Zou toch liever mee naar buiten gaan dan naar de WCquote:
Foei wat een chagrijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zou maar aan die gast vastzitten
Op voorwaarde dat GJ gewoon 24u stil isquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
Er moet zo min mogelijk gemutst worden van GJ
Met een schijtende Estherquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou toch liever mee naar buiten gaan dan naar de WC
Kan ik ook niet. Ook in een hotel bv. Na 6 dagen misschien proberen, maar gaat heel moeilijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ze moeten ook zingen van Esther, anders ken ze niet schijten. Denk ivm geluiden.
Dat is niet handig hoor, vroeger had ik dat ook wel maar gelukkig nu geen last meer van.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Ook in een hotel bv. Na 6 dagen misschien proberen, maar gaat heel moeilijk.
Ze moeten in dat vierkant bouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en wanda denkt dat de pyramides bouwen easy gaat zijn maar het aan elkaar vastzitten lastig gaat worden.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en wanda denkt dat de pyramides bouwen easy gaat zijn maar het aan elkaar vastzitten lastig gaat worden.
Nou hebben ze moeilijker mee door haar. Wat een hel aan wanda vastquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie nu voor me dat alles staat, de grote deur ff opengaat en woesh alles om.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten in dat vierkant bouwen
Alle 3 dus kamer 3 kan het voor alle 3 de kamers vernaggelen
Door wat om te gooien
Ik zie Martin al de toren van kamer 1 en vervolgens kamer 2 omgooienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat alles staat, de grote deur ff opengaat en woesh alles om.
Oa best n prima clubje muv rupert en imaquote:
Er zijn er wel meer waar ik niet aan vast zou willen zitten daar. GJ lijkt me het ergst met dat gezeik heel de tijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:17 schreef Plantkracht het volgende:
[..]
Nou hebben ze moeilijker mee door haar. Wat een hel aan wanda vast
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie Martin al de toren van kamer 1 en vervolgens kamer 2 omgooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |