Mja. Een goede zonnebril doet meer dan dat verduisterende stukje plastic in die zonnebrillen die je 'overal' kan kopen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:17 schreef Kanaroe het volgende:
Ik koop mijn zonnebril ook bij de opticien, niet op sterkte, maar gewoon omdat ie goeie brillen verkoopt.
Dat klopt, maar TS vraagt daar specifiek niet omquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Een goede zonnebril doet meer dan dat verduisterende stukje plastic in die zonnebrillen die je 'overal' kan kopen.
Zeker voor in de auto, is het gewoon goed advies.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar TS vraagt daar specifiek niet om
Als de zon laag staat en je daar een zonnebril voor wil hebben, moet je dus juist een Rayban oid kopen en niet zo'n goedkoop made-in-China ding. Het gaat toch om je veiligheid? Koop dan tenminste een bril die daadwerkelijk iets doet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:07 schreef PS. het volgende:
In de winter.
Gewoon even heel simpel, geen Rayban oid, maar voor in de auto.
Nu ik in mijn leven een aantal verschillende zonnebrillen heb gehad, made-in-China brillen, maar ook Ray-Ban en nu een Porsche Design bril heb, kan ik zeggen dat er nog steeds een groot verschil is tussen made-in-China-gepolariseerd en Ray-Ban-gepolariseerd (of Porsche Design-gepolariseerd).quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:33 schreef Herkauwer het volgende:
Gewoon uit een rek, enige waar ik naar kijk is of deze gepolariseerd is. De kans is toch groot dat de zonnebril binnen afzienbare tijd kapot of kwijt is
En omdat je geld teveel hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:17 schreef Kanaroe het volgende:
Ik koop mijn zonnebril ook bij de opticien, niet op sterkte, maar gewoon omdat ie goeie brillen verkoopt.
Deze boii is wel echt té cool, nu wil ik ook zo'n zonnebrilquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:51 schreef Emmerdeur het volgende:
Heb mijn bril voor in de auto hier besteld https://www.mauijim.com/NL/en_GB/top-styles-for-men
Om de redenen die RetepV hiervoor aanhaalt
Mee eens, maar vind het zonde als ik er weer eentje gesloopt heb. Ze zijn zeker beter!quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:49 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nu ik in mijn leven een aantal verschillende zonnebrillen heb gehad, made-in-China brillen, maar ook Ray-Ban en nu een Porsche Design bril heb, kan ik zeggen dat er nog steeds een groot verschil is tussen made-in-China-gepolariseerd en Ray-Ban-gepolariseerd (of Porsche Design-gepolariseerd).
Mijn Ray-Ban's en mijn Porsche Design hebben aan de binnenkant bijvoorbeeld nog eens een extra coating zodat zonlicht van de zijkant niet meteen mijn ogen volledig verblindt, wat met die made-in-China's wel gebeurt.
Liever een goedkope Ray-Ban dan een made-in-China.
De meeste users hier hebben hele andere idolen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:56 schreef Centenbak het volgende:
Deze boii is wel echt té cool, nu wil ik ook zo'n zonnebril![]()
[ afbeelding ]
Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zeker voor in de auto, is het gewoon goed advies.
Daarom heb ik een paar goede raybans en een goedkope voor op het circuit of bij watersport oidquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:57 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Mee eens, maar vind het zonde als ik er weer eentje gesloopt heb. Ze zijn zeker beter!
Ik ben erg zuinig op mijn spullenquote:
Ik heb het al in de auto of als ik een zonnebril wegleg. Dat tik ik hem van de tafel of, of leg de bril weg op de glazen en zit er weer een kras op. Of in de auto in zo'n bakje. Of ik ga erop zitten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daarom heb ik een paar goede raybans en een goedkope voor op het circuit of bij watersport oid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |