grijze haren eruit trekkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chels trek de grijze haren bij Linds uit dr hoofd ?
of ze doet ff puisten ploppen
geen idee
ah over jason.. ja dat was de andere die het kon zijn. Dacht over ali die heeft ook vaak honger.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:54 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Jason. Iets met over het eten verdelen da5 Jason elke keer doet
Hebben ze die ook?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Die kip kan toch ook in de air fryer
Als ik het een beetje volg, zijn ze al het meel aan het opmaken, omdat ze er vanuit gaan dat dat altijd wordt bijgevuld als het op is. Vandaar dat ze nu overvloed aan brood hebben. Bart geeft al aan dat je altijd wat achter de hand moet hebben, indien er niks komt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ah over jason.. ja dat was de andere die het kon zijn. Dacht over ali die heeft ook vaak honger.
het mandarijnen verhaal was de eerste dag toen ze niet wisten dat het iedere dag aangevuld wordt.
zeurpieten
Daarom ga ik er dus ook niet inquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was een grapje, omdat daar paar dagen ruzie was en Jeff daar constant riep dat oa in BB gerookt mocht worden.
Klopt idd niet, in BB mag niet gerookt worden
Vind haar en Bart twee ouwe zeikerds. Rob kan ik nog wel eens om lachenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:59 schreef Monique___ het volgende:
Ik vind ilse een nogal eentonige zeurderige stem hebben. Kan ook aan mij liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |