Worden KDV-juffrouwen ook docent genoemd?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
De docent in hem komt naar boven
Bern is is lo-docentquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Worden KDV-juffrouwen ook docent genoemd?
Je hebt gelijk, niet aan gedacht. Vorige keer wilde ze ook niet naast Eric zitten die aan kwam lopen en een gesprek met haar aan wilde gaan. Toch vind ik dat zeer kwetsend wat ze doet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Weet ik niet waarom maar zou ook kunnen zijn omdat hij nooit fris ruikt.
Ik ga voor een positieve note.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand een korte uitleg wat de opdracht is
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:36 schreef greysbones het volgende:
Piramide
Elke slaapkamer
18000 bekers
20 lagen
100 euro
Elke laag extra 50 euro
Thxx. 24 uur dus. Leuke opdracht ditquote:
Ja jammer dat het elastiek is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:04 schreef engine het volgende:
Ze hebben nog best wat ruimte want ze liggen gewoon op verschillend bedden.
24 uurs opdracht, per kamer aan elkaar, mogen alleen los als ze naar wc moeten, maar iedereen moet in de badkamer wachten. OOk slapen aan elkaar. Per kamer een toren bouwen, eerst kamer 1, dan 2, dan 3. Valt er een toren van een kamer om, wachten tot andere kamers klaar zijn, dan mag je weer opbouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand een korte uitleg wat de opdracht is
Ok top. Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
24 uurs opdracht, per kamer aan elkaar, mogen alleen los als ze naar wc moeten, maar iedereen moet in de badkamer wachten. OOk slapen aan elkaar. Per kamer een toren bouwen, eerst kamer 1, dan 2, dan 3. Valt er een toren van een kamer om, wachten tot andere kamers klaar zijn, dan mag je weer opbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |