Hoorde het ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:43 schreef Koos1958 het volgende:
Danny verteld tegen chiara en rob dat michelangelo tegen hem een reden gaf over een persoon en dat ook tegen anderen heeft gedaan. Maar tegen die persoon heel andere reden heeft gezegd. Danny zegt dat komt niet hier goed over en ook niet buiten. En daar heeft Danny gelijk in.
dat was gister in het gesprek van michela tegen charlotte.. staat vast een filmpje van hier:quote:
ja had keer opgezocht bij bol echt bespottelijk en dan krijg je ook nog niet echt alles erbij zoals bij andere fohn's nee die moet je ook nog kopenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
600 euro werd gezegd door Charlotte
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:48 schreef ledn81 het volgende:
Nieuwe inwoonster voor Ali![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee ik bedoel dat Danny dat net stond te vertellen, dat gesprek gisteren heb ik gezienquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat was gister in het gesprek van michela tegen charlotte.. staat vast een filmpje van hier:
https://www.bitchute.com/channel/21HfYeTfj4nV/
Zijn wel vaker op de aanbieding voor 'maar' 300 euro. zou het zelf nooit eraan uitgeven , wel aan de dyson stofzuigerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
600 euro werd gezegd door Charlotte
heb wel een beetje spijt dat ik JAA niet ben gaan volgen. Is het nog wat om daar in te stappen of lig je dan te ver achter?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Komt denk ik ook omdat er nu 2 RLS's zijn, wat dat betreft een luxe. Voorgaande jaren zat iedereen hier en poste mee maar nu ziet iedereen voornamelijk te posten in JAA.
maar wel een mooi koffertje. (gezien bij een vriendin)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja had keer opgezocht bij bol echt bespottelijk en dan krijg je ook nog niet echt alles erbij zoals bij andere fohn's nee die moet je ook nog kopen
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:48 schreef ledn81 het volgende:
Nieuwe inwoonster voor Ali![]()
![]()
[ afbeelding ]
ah ik begreep je verkeerd. Ja hoorde het hem net ook vertellen en gister had chay het er ook al over met ali en danny. Gaat al lekker het huis rond.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Danny dat net stond te vertellen, dat gesprek gisteren heb ik gezien
nee dat was net op streams dat ze het er over haddenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat was gister in het gesprek van michela tegen charlotte.. staat vast een filmpje van hier:
https://www.bitchute.com/channel/21HfYeTfj4nV/
Kan prima. Zitten nog 25 mensen daar. Het is echt anders maar ook leukquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb wel een beetje spijt dat ik JAA niet ben gaan volgen. Is het nog wat om daar in te stappen of lig je dan te ver achter?
ja dat had ik ook opstaan maar dacht dat ze schreef dat ze het had willen zien of gemist had.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat was net op streams dat ze het er over hadden
ja daar heb je wat aan haha en aan een stofzuiger zou ik het ook niet uitgevenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar wel een mooi koffertje. (gezien bij een vriendin)
Die is het wel echt waard vind ik dan.. met 2 accu's krijg je het huis goed schoon ermeequote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja daar heb je wat aan haha en aan een stofzuiger zou ik het ook niet uitgeven
ja was me ook al aan het afvragen of dat de coins waren , misschien is de buis vol?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:55 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
moeten die coins niet in de coinshouder
Dat kan altijd denk ik, ook alle afleveringen zijn terug te kijken via Videoland.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb wel een beetje spijt dat ik JAA niet ben gaan volgen. Is het nog wat om daar in te stappen of lig je dan te ver achter?
haha jij ook alquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat had ik ook opstaan maar dacht dat ze schreef dat ze het had willen zien of gemist had.
zit hier te veel tegelijk te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |