Ik d8, nou, ok, goed Het gesprek op msn verliep best goed moet ik zeggen. Aardig meisje, ziet er ook nog goed uit. Dus..
En toen vroeg ze me, of ik zondag (vandaag dus) naar haar toe kwam, omdat ze jarig was. Ik zei, is goed.
Nou, gister kwam ik thuis, en was ze al hier (ze had met mijn zus afgesproken). Maar ze zei eigenlijk niets.. ik zei dan maar wat, gewoon iets van "ey, ik zie je morgen wel dan he". Verder niets.. ik d8, achja zal wel normaal zijn, zei is niet thuis, en ziet mij meteen..
Maargoed. Vandaag, ik kom daar. Ja haar een kaart gegeven. Toen zitten. Me zus was er gelukkig bij. Maar in totaal heb ik GVD misschien maar 10 woorden met haar uitgewisseld, waarvan ze alle tien van MIJN kant kwamen
Ik was over het algemeen wel stil. Maar ik kletste toch wat, met haar familie e.d.
Maar dan met haar.. gewoon, 10 hele woorden.. djeez.. Ik bedoel, ligt het dan aan mij? Op 1 van die 10 woorden kan ze toch ingaan zodat een gesprek naar voren komt? Ja sorry, maar ik heb er ook wat moeite mee bij een vreemd iemand verder, maar je kan toch wat trugzeggen? Ja ze zei iets trug, maar korte woorden.
Daarna ging haar familie naar haar nieuwe kamer kijken, nouja, als dat bij mij was, had ik gevraagd dat zei ook ff mee ging kijken, maar nee hoor.. mij niet.
Wat moet ik nu verder doen? had me zo verheugd op deze dag, maarja tis dus eigenlijk nix
Op msn is het anders, dan praat ze heel vlot e.d. Ben blij dat mijn zus erbij was hey, anders had ik gewoon 4 uur lang me bek dicht gehouden, ja 10 woorden dan..
Dit is schattig tienergedrag, er komt gegarandeerd een prachtige romance tussen jullie. Blijf tegen haar praten op msn en schraap dan over een week ofzo al je moed bijeen en vraag haar mee naar de film of iets beters als daar de mogelijkheid en de creativiteit voor aanwezig is.
quote:ik ben 17 en zei is net 17 geworden..
Op zondag 9 februari 2003 17:59 schreef Mirion het volgende:
Hoe oud zijn jullie?Dit is schattig tienergedrag, er komt gegarandeerd een prachtige romance tussen jullie. Blijf tegen haar praten op msn en schraap dan over een week ofzo al je moed bijeen en vraag haar mee naar de film of iets beters als daar de mogelijkheid en de creativiteit voor aanwezig is.
Maar ik voel me dus goed klote nu , dus aan een "prachtige romance" denk ik ff niet aan, hoop ik wel op.
O, en ik wil haar best mee naar de film vragen, daar zit ik ook niet mee.. maar waar ik dan WEL mee zit, zal ze dan wel iets zeggen? Niet dat ze dan weer 3 uur lang haar mond houdt
Ik denk dat dit voor veel mensen heel herkenbaar is. Jij vind haar leuk, zei jou. Jullie zijn allebei gespannen en dus wil het ijs maar niet breken. Ik begrijp wel hoe je je dan voelt.
Bel haar gewoon op of zo, maar leg iig weer contact met haar. Neem gewoon het initiatief.
Heb een beetje geduld met haar, als het goed is komt ze na verloop van tijd vanzelf wel los.
quote:Dan zou ik dus niet naar de film gaan.
Op zondag 9 februari 2003 18:01 schreef bierglas het volgende:
O, en ik wil haar best mee naar de film vragen, daar zit ik ook niet mee.. maar waar ik dan WEL mee zit, zal ze dan wel iets zeggen? Niet dat ze dan weer 3 uur lang haar mond houdt
Vraag of ze bij jou thuis een dvd tje komt kijken of zo.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:03 schreef femmeChantal het volgende:
Via msn en zo is het makkelijker voor haar omdat ze je dan niet direkt ziet.
quote:Jaa.. maar ik bedoel na de film nog wat gaan drinken oid..
Op zondag 9 februari 2003 18:03 schreef Sphere het volgende:[..]
Dan zou ik dus niet naar de film gaan.
Vraag of ze bij jou thuis een dvd tje komt kijken of zo.
Het probleem is nog niet eens dat ik altijd moet beginnen, dat wil ik best doen. Ben tenslotte een jongen, en volgens mij moeten die altijd het initiatief nemen Maar ze kan toch wel iets trugzeggen? En dan bedoel ik ook iets trugzeggen waar ik weer iets op kan zeggen..
[Dit bericht is gewijzigd door bierglas op 09-02-2003 18:08]
quote:Niet meteen confronteren. Dat schrikt idd af.
Op zondag 9 februari 2003 18:05 schreef bierglas het volgende:
Zou het een goed id zijn haar op msn erover te vragen.. ALs zei vraagt, hoe vond je het ofzo.. zeg ik "wel leuk, alleen zei je niet zoveel." of zou haar dat meteen afschrikken?
quote:Dat vind ik dus bullshit.
Op zondag 9 februari 2003 18:07 schreef bierglas het volgende:
Ben tenslotte een jongen, en volgens mij moeten die altijd het initiatief nemen![]()
quote:Weer zo'n mooi voorbeeld van mensen die weer via internet een vriendinnetje moeten scoren.
Op zondag 9 februari 2003 18:07 schreef The_Wanderer het volgende:
Wederom weer zon mooi voorbeeld hoe msn mensen valse hoop kan gegeven.
Get a life, ga naar buiten en trek daar je mond open.
Weet je tenminste meteen wat je in huis hebt.
Echt een afknapper, van die mensen die irl dan geen woord blijken te zeggen. Fijn hoor internet. Uitkomst voor sommige.
quote:ach ja
Op zondag 9 februari 2003 18:18 schreef The-What het volgende:[..]
Weer zo'n mooi voorbeeld van mensen die weer via internet een vriendinnetje moeten scoren.
Get a life, ga naar buiten en trek daar je mond open.
Weet je tenminste meteen wat je in huis hebt.Echt een afknapper, van die mensen die irl dan geen woord blijken te zeggen. Fijn hoor internet. Uitkomst voor sommige.
quote:Bij mij juist niet een killer, mede door MSN ben ik nou al bijna 8 maanden helemaal in love
Op zondag 9 februari 2003 18:07 schreef The_Wanderer het volgende:
Wederom weer zon mooi voorbeeld hoe msn mensen valse hoop kan gegeven. MSN is daarnaast ook een echte relatiekiller.
quote:MSN is ook stout op lange termijn
Op zondag 9 februari 2003 18:22 schreef WebForce het volgende:[..]
Bij mij juist niet een killer, mede door MSN ben ik nou al bijna 8 maanden helemaal in love
![]()
quote:Waarom zou je? Een verjaardagsfeestje is nou niet bepaald een juiste gelegenheid om eens gezellig iemand te leren kennen, niet als de iemand in kwestie in het middelpunt van andere belangstelling staat.
Op zondag 9 februari 2003 18:05 schreef bierglas het volgende:
Zou het een goed id zijn haar op msn erover te vragen.. ALs zei vraagt, hoe vond je het ofzo.. zeg ik "wel leuk, alleen zei je niet zoveel." of zou haar dat meteen afschrikken?
Nu is jouw enige probleem dat ze nauwelijks met jou gesproken heeft en misschien komt dat doordat er mensen waren die ze veel minder vaak ziet (of zal zien) zoals haar familie.
Ik zou er geen groot punt van maken als ik jou was, ze heeft je wel uitgenodigd, dat zegt op zich wel iets denk ik.
Zelf zei ze dat ze het ook niet super vond ofzo.
Maargoed.. zou ik nog een vervolgafspraak maken?
quote:ik zou gewoon ff relaxed gaan chatten nu... en het zeker nog een keer proberen in het echt. Ergens wat gaan drinken is mijn favoriet.
Op zondag 9 februari 2003 18:37 schreef bierglas het volgende:
Maargoed.. zou ik nog een vervolgafspraak maken?
quote:Hahaha msn is bij mij ook een relatie-killer gebleken, mijn eerste ex (13 mnd mee gehad) zei nooit iets, praatte weinig, kreeg antwoorden als 'weet ik veel' of 'ach, wat een onzin'. Tja, en als ik hem (jaja) later weer op msn tegenkwam kreeg hij een heel vragenvuur voor zijn voeten. En het is handig in discussies namelijk, dan krijg je zwart op wit de opinie van die persoon. Oh ja, de relatie zat al in een behoorlijke dip hoor, toen dit begon. Maar het versnelt de boel wel. Ik zeur en hij beantwoordt mijn vragen niet (omdat hij vindt dat ik zeur).
Op zondag 9 februari 2003 18:22 schreef WebForce het volgende:[..]
Bij mij juist niet een killer, mede door MSN ben ik nou al bijna 8 maanden helemaal in love
![]()
Nu even ontopic: meisje is inderdaad verlegen, maar kan ook zijn dat jij een heel ander persoon bent dan op msn, dan geef je wel antwoorden maar er is geen beeld, geur en emotie bij (afgezien van de emoticons). Heb ik ook vaker gehad hoor, en nu nog, jongen met wie ik msn gaat gewoon leuk, maar irl heb ik hem weinig te melden... Dus spreek idd gewoon wat af, vraag haar! Doet ze niet anders dan eerder op msn?
quote:Beetje afgezaagd he?
Op zondag 9 februari 2003 18:40 schreef Solid_Snake het volgende:
Ergens wat gaan drinken is mijn favoriet.
quote:Iets gaan drinken met jou is misschien afgezaagd.... maar met mij is het altijd erg gezellig.
Op zondag 9 februari 2003 19:23 schreef Sphere het volgende:Beetje afgezaagd he?
Maarja.. het grootste probleem is denk ik, als we elkaar in het echt zien dat we niet echt 100% op ons gemak voelen, daarom probeer ik daar nog wat op te bedenken dat dat wel komt..
misschien iemand een voorstel? Behalve wat drinken dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |