nieuwe kaartje
veteranen kaartje
http://members.brabant.chello.nl/~l.hanssen1/totaal.jpg
out of date usericonblokje
up to date usericonblokje
in memoriam (vertrokken users
standaard topic:
dat zeggik, voorbeeld :P
[Dit bericht is gewijzigd door Fonz op 09-02-2003 18:09]
eng hoor
quote:Joh, da's vast maar tijdelijk. Eindhoven heeft zijn ups en downs
Op zondag 9 februari 2003 17:28 schreef MrWilliams het volgende:
het begint erop te lijken dat dit topic z'n oude populariteit weer terugkrijgt...eng hoor
quote:done (ik was er al mee bezig
Op zondag 9 februari 2003 17:28 schreef Barb het volgende:
Zet je de kaartjes er ff bij Fonz?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Hei Barb lekker ding wanneer ga je klf suimmie en mij de kneepjes van het vak lere???????????????????????
Op zondag 9 februari 2003 17:28 schreef Barb het volgende:
Zet je de kaartjes er ff bij Fonz?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:behoorlijk ja..
Op zondag 9 februari 2003 17:29 schreef Barb het volgende:[..]
Joh, da's vast maar tijdelijk. Eindhoven heeft zijn ups en downs
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zeg, moeten we niet eerst dat andere topic volspemmen
quote:
Op zondag 9 februari 2003 17:30 schreef Groene_kwal het volgende:
Hei Barb lekker ding wanneer ga je klf suimmie en mij de kneepjes van het vak lere???????????????????????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zodra pasen en pinksteren op één dag vallen
quote:"ff"
Op zondag 9 februari 2003 17:32 schreef Groene_kwal het volgende:
Okay. Ik wacht wel ff.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:donderdag 20 februari
Op zondag 9 februari 2003 17:31 schreef Fonz het volgende:
wanneer ist d'r eigen een eindhoven meet?
quote:Plannen die daarvoor zijn geweest, zijn geloof ik nooit helemaal door gezet. Maar ik ben een tijdje weggeweest, dus weet niet hoe het er nu voor staat.
quote:Echt waar? Een nieuwe poging?
Op zondag 9 februari 2003 17:33 schreef MrWilliams het volgende:
donderdag 20 februari
quote:dan is het toch ook 10 euro gratis drinken in de danssalon ?
Op zondag 9 februari 2003 17:33 schreef MrWilliams het volgende:[..]
donderdag 20 februari
quote:volgend jaar donderdag
quote:mwah, zoiets.. kom je ook gezellig?
Op zondag 9 februari 2003 17:34 schreef Barb het volgende:[..]
Echt waar? Een nieuwe poging?
t is wel savonds en we gaan met z'n allen stappen op stratum
quote:
Op zondag 9 februari 2003 17:35 schreef just me het volgende:
volgend jaar donderdagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:lekker wazig dus
Op zondag 9 februari 2003 17:36 schreef Barb het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Als het geheel in stijl van de Eindhoven-topic-reeks-meet-tradities blijft wel ja!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Neu. Ik moet vrijdags werken, daarna een reunie van CMV en de volgende dag verhuizen, dus weekend wordt weer zwaar genoeg.
Op zondag 9 februari 2003 17:36 schreef MrWilliams het volgende:
mwah, zoiets.. kom je ook gezellig?t is wel savonds en we gaan met z'n allen stappen op stratum
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:verhuizen naar? (eindhoven topics doorspitten is niet mijn beste kwaliteit)
Op zondag 9 februari 2003 17:38 schreef Barb het volgende:[..]
Neu. Ik moet vrijdags werken, daarna een reunie van CMV en de volgende dag verhuizen, dus weekend wordt weer zwaar genoeg.
quote:Heel goed Feb!
Op zondag 9 februari 2003 17:37 schreef febster het volgende:
Ooh en over dat afkickenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat lukt prima hoor ik laat helemaal nix meer van me horen en praat ook niet echt meer met zeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., en ach elke zaterdagnacht afgezeken worden als je hun naar huis brengt dan hoeft dat laatste stukje wat nog contact wil zoeken ook niet zo snel meerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop