quote:
Zijn wij doof of is Bettina doof??quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Zoiets met z'n vieren doen voor een singoff wordt een beetje een schreeuwfest.
Jup. Vriendin van 49...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alweer een ouwe reus? Ik heb er recent ook drie gehadOok 1x prijs met Door de Wind
Ik vond het wel mooi om hier de reacties te lezen over overschreeuwen en dan Bettina die precies het tegenovergestelde zegt.quote:
Kennis van me zit nu bij de liveshow. Heb haar geappt of het daar ook zo vals klinkt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi om hier de reacties te lezen over overschreeuwen en dan Bettina die precies het tegenovergestelde zegt.
Mja zo praat Frits Sissing nou eenmaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:03 schreef AgnesGru het volgende:
dit doet wel pijn aan mijn oren, zo hard en schel.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja zo praat Frits Sissing nou eenmaal.
Misschien maar eens doen en dan elke avond een andere musical bezoekenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:05 schreef RipCity het volgende:
Voor degene die misschien in de lente naar London gaan. Deze musical kom terug. 10/10 aanrader:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |