Nou dat dus.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:26 schreef StephanL het volgende:
Alleen maar nadelighadden beter geen zaak aan kunnen spannen
Hebben ze toch echt zelf veroorzaaktquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:27 schreef Dutch_view het volgende:
Leuk als je net hun woning zou willen kopen
Weg 'recht van overpad'
Hun huis staat te koopquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:27 schreef Isane het volgende:
Dat stel gaat niet meewerken met de terugblik haha
Ja die gaan niet meer meewerkenquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze zaak wil ik in een hoe is het met aflevering zien
En dan NOG zeggen ze liegtquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:31 schreef JanGroen het volgende:
Heerlijk karma voor het stel. Vol overtuiging van hun gelijk een rechtszaak beginnen die ze nu flink geld gaat kosten.
Buurvrouw Anja leek mij juist een aardige vrouw. Die hield zich heerlijk rustig en dacht “de buren maken zichzelf wel belachelijk, daar hoef ik niets voor te doen”.
Jij liegt want je zegt dat ik lieg als ik zeg dat jij liegt!quote:
Maar Anja helaas ookquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:31 schreef JanGroen het volgende:
Heerlijk karma voor het stel. Vol overtuiging van hun gelijk een rechtszaak beginnen die ze nu flink geld gaat kosten.
Buurvrouw Anja leek mij juist een aardige vrouw. Die hield zich heerlijk rustig en dacht “de buren maken zichzelf wel belachelijk, daar hoef ik niets voor te doen”.
Nee hoor, ze waren blij met de uitspraak. Zeiden ze terwijl ze een kop als een oorwurm trokken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:26 schreef StephanL het volgende:
Alleen maar nadelighadden beter geen zaak aan kunnen spannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |