quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:36 schreef Hoempah het volgende:
Jasper: Je ziet mijn tieten niet.
Wanda: KimW heeft ook geen tieten en die loopt er ook zo bij
Ik moet me niet laten kennen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther nu weer het verhaal doen bij Isaac.....
Echt niet!quote:
Esther zegt van alles tegen iedereen over Eunice, maar dat weet JW natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat JW zomaar een keer gaat uitvallen tegen Esther dat ze een keer normaal moet doen en zich niet zo aanstellen. Boos worden omdat Eunice zijn kleren aan heeft,waar gaat dit over. Koekoek
Ik word graag gewaarschuwd als dat gebeurtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat JW zomaar een keer gaat uitvallen tegen Esther dat ze een keer normaal moet doen en zich niet zo aanstellen. Boos worden omdat Eunice zijn kleren aan heeft,waar gaat dit over. Koekoek
Ze is wel wijs, ze verteld dat natuurlijk niet aan hemquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
KiM wie?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:47 schreef engine het volgende:
Doe normaal Kim. Dit gaat te ver. Ik doe dit uit.
en Isaac stoken
Kim Kquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word graag gewaarschuwd als dat gebeurt
Hij moet make up van Martinquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En of hij er nu zo schokkend uitziet?
echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |