Ja dat kan maar is 2,5 minuut of 5 minuten wanneer er 1 douche gebruikt wordtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:16 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze al gekeken of niet alle 2 de douchen warm water geven met 1 munt?
Ik hoor ze zeggen dat de kraantjes nu ook warm water geven. Waarschijnlijk die douche dus ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:16 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze al gekeken of niet alle 2 de douchen warm water geven met 1 munt?
Ahquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat kan maar is 2,5 minuut of 5 minuten wanneer er 1 douche gebruikt wordt
Ja FEBO geeft adviezen en tipsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:19 schreef Monique___ het volgende:
Kreeg het niet goed mee wat zei chiara? big brother kijkt met je wat leuk is om erop te zetten?
op social media? tips voor het thuisfront?
vanmorgen had iemand hier een bericht over chiara gezet dat ze goed is in met mensen mee praten (dat was de strekking) en had chiara over zichzelf gezegd.
nee beetje kappertje in de badkamer en koken in de keuken hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaa die van mij ook maar ik was vergeten iets van vaseline of zo op de pootjes te smeren (labradoodle) dus daarna sneeuwklonten aan de poten / buik en maar even in bad gezet![]()
Zie dat er ondertussen nog niet veel gebeurd is.
intermittent fastingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eten elke dag laat, zo hebben ze minder honger.
sja part of the deal imoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:15 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
4u rijden van Middelkerke naar Amsterdam? best overdreven eigenlijk. 3u15min ongeveer
die mes van michelangelo voelt ie nog in zijn rug zeker.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:21 schreef engine het volgende:
Arme Dannyopgestaan met een naar gevoel.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:21 schreef engine het volgende:
Arme Dannyopgestaan met een naar gevoel.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:21 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
die mes van michelangelo voelt ie nog in zijn rug zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |