Wie niet?quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:57 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)partij-gevonden.html
3e vluchtauto gevonden.
Die man heeft een heel wagenpark?
Ik zou er een programma overheen gooien.quote:Op woensdag 25 januari 2023 05:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Generliek uiterlijk? Ik ben heel slecht in gezichten, maar deze zou ik zo herkennen.
Komt het tijdsverschil niet door het voorarrest ipv 2/3e regeling??quote:Op zondag 22 januari 2023 18:25 schreef Hathor het volgende:
Man had dus gewoon vast moeten zitten voor enkele zware overvallen en geweldsdelicten, maar liep desalniettemin gewoon vrij rond.
Waar zijn alle turken/mocro/gelukszoekers roepers??quote:Op maandag 23 januari 2023 17:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Gevalletje Zuidoost-Aziatische eerwraak, weer eens wat anders.
Spannend is het wel zo. Misschien hangt ie uit in een container in de haven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:23 schreef Momo het volgende:
Hoek van Holland zou hij een boot gepakt willen hebben? Wel een rare locatie want je zit letterlijk in een Hoek daar.
Zou die geen verborgen buitenlands paspoort hebben??quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Spannend is het wel zo. Misschien hangt ie uit in een container in de haven.
Wat is dit nu weer voor een domme opmerking, daarnaast mijn programma werkte zeer effectief, dus ik snap die reactie niet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou er een programma overheen gooien.
Je bent echt zo erg kansloos.
nu ben ik benieuwd naar het programmaquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een domme opmerking, daarnaast mijn programma werkte zeer effectief, dus ik snap die reactie niet.
Ik schat dat anders in, het type criminaliteit waar hij zich in begeeft is op de rand van amateurs en "snel geld", als hij zich in die kringen begeeft dan komt iemand bijzonder snel die beloning ophalen. Denk eerder dat hij gewoon ondergedoken zit bij een vriend of familie, en wil je dan niet gepakt worden dan moet je stalen geduld hebben en hopen dat degene waar je zit het ook zo leuk vind. Hoe zou jij het vinden als iemand 2 maanden permanent komt logeren?quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:52 schreef Kiwi7 het volgende:
Ik vind de verdachte ook wel een opvallende kop hebben.
De vluchtroute lijkt goed genoeg uitgezocht, plus groot netwerk van criminele contacten, denk dat deze persoon niet snel gevonden gaat worden.
zulke mensen hebben altijd nog ergens 'vermeende schulden' uit staan. Die ze dan onder druk zetten etc ..quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik schat dat anders in, het type criminaliteit waar hij zich in begeeft is op de rand van amateurs en "snel geld", als hij zich in die kringen begeeft dan komt iemand bijzonder snel die beloning ophalen. Denk eerder dat hij gewoon ondergedoken zit bij een vriend of familie, en wil je dan niet gepakt worden dan moet je stalen geduld hebben en hopen dat degene waar je zit het ook zo leuk vind. Hoe zou jij het vinden als iemand 2 maanden permanent komt logeren?
This post is worthless without picsquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:
De politie deelt een nieuwe foto van hem. Daar heeft ie minder een boevenkop op.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
This post is worthless without pics
Thxquote:
Hmm ja geen idee haha.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:51 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Overal controle aan elke grens, dus met een rubberbootje naar Engeland?
Je zegt het zelf, omdat het voor de verandering eens niet een Turk, marrokaan of andere kut asielzoeker is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waar zijn alle turken/mocro/gelukszoekers roepers??
Misschien met een boot mee tussen de lading ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:51 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Overal controle aan elke grens, dus met een rubberbootje naar Engeland?
jaja je maakt het wel heel spannend zo. Wat ik niet begrijp is dat ze een auto vonden bij zijn voormalige woning. Konden ze die woning niet eerder schaduwen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien met een boot mee tussen de lading ofzo?
De UK zal ook wel op de hoogte zijn gesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |