Nee jatten mag volgens mij niet ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:56 schreef engine het volgende:
Mag je elkaars coins jatten? Ik zie daar nu een stapeltje liggen.
quote:
heb er 1 van 90 euro vond ik ook al duur en die doet ook prima zijn werk ( 1 kat en 1 hond ) hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die is het wel echt waard vind ik dan.. met 2 accu's krijg je het huis goed schoon ermeeGebruik het iedere dag gezien de puber/ katten/ hond
en de coins worden wellicht beter bewaakt dan de nationale bank (op gebied van camera's)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat achter precies weet hoeveel iedereen heeft ..
chiara beetje een roddeltante dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara roddelen over chelsea dat ze net een kleinkind is en dat mensen afhaken als ze op de streams is. Nou ik haak juist af bij die 3 oudere personen die niets toevoegen. Danny is volgens chiara het populairst. Ze denkt dat chelsea eruit gaat.
kan ze wel eens gelijk in hebben, wij vinden Chelsea toch ook erg drukquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara roddelen over chelsea dat ze net een kleinkind is en dat mensen afhaken als ze op de streams is. Nou ik haak juist af bij die 3 oudere personen die niets toevoegen. Danny is volgens chiara het populairst. Ze denkt dat chelsea eruit gaat.
Ze roddelt niet er wordt naar haar mening gevraagd en wat zij er van mee heeft gekregen op de sociale media.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:09 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
chiara beetje een roddeltante dus.
Kan tegen haar keren.
ja vond het ook geen roddelen inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:11 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ze roddelt niet er wordt naar haar mening gevraagd en wat zij er van mee heeft gekregen op de sociale media.
dan heb ik niets gezegd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:11 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ze roddelt niet er wordt naar haar mening gevraagd en wat zij er van mee heeft gekregen op de sociale media.
ja heb net even op het forum zitten rondneuzen van JAA zie dat jij en nog een aantal van hier ook daar posten.. jullie volgen dus 2 van deze programma's.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan altijd denk ik, ook alle afleveringen zijn terug te kijken via Videoland.
Ze heeft over en tegen iedereen wel iets verteld. Heb beetje het gevoel dat ze mensen naar de mond praat. Wat ik van al die personen die praten over dat shelsea te druk doet en is er niemand het tegen haar zegt zodat ze erop kan gaan letten. Gisteravond ook die 3 oudjes praten over haar maar niemand tegen haarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:09 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Kan tegen haar keren.
Nee ik vind het ook niet echt flatteren wat ze nu weer aanheeft en best apart.. ik hou van apart maar dit is gek apartquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:01 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
wat vinden jullie van de kledingstijl van charlotte. ik vind dit echt niet mooi :p
Ja maar ze zegt het ook niet tegen chelsea zelf maar tegen anderen toch.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:11 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ben ook pas 2 weken geleden echt ingestapt in JAAquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb wel een beetje spijt dat ik JAA niet ben gaan volgen. Is het nog wat om daar in te stappen of lig je dan te ver achter?
ja die deed gisteravond al vrolijk meequote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:09 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Kan tegen haar keren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |