Ik vind Wanda echt lullig doen tegen Jappie, dat verdient hij ook niet.... hij wordt ineens afgeserveerd...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:50 schreef danaqui het volgende:
Kleine fittie Jasper en Wanda ik de keuken net, ik was net te laat, denk dat het ging om de omgekeerde spullen.
Yep heel duidelijk te zien, gaat nog wel een dingetje worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Wanda echt lullig doen tegen Jappie, dat verdient hij ook niet.... hij wordt ineens afgeserveerd...
Ik vind Wanda echt lullig doen tegen Jappie, dat verdient hij ook niet.... hij wordt ineens afgeserveerd...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:50 schreef danaqui het volgende:
Kleine fittie Jasper en Wanda ik de keuken net, ik was net te laat, denk dat het ging om de omgekeerde spullen.
Ja precies dat en meer van dat soort dingen... ze kan ook heel denigrerend naar anderen zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, het kan maar is mij nog niet opgevallen eerlijk gezegd
Ik heb één keer iets van haar gezien, dat ze met twee vingers naar haar ogen wees en toen die twee vingers naar een ander wees en er heel boos bij keek Dat vond ik wel raar.
Zal eens beter opletten. Ze is niet zo heel veel in beeld net als Rupert en Ima en Moraquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Wanda echt lullig doen tegen Jappie, dat verdient hij ook niet.... hij wordt ineens afgeserveerd...
[..]
Ja precies dat en meer van dat soort dingen... ze kan ook heel denigrerend naar anderen zijn.
Toen ze eerder iets vaker in de keuken bezig was, zat ze anderen gewoon af te blaffen tijdens het koken... en dan dat hoofd erbij.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal eens beter opletten. Ze is niet zo heel veel in beeld net als Rupert en Ima en Mora
Zolang er eten is komt het vast goed...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:02 schreef pingu66 het volgende:
Ben benieuwd of Erik dit trekt. andersom dag
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zolang er eten is komt het vast goed...
Ja, dat de regie het spelletje meespeelt, zonder dat ze het wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:08 schreef pingu66 het volgende:
Leuk als er nu een eliminatie proef komt,en dat dan degene die de eliminatieproef wint........naar huis moet (tja het is andersom dag bewoners!!)
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:21 schreef pingu66 het volgende:
JW is opstandig en heeft bij de regie geregeld dat hij schriften krijgt!Heeft bij de regie gezegd "ik doe het niet meer met die papieren,ben je gek geworden,ik ben geen kleuter"
Hij kan het kladblokje van Isaac toch lenen?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:21 schreef pingu66 het volgende:
JW is opstandig en heeft bij de regie geregeld dat hij schriften krijgt!Heeft bij de regie gezegd "ik doe het niet meer met die papieren,ben je gek geworden,ik ben geen kleuter"
Dat is toch helemaal niet andersom?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
Mexx heeft er weer geen zin in... hoe verrassend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |