Bestaat wel, tenminste nog wel. Ik ga het uitmaken. Ik denk alleen nog nu hoe en op welk moment.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet bestaande relaties tellen niet mee.
Ah wauw, dan moet het wel heel slecht gaan. Wat is er aan de hand? (Als je er iets over wil zeggen)quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:17 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Bestaat wel, tenminste nog wel. Ik ga het uitmaken. Ik denk alleen nog nu hoe en op welk moment.
Ik mag niks meer. Dus daar gaan we snel een einde aan maken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah wauw, dan moet het wel heel slecht gaan. Wat is er aan de hand? (Als je er iets over wil zeggen)
quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:21 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik mag niks meer. Dus daar gaan we snel een einde aan maken.
En terecht. Je moet je niet laten beteugelen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:21 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Geschrokken. Wat mocht je allemaal niet? Alles tot in detail bijhouden?quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:17 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Bestaat wel, tenminste nog wel. Ik ga het uitmaken. Ik denk alleen nog nu hoe en op welk moment.
Jullie wonen toch samen?quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:21 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Jeetje da's pet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:21 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Vanwaar start je dit topic dan :’) op Fok! Nota bene...quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet bestaande relaties tellen niet mee.
En is ie thuisgekomen?quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:15 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Een magere 7.
Als hij morgen eindelijk thuis komt en dan eventjes niet meer op reis moet zal het zeer direct weer boven de 8 komen.
O een van de twee is een relatie geworden?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:13 schreef RockNijntje het volgende:
7 op zijn slechte dagen, 8 of hoger op zijn goede dagen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O een van de twee is een relatie geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Zondequote:Op donderdag 19 januari 2023 18:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Jullie wonen toch samen?lastig!!
OT: ik heb geen relatie![]()
Begin nu sterk te twijfelen of mijn vrouw op fok zit.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:15 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Een magere 7.
Als hij morgen eindelijk thuis komt en dan eventjes niet meer op reis moet zal het zeer direct weer boven de 8 komen.
Zolang je overal ja op zegt zeker.quote:Op woensdag 1 februari 2023 08:19 schreef Tommeke het volgende:
Een 10. M’n vriendin is een engeltje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |