Ja, 2 douches 2,5 minuut, of 1 douche 5 minuten... BB is strengquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:13 schreef Monique___ het volgende:
Mogen ze niet samen douchen met een munt?
Jaa die van mij ook maar ik was vergeten iets van vaseline of zo op de pootjes te smeren (labradoodle) dus daarna sneeuwklonten aan de poten / buik en maar even in bad gezetquote:
Ah dat had ik gemist dat het zo ging.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, 2 douches 2,5 minuut, of 1 douche 5 minuten... BB is streng
Het lijkt me dat dat wel mag .. maar dat is een aanname van mijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah dat had ik gemist dat het zo ging.
Maar ze mogen dus. niet 1 douche 5 minuten en dan met z'n tweetjes eronder staan?
ze mogen ook dingen uit de febo wall delen..
zullen ze wel bewaren voor de liveshowquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is de secret mission nou al bekend gemaakt
Zou hetquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zullen ze wel bewaren voor de liveshow
Zal wel mogen, maar denk dat ze daar te preuts voor zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah dat had ik gemist dat het zo ging.
Maar ze mogen dus. niet 1 douche 5 minuten en dan met z'n tweetjes eronder staan?
ze mogen ook dingen uit de febo wall delen..
Crosspost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij staan ze daar vaak nog met iets aan te douchenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel mogen, maar denk dat ze daar te preuts voor zijn
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:28 schreef Jockari het volgende:
Big Brother verhuist in België even naar andere zenderals we nog maar kunnen stemmen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een bustierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:44 schreef Jockari het volgende:
Charlotte heeft BH boven haar hemd aan.
verschrikkelijk!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:47 schreef Flori het volgende:
[..]
Een bustier![]()
Blijkbaar vindt ze dat erg mooi, die andere die ze eerder aanhad was door haar ma nog speciaal nagestuurd toen hij binnenkwam
quote:
Het is echt geen gezicht ook de kleurcombi niet en die broekquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:44 schreef Jockari het volgende:
Charlotte heeft BH boven haar hemd aan.
Judy voelt zich dus geframed door de FEBOquote:
Ze wilde het eerst al doen, maar de rest zei "doen wij zo". Komt vast goed ze moeten allemaal nog even hun plekje vinden en sommigen wat vaker zeggen "doe jij dat maar hoor"quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:16 schreef Mjelleke het volgende:
Wow wordt er nu gevraagd wanneer wordt er gegeten? Er zitten mensen te klagen op de bank. Waaronder een oudere vrouw die ook zoiets kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |