Ja, op vrijdag gebeurt er nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Is het bij de FEBO ook lazy friday ?
2 streams hetzelfde, en audio ook niet sync.
Gebeurd nooit wat op de vrijdagen bij BB dat is echt toewerken naar de live van zaterdag. Ze krijgen, of hebben inmiddels al, de koffers.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Is het bij de FEBO ook lazy friday ?
2 streams hetzelfde, en audio ook niet sync.
Ja geen idee, mensen in DBK ?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..], maar het is blijkbaar zelfs te moeilijk 2 streams aan te bieden
Iedereen heeft de koffers al.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gebeurd nooit wat op de vrijdagen bij BB dat is echt toewerken naar de live van zaterdag. Ze krijgen, of hebben inmiddels al, de koffers.
Bruine bonenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:51 schreef bpi het volgende:
En dan zaterdagavond na de live begint weer een nieuwe week. Ben benieuwd of ze terug normaal eten gaan krijgen zoals in week 1 of dat het weer een week hetzelfde eten gaat zijn.
Vorig jaar kregen ze weer een basispakket eten met weer nieuwe ingrediėnten. Ik denk dat ze dit er in houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:51 schreef bpi het volgende:
En dan zaterdagavond na de live begint weer een nieuwe week. Ben benieuwd of ze terug normaal eten gaan krijgen zoals in week 1 of dat het weer een week hetzelfde eten gaat zijn.
Laat de dixie’s maar komen is nog ruimte in de tuinquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:53 schreef bpi het volgende:
[..]
De wc is nu al elke dag verstopt. Kunnen ze toitoi toiletten in de tuin gaan zetten.
ilse stoort zich aan heel veel zei ze gisteren, ik stoor me aan ilsequote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ilse stoort zich aan de natte handdoeken die overal rondslingeren
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ilse stoort zich aan heel veel zei ze gisteren, ik stoor me aan ilse
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:05 schreef Jockari het volgende:
Ze kunnen natuurlijk gezamenlijk in het douchehokje kruipen, en er een muntje voor betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |