Ja idem hierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:31 schreef Monique___ het volgende:
Kwam er net achter dat mijn stream weer eens achterliep. Hebben anderen daar ook wel eens last van? (kijk op m'n macbook nu). Op tv heb ik dat nooit.
Heeft wel uren geduurd dus waar voor je geldquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemiddag! Hoor op de streams dat er geklaagd wordt over het eten.. hoogtepunt van de dag tot nu toe?
Danny:” ik zal altijd eerlijk zijn”quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Danny zal ten alle tijden eerlijk zijn
![]()
ke knul
ga maar kip bakken ..
Oh ik hoorde pas nog ergens dat er in BB gewoon gerookt mocht wordenquote:
Veel mensen kiezen liever chelsea eruit en blijven dan achter met een saaie ilse. Daar zit echt helemaal niets bijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:33 schreef Monique___ het volgende:
Nee ilse als je op je kont blijft zitten en niks doet krijg je het daar ook niet warm
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh ik hoorde pas nog ergens dat er in BB gewoon gerookt mocht wordengrapje voor de mede Cossers van de buren
Voor zover ik weet mag er niet gerookt worden en er ook niet over gesproken worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh ik hoorde pas nog ergens dat er in BB gewoon gerookt mocht wordengrapje voor de mede Cossers van de buren
d8 dat het een bezige Bij zou zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:33 schreef Monique___ het volgende:
Nee ilse als je op je kont blijft zitten en niks doet krijg je het daar ook niet warm
Ja als het kon zag ik ilse ook liever gaan maar ja.. die staat niet genomineerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Veel mensen kiezen liever chelsea eruit en blijven dan achter met een saaie ilse. Daar zit echt helemaal niets bij
9 kids toch? 2 van haar 7 van hem? Veel in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
d8 dat het een bezige Bij zou zijn
werken in de thuiszorg
8 kids..druk druk
of heeft ze nu verkanzie
Inderdaad, maar toen ik hoorde dat chelsea fan van nawel was ging ik om... ze mag naar huisquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja als het kon zag ik ilse ook liever gaan maar ja.. die staat niet genomineerd.
Voor het programma is chesea erin laten leuker, voor mijn eigen irriatiezone mag Chelsea eruit
oh 9 ..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
9 kids toch? 2 van haar 7 van hem? Veel in ieder geval.
ja bijzonder dat ze haar leuk vondquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toen ik hoorde dat chelsea fan van nawel was ging ik om... ze mag naar huis![]()
Volgende week ilse, die zie ik ook geen pon winnen
Was een grapje, omdat daar paar dagen ruzie was en Jeff daar constant riep dat oa in BB gerookt mocht worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet mag er niet gerookt worden en er ook niet over gesproken worden.
Kan het natuurlijk mis hebben
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:43 schreef Monique___ het volgende:
die kip ziet er wel heeel erg doorbakken uit
Zag het ook al .. lekker zwartquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:44 schreef BB-King het volgende:
Kip brandt een beetje aan.
Lekker schrapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |