Isaak Jeff en Kim d hebben een soortgelijke opdracht zelf geoefendquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het nog voor de opdracht, toen niemand nog wist wat de opdracht was.
Dat is ook al zo'n "loods-stopwoord" geworden inderdaadquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook al 4 verschillende 100% roepers gehoord vandaag
Kloptquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is ook al zo'n "loods-stopwoord" geworden inderdaad
je moet snappen dat je daar op niveau moet discussiėren met iemand die niet eens 20-10 kan uitrekenen, al 2x een gele kaart heeft gepakt en 10k uit de prijzenpot heeft gehaald.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft enkel de rest het licht laten zien zeker?
Als je er staat, kan die hele opdracht in de mist lopen. Zelfde als op penalty's trainen. Wanneer de druk hoog is kun je falen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak Jeff en Kim d hebben een soortgelijke opdracht zelf geoefend
Er is er 1 die al heeft laten zien dag hij het kan onderdrukquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je er staat, kan die hele opdracht in de mist lopen. Zelfde als op penalty's trainen. Wanneer de druk hoog is kun je falen.
Ik geloof helemaal niks meer van Mexxquote:
Is geen garantie voor een volgendequote:Op woensdag 18 januari 2023 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is er 1 die al heeft laten zien dag hij het kan onderdruk
Denk ik welquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is geen garantie voor een volgende
Geld is opquote:
hopen op nul euroquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geld is op
Eten is op
Dan weet je genoeg
Eliminatiequote:Op woensdag 18 januari 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geld is op
Eten is op
Dan weet je genoeg
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geld is op
Eten is op
Dan weet je genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |