blijft vooral vreemd dat publieke omroep een commerciele productie zo 'sponsort'. Dit kan gewoon op SBS.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tja het programma moet toch betaald worden...
Ja dat wel jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
blijft vooral vreemd dat publieke omroep een commerciele productie zo 'sponsort'.
Verrek, nu je het zegtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
Hier vijfde worden ofzo maakt niks uit. Robin uit op zoek naar Joseph werd ook vierde ofzo en heeft nu de hoofdrol in Aida
Oh nee hij zit ook helemaal nog niet in de filmpjes die ik steeds ziequote:
Ik had Victor en Shay omgewisseld verwachtquote:
Mijn dochter wilde Victor in de singoffquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had Victor en Shay omgewisseld verwacht
Waarom moet alles zo hoog. Je kan geluid niet eens hard aanzetten want je krijgt direct oorpijn.quote:
Ja die zong vals!quote:
dat snap ik ook. Imani zette veel te hoog in.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom moet alles zo hoog. Je kan geluid niet eens hard aanzetten want je krijgt direct oorpijn.
Avrotros mixed sowieso geluid altijd slecht. Bij musical awards en uitmarkt is het ook altijd drama.
Alweer een ouwe reus? Ik heb er recent ook drie gehadquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
Deze hoorde ik gisteren op een uitvaart. Door de wind...
Niet te weinig. Trommelvliezen stonden te trillenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Zoiets met z'n vieren doen voor een singoff wordt een beetje een schreeuwfest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |