abonnement Unibet Coolblue
pi_207649477
quote:
Beschimmelde kozijnen. Een muur volledig eruit gesloopt. De televisies verkocht, al het nieuwe meubilair onherkenbaar. Sandra Houdijk (43) verhuurde haar huis, maar nu kan ze niet anders dan spijt hebben van die beslissing. De politie trof er vorige week honderden wietplanten in een volledig verwoeste woning aan. ,,Hoe kan dit verdomme mogelijk zijn?’’
Filmpje na de klik:
https://www.ad.nl/wonen/s(...)antage-van~a0a9bc67/

Geloven wij Sandra?
Ik krijg nog geld van je.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 00:41:06 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207649503
In eerste instantie niet. Maar als er geen bewijs is..... tsja.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207649565
Ze vertelt over het overlijden van haar partner en dan zegt ze kort daarop 'Vanwege alle situaties die ik heb meegemaakt'

De manier waarop ze dat zegt, dat doet een bepaald slag mens. Ik vertrouw haar niet. Ook zegt ze op een gegeven moment 'ik heb er gewoon geen woorden voor' en dat is ook alweer een leugen, ze heeft 3 minuten nonstop er over geklaagd.

Nee, hier houd ik niet van.
-nee-
  zaterdag 21 januari 2023 @ 00:51:05 #4
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_207649600
Huilen zonder tranen. :')

Nee, ik geloof haar niet.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_207649603
Het ad geeft mensen altijd goed de gelegenheid om een slachtoffer van zichzelf te maken. Puur om nieuws te maken. Wat weer geld oplevert. Het is te doorzichtig.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 00:54:16 #6
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_207649623
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 00:47 schreef Marsenal het volgende:
Ze vertelt over het overlijden van haar partner en dan zegt ze kort daarop 'Vanwege alle situaties die ik heb meegemaakt'

De manier waarop ze dat zegt, dat doet een bepaald slag mens. Ik vertrouw haar niet. Ook zegt ze op een gegeven moment 'ik heb er gewoon geen woorden voor' en dat is ook alweer een leugen, ze heeft 3 minuten nonstop er over geklaagd.

Nee, hier houd ik niet van.
Partner overleden en zij ging lekker naar Ibiza. En steeds weer het overlijden van haar partner aanhalen om zielig te doen. Opsluiten deze feeks.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_207649990
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 00:51 schreef boskameel het volgende:
Het ad geeft mensen altijd goed de gelegenheid om een slachtoffer van zichzelf te maken. Puur om nieuws te maken. Wat weer geld oplevert. Het is te doorzichtig.
Walgelijk verdienmodel.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207649997
De naam ‘Sandra’ alleen al. Spreek het eens langzaam uit: San - dra. Zo raar.
U MAD?
pi_207650104
Wij verhuren ook een huis, nu in de winter aan een oost Europees bouwbedrijf. In de overeenkomst staat dat wij twee keer per week de handdoeken en het beddengoed verschonen. Huis ziet er constant top uit, ik weet niet wat Sandra doet maar onze boekingsites zorgen altijd voor goede gasten.

Edit: wij betalen het volle pond belasting en alles officieel, denk dat dat het verschil is. Wij ontvangen uiteindelijk ¤750,- netto per week en zij waarschijnlijk per maand aan één louche huurder.

Tja…

[ Bericht 28% gewijzigd door ootjekatootje op 21-01-2023 02:52:13 ]
pi_207650137
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 02:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Wij verhuren ook een huis, nu in de winter aan een oost Europees bouwbedrijf. In de overeenkomst staat dat wij twee keer per week de handdoeken en het beddengoed verschonen. Huis ziet er constant top uit, ik weet niet wat Sandra doet maar onze boekingsites zorgen altijd voor goede gasten.

Edit: wij betalen het volle pond belasting en alles officieel, denk dat dat het verschil is. Wij ontvangen uiteindelijk ¤750,- netto per week en zij waarschijnlijk per maand aan één louche huurder.

Tja…
How can I make this about me
Sicker than your average.
pi_207650146
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 02:55 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
How can I make this about me
Door toe te geven dat ze haar huis verhuurt aan een oost Europees bouwbedrijf voor ¤3000 per maand. Daar zullen vast en zeker geen mensen voor afgezet worden, om aan dat bedrag te komen.

:')

Fuck wat een morele armoede weer. En er dan ook nog trots op zijn ook. Bah.
"Pools are perfect for holding water"
pi_207650148
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 02:55 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
How can I make this about me
Nee, alleen een teken dat “Sandra” snel geld wil verdienen op een illegale manier. Want als onze gasten zich misdragen, bel ik direct de boekingsbureau’s op, of de politie want ik heb niks te verbergen.

Of vervang ik de sloten en zet ik de koffers op straat. Want das mijn recht als verhuurder.

Illegale verhuur is echt te triest voor woorden. Geen medelijden met Sandra, snel geld verdienen en legaal niks regelen, dan moet ze ook niet huilen als het fout gaat.
pi_207650150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 03:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, alleen een teken dat “Sandra” snel geld wil verdienen op een illegale manier. Want als onze gasten zich misdragen, bel ik direct de boekingsbureau’s op, of de politie want ik heb niks te verbergen.

Of vervang ik de sloten en zet ik de koffers op straat. Want das mijn recht als verhuurder.

Illegale verhuur is echt te triest voor woorden. Geen medelijden met Sandra, snel geld verdienen en legaal niks regelen, dan moet ze ook niet huilen als het fout gaat.
Helemaal leuk meid 14.gif
Sicker than your average.
pi_207650156
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 03:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, alleen een teken dat “Sandra” snel geld wil verdienen op een illegale manier. Want als onze gasten zich misdragen, bel ik direct de boekingsbureau’s op, of de politie want ik heb niks te verbergen.

Of vervang ik de sloten en zet ik de koffers op straat. Want das mijn recht als verhuurder.

Illegale verhuur is echt te triest voor woorden. Geen medelijden met Sandra, snel geld verdienen en legaal niks regelen, dan moet ze ook niet huilen als het fout gaat.
Dat 'Oost-Europese arbeidsmigranten afzetten voor 3000 euro per maand' niet onomstreden illegaal is, betekent niet dat je goed bezig bent meid.

Maar hej, fijn voor je dat ze niet in je douchecabine schijten. Hebben je gasten toch meer fatsoen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_207650168
quote:
,,Hoe kan dit verdomme mogelijk zijn?’’
Nou Sandra, het is niet dat ik hiermee wil zeggen dat het jouw schuld is, maar eh ...

quote:
Een dag voordat ze naar Ibiza vertrok, kwam de man het huis bekijken. ,,Ik wilde niets liever dan snel vertrekken, dus ik bekeek zijn legitimatie, stelde een huurcontract op en alles leek goed’’
Je hebt het wel best makkelijk gemaakt zeg.
"Pools are perfect for holding water"
pi_207650171
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 03:11 schreef probeer het volgende:

[..]
Nou Sandra, het is niet dat ik hiermee wil zeggen dat het jouw schuld is, maar eh ...
[..]
Je hebt het wel best makkelijk gemaakt zeg.
Maar het was zo’n betrouwbare man en hij bood haar een schouder (lees: zijn dick). Wat kan er mis gaan.
Sicker than your average.
pi_207650172
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 02:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Wij verhuren ook een huis, nu in de winter aan een oost Europees bouwbedrijf. M


Wij ontvangen uiteindelijk ¤750,- netto per week en zij waarschijnlijk per maand aan één louche huurder.

Tja…
Afzetters
pi_207650176
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 03:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Want als onze gasten zich misdragen, bel ik direct de boekingsbureau's op, of de politie want ik heb niks te verbergen.

Of vervang ik de sloten en zet ik de koffers op straat. Want das mijn recht als verhuurder.

[..]

Is dat zo ja? Misschien de huurwet nog eens nalezen.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 21 januari 2023 @ 03:15:18 #19
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_207650179
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 03:12 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Maar het was zo’n betrouwbare man en hij bood haar een schouder (lees: zijn dick). Wat kan er mis gaan.
Hij heeft haar in ieder geval goed genaaid.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_207650181
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 03:04 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat 'Oost-Europese arbeidsmigranten afzetten voor 3000 euro per maand' niet onomstreden illegaal is, betekent niet dat je goed bezig bent meid.

Maar hej, fijn voor je dat ze niet in je douchecabine schijten. Hebben je gasten toch meer fatsoen.
Hoe kom jij erbij dat mensen uit oost Europa in je douche schijten? Dat heeft misschien meer te maken met je eigen vooroordelen en houding. Niemand schijt hier in de douche.
pi_207650182
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 03:14 schreef probeer het volgende:

[..]
Is dat zo ja? Misschien de huurwet nog eens nalezen.
Beter kan Sandra de regels een nalezen.
pi_207650183
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 03:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hoe kom jij erbij dat mensen uit oost Europa in je douche schijten? Dat heeft misschien meer te maken met je eigen vooroordelen en houding. Niemand schijt hier in de douche.
Ik zeg dat ze dat niet doen, en daarmee dus al een heel stuk fatsoenlijker zijn dan hun afzetter aka verhuurder.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 21 januari 2023 @ 03:17:51 #23
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_207650184
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 03:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Beter kan Sandra de regels een nalezen.
Stop met drinken. Het is mooi geweest.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_207650188
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 03:12 schreef 111210 het volgende:

[..]
Afzetters
Zijn normale prijzen in de verhuur.

Kijk ff wat een van der Valk vraagt per nacht, dan zijn particuliere vakantiehuizen goedkoper.
pi_207650197
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 03:17 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik zeg dat ze dat niet doen, en daarmee dus al een heel stuk fatsoenlijker zijn dan hun afzetter aka verhuurder.
Nog vertel me dan maar even wat deze mannen (onze gasten) netto verdienen…
Je hebt er blijkbaar veel verstand van.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')