abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207621918
Foto's maken, verjaardagstaart, zingen, jeej! *O* *O*

En dan die belachelijk makkelijke opdrachten zoals 15 min de tijd hebben om met 2 man een dun blokje ijs doorhakken......en oh wat hebben ze het toch zwaar deze week zonder eten....maar BB is natuurlijk lief door ruimschoots coins uit te delen voor super makkelijke opdrachten. Iedereen vindt elkaar lief! Jeej! *O* *O*
pi_207622267
Tja het is en blijft BB, verwacht geen expeditie of fear factor achtige dingen.
Ik weet niet of EJVJL ook volgt is qua opdrachten beetje zelfde laken en pak.
pi_207622376
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 08:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Tja het is en blijft BB, verwacht geen expeditie of fear factor achtige dingen.
Ik weet niet of EJVJL ook volgt is qua opdrachten beetje zelfde laken en pak.
Dat volg ik ook ja, maar daar zijn de opdrachten veel beter doordacht. Het is altijd 50/50 of iemand een eliminatie opdracht wel of niet haalt en ook de geld challenges halen ze nooit het maximale bedrag.

BB challenges daarentegen zijn door een stagiare bedacht lijkt het wel....
  donderdag 19 januari 2023 @ 08:57:58 #4
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_207622456
Iets te veel van een gezellig schoolkamp.
Ik hoop dat het verandert, maar mis de echte spontaniteit, nu doen ze alsof ze spontaan zijn en kopiëren ze te veel van wat ze met de vorige serie(s) hebben gezien.
pi_207622927
Sinds ik BB Australië heb gezien vind ik alles tegenvallen :')

De makkelijke spelletjes kan ik nog accepteren. Dat constante gegil en zingen vind ik het kinderachtigst |:(
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:32:10 #6
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_207623480
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:42 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Sinds ik BB Australië heb gezien vind ik alles tegenvallen :')

De makkelijke spelletjes kan ik nog accepteren. Dat constante gegil en zingen vind ik het kinderachtigst |:(
BB Australië was wel lachen idd. Al die opgepompte gasten (steroids) die minder uithoudingsvermogen hadden dan de dames :')
pi_207623547
Dat gegil en dat zingen , nee niet mijn ding, ik ben al afgehaakt in deze kinderspeelplaats voor volwassenen
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 januari 2023 @ 10:42:34 #8
335263 freaky40
pi_207623620
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:42 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Sinds ik BB Australië heb gezien vind ik alles tegenvallen :')

De makkelijke spelletjes kan ik nog accepteren. Dat constante gegil en zingen vind ik het kinderachtigst |:(
BB Aus is next level omdat het daar ook ver van voren is opgenomen. Maar moet wel zeggen dat er per seizoen de challenges bij ons beter worden. In 2021 was het nog erg matig en simpel en veel gehuurde spelletjes, vorig jaar was al veel beter en dit seizoen vind ik dat ze zichzelf wel overtreffen. Dus het wordt elk seizoen wel beter.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207624762
Stop er 10 60+ in, dan vinden we het saai. Maar ben wel eens, dat het kinderachtig is, maar meer oudere mag wel. 40ers 50ers 60ers ,

Offtopic
Lang leve de liefde kijk ik ook op tv, dan is het wel leuk om te zien. Alhoewel ook veel setjes vind ik ook niks die Kim met marciano mag er uit. Blehhh en Erik vind ik leuk😃

Oja ik kijk geen livestream.
  Moderator donderdag 19 januari 2023 @ 12:01:19 #10
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_207624807
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:42 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Sinds ik BB Australië heb gezien vind ik alles tegenvallen :')

De makkelijke spelletjes kan ik nog accepteren. Dat constante gegil en zingen vind ik het kinderachtigst |:(
OOH MY GOTTTT
WAJOOOOOWW

maar dat is al 3 seizoenen zo. Om AL!LES! hysterisch worden.
De enige leuke reactie was Ali die zo ongelooflijk blij was met zijn steunzolen _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_207625367
Rob en Chayron vond ik gisteren ook geweldig XD
  donderdag 19 januari 2023 @ 12:54:17 #12
494692 S_101
Just cruizing
pi_207625631
quote:
OOH MY GOTTTT
WAJOOOOOWW

maar dat is al 3 seizoenen zo. Om AL!LES! hysterisch worden.
De enige leuke reactie was Ali die zo ongelooflijk blij was met zijn steunzolen _O-
Dat nep gedoe 'kijk mij eens leuk zijn' en dat continue geschreeuw irriteert mij ook al drie seizoenen ... alles voor de likes zo lijkt het ... maar verder doorgaan met de vertrutting. Ik vind het wel jammer aangezien het format mij nog steeds aanspreekt. Het mag van mij wat extremer ...zo vond ik de editie met arm & rijk een van de beste.
Maar met alle tere zieltjes van deze tijd zal dat wel niet meer kunnen.
Play the game ...
  donderdag 19 januari 2023 @ 14:20:38 #13
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_207626817
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:59 schreef wolffie het volgende:
Stop er 10 60+ in, dan vinden we het saai. Maar ben wel eens, dat het kinderachtig is, maar meer oudere mag wel. 40ers 50ers 60ers ,

Offtopic
Lang leve de liefde kijk ik ook op tv, dan is het wel leuk om te zien. Alhoewel ook veel setjes vind ik ook niks die Kim met marciano mag er uit. Blehhh en Erik vind ik leuk😃

Oja ik kijk geen livestream.
Een jaar van je leven bedoel je denk ik? Wat een saaie boel is dat zeg :X
pi_207627348
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:01 schreef djkoelkast het volgende:

[..]
OOH MY GOTTTT
WAJOOOOOWW

maar dat is al 3 seizoenen zo. Om AL!LES! hysterisch worden.
De enige leuke reactie was Ali die zo ongelooflijk blij was met zijn steunzolen _O-
Hopelijk gaat Chelsea of Charlotte eruit. Zijn beide genomineerd dus.
  Moderator donderdag 19 januari 2023 @ 16:48:09 #15
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_207628483
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:12 schreef KraideN het volgende:

[..]
Hopelijk gaat Chelsea of Charlotte eruit. Zijn beide genomineerd dus.
Dank voor de spoiler
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator donderdag 19 januari 2023 @ 16:48:57 #16
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_207628493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:20 schreef NoXia het volgende:

[..]
Een jaar van je leven bedoel je denk ik? Wat een saaie boel is dat zeg :X
Dat vind ik leuker. Ook omdat de uitzendingen veel korter zijn. BB duurt echt te lang elke dag.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_207629125
Kinderachtig is mss niet het juiste woord.
Eerder flauw/kleurloos.

Van de 3 nieuwe edities is dit de zwakste casting.

Karakters en hun leefwerelden moeten veel gevarieerder zijn en liefst veeeeel minder social media types, nu zijn ze veel te doorsnee, te braaf, te veel bezig met de 5 minutes of fame enz...

De opdrachten/spelletjes zij wel al iets beter geworden, maar stellen al bij al ook niet zo veel voor.

Psychologisch zou het er allemaal veel harder mogen in hakken.
pi_207629202
Ik heb weer het gevoel van same poop, different scoop.
Iedereen doet nog te hard z'n best om ergernissen te onderdrukken ipv het in de groep te goeien, zou al een verbetering zijn wanneer zowel chelsea als charlotte er uit zijn, ze zijn TE druk (schreeuwen, zingen, etc) en overdreven hyped om alles.

Ik geef het nog een week of 2 de kans :)
pi_207629361
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:44 schreef RelDaThief het volgende:
Kinderachtig is mss niet het juiste woord.
Eerder flauw/kleurloos.

Van de 3 nieuwe edities is dit de zwakste casting.

Karakters en hun leefwerelden moeten veel gevarieerder zijn en liefst veeeeel minder social media types, nu zijn ze veel te doorsnee, te braaf, te veel bezig met de 5 minutes of fame enz...

De opdrachten/spelletjes zij wel al iets beter geworden, maar stellen al bij al ook niet zo veel voor.

Psychologisch zou het er allemaal veel harder mogen in hakken.
ff serieus.....jij vindt een opdracht waar 2 mensen 15 min de tijd hebben om een niet al te diep ijsblok kapot te hakken een goede opdracht? En vervolgens waren ze binnen 1 min 40 sec klaar. Dan heb je die challenge dus niet eens geoefend van te voren anders kwam je niet met 15 min aan.....
  donderdag 19 januari 2023 @ 18:13:34 #20
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_207629479
nee

wat moet je dan daar in dat huis, met zo'n negatieve grafbakkes rondlopen (als ik die wil zien, kijk ik wel naar grafgezicht Jinek maar dat mens ga ik gelukkig nooit zien)

altijd maar klagen hier in dit domme land :') wat zijn de duitsers toch vele malen beter dan ons
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_207629963
Als ik op iemand wil reageren hoe doe ik dat?

Bij deze ik bedoelde idd een jaar van je leven😉

En op tv is het leuker, omdat je fragmenten ziet, livestreams is behoorlijk saai dat volg ik niet.
pi_207631102
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 18:05 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
ff serieus.....jij vindt een opdracht waar 2 mensen 15 min de tijd hebben om een niet al te diep ijsblok kapot te hakken een goede opdracht? .
Waar heb ik dat geschreven?

'k Heb ook niet alle opdrachten gezien, Meer de saaie streams dan de uitzendingen.

Trouwens 'beter' en 'goed' zijn 2 verschillende zaken.

Iets dat flauw is heeft niet veel nodig om beter te worden. Betekent nog niet dat het goed is.
pi_207669268
Ik vind BB BE/NL eerder te truttig, net zoals de vorige twee seizoenen. Al sinds de comeback in 2021 dus.

Kijk maar naar de woestijn die het Scanman topic tegenwoordig is.

En vergelijk dat eens met vroegere jaren, of met buitenlandse varianten als bvb BB Brazil, Valo Vilag, Zadruga... Het lijkt wel of die nieuwe preutsheid bij ons harder toeslaat dan in het buitenland.

Hopelijk slaat die maatschappelijke trend gauw weer om... De sfeer aan het meertje bij mij in de buurt leek me alvast al iets minder preuts dan de voorgaande jaren. Al is dat natuurlijk geen TV-productie.
pi_207671213
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 13:08 schreef Epicouros het volgende:
Ik vind BB BE/NL eerder te truttig, net zoals de vorige twee seizoenen. Al sinds de comeback in 2021 dus.

Kijk maar naar de woestijn die het Scanman topic tegenwoordig is.

En vergelijk dat eens met vroegere jaren, of met buitenlandse varianten als bvb BB Brazil, Valo Vilag, Zadruga... Het lijkt wel of die nieuwe preutsheid bij ons harder toeslaat dan in het buitenland.

Hopelijk slaat die maatschappelijke trend gauw weer om... De sfeer aan het meertje bij mij in de buurt leek me alvast al iets minder preuts dan de voorgaande jaren. Al is dat natuurlijk geen TV-productie.
Ik vind de obsessie met naakt zien in BB ook overdreven. Als je per se blote tieten wil zien, kan dat tegenwoordig echt overal op internet. Dat hoeft niet in BB. Dit zijn ook gewoon mensen met familie en banen. Ik snap dat die niet naakt over het hele internet geplakt willen worden. Vooral met de huidige mentaliteit van de anonieme toetsenbordheld.
pi_207671752
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 15:08 schreef Hatsikidee2022 het volgende:

[..]
Ik vind de obsessie met naakt zien in BB ook overdreven. Als je per se blote tieten wil zien, kan dat tegenwoordig echt overal op internet. Dat hoeft niet in BB. Dit zijn ook gewoon mensen met familie en banen. Ik snap dat die niet naakt over het hele internet geplakt willen worden. Vooral met de huidige mentaliteit van de anonieme toetsenbordheld.
Dat die kans bestaat weten ze toch als ze deelnemen? En 20 jaar geleden was er toch ook al internet? En in veel buitenlandse BB's en aanverwante formats hebben ze er minder problemen mee. Die nieuwe preutsheid lijkt dus eerder iets plaatselijks en (hopelijk) tijdelijks te zijn.
pi_207671916
Nu Chelsea eruit is zal het wel veranderen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_207717210
Hoeveel is 39 - 15 ?
pi_207731130
Weet iemand hoeveel 3 dozijn is?
pi_207815252
Wow die opdrachten staan echt totaal niet in verhouding met elkaar qua moeilijkheid.

Aan de ene kant heb je 15 minuten om met 2 man een ijsblok kapot te hakken, wat in 2 minuten lukt.
En vragen als wat is 39-15.....en aan de andere kant moet je 39.000 meter wol om palen winden en dan met een foutmarge van slechts 70 meter op zo'n groot getal raden hoeveel meter het is! Echt bizar....
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 09:19:05 #30
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_207816100
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:02 schreef ThijsTH het volgende:
Wow die opdrachten staan echt totaal niet in verhouding met elkaar qua moeilijkheid.

Aan de ene kant heb je 15 minuten om met 2 man een ijsblok kapot te hakken, wat in 2 minuten lukt.
En vragen als wat is 39-15.....en aan de andere kant moet je 39.000 meter wol om palen winden en dan met een foutmarge van slechts 70 meter op zo'n groot getal raden hoeveel meter het is! Echt bizar....
Waarschijnlijk was het gewoon een rekensom, want 39km red je niet in 2,5 uur.
Elke bol was waarschijnlijk even lang, dan was het bollen tellen en dan kwam je uit op een getal en daar moesten die truien van Jason/Charlotte bij.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 11 februari 2023 @ 07:58:27 #31
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_207945533
Tja mis wel een beetje de uitputtings spellen. 72 uur een vuurtje gaande houden of dansmarathon etc.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')