Gisteren lag er een brief in de bus van een woningbouwvereniging dat we waren uitgenodigd om ons in te schrijven voor een gloednieuw appartementencomlex voor een huurwoning. Er zaten bouwtekeningen bij en een prachtige kleurenfolder en aangezien mijn vriendin en ik graag willen samenwonen willen we hier graag voor tekenen ! Nu ga ik morgen naar de vereniging toe en ik hoop dat we eventueel al zekerheid kunnen krijgen. In de brief leek het alsof we eigenlijk de keus hadden om het wel of niet te doen en nu dus maar hopen dat er geen loting of wachtmaandengerommel aanvast zitten. We hebben onze interesse al getoond toen ze net begonnen met bouwen (6 maanden geleden) en nu kregen we een persoonlijke brief ! De woning is echt super, mooie keuken, badkamer, 40m2 woonkamer en een washok, twee grote slaapkamers en balkon/serre. We mogen veel zelf uitkiezen en zij zetten het erin en nu hoop ik echt dat we het krijgen toegewezen: A dream come true !
Nu duimen dat het inderdaad een soort toewijzing is en geen lokkertje !
Duim dus maar flink voor me. Morgen om 9.30 uur (als ze weer opengaan )
zo zijn gelly en ik ook aan ons huisje gekomen
quote:Dus ook zonder lotingen en maanden, gewoon een nieuw project ?
Op zondag 9 februari 2003 17:03 schreef nikky het volgende:
succes
quote:Via welke vereniging en in welke wijk ?
Op zondag 9 februari 2003 17:03 schreef nikky het volgende:
succes
dus kwamen wij toch aan een huisje omdat wij geen kids hebben.
tja en welke wij k ik woon niet in groningen maar in roden. dus dat zal je niet echt helepen......
zorg wel dat je meerdere keuzes op je papiertje invult. wij hadden keuze gemaakt voor een nummer op de hoek en ik had erbij gezegd dat we geen tweede voorkeur hadden en dat het dus niet uitmaakte.
het is dus wel een ander nummer geworden maar dat geeft niks..... achteraf toch beter want wij hebben langer zon in onze tuin
quote:
Op zondag 9 februari 2003 17:28 schreef detulp050 het volgende:
Met zoveel duimers zal het een groot succes worden morgen !
Bij mijn vorige huurwoning was ik nummer 2, maar ik heb nummer 1 afgebluft door het huis af te zeiken zodat ze het niet wou .
Eigenlijk was het ook een klein verrot kuthuis in een achterbuurt, maar goed, ik moest toch echt ergens wonen....
Nu zit ik in koop, heb je dat tenminste niet.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 17:28 schreef detulp050 het volgende:
Met zoveel duimers zal het een groot succes worden morgen !
Succes morgen!
quote:Gelukkig werkt het hier iets anders, niet op die manieren. Ik ben benieuwd hoe ze het wel gaan doen !
Op zondag 9 februari 2003 17:54 schreef X-Ray het volgende:
Hm, vaag.
Ik heb altijd een nummer systeem gehad, en eigenlijk iedereen die ik ken.
Je wordt ingedeeld op basis van leeftijd als je starter bent, op basis van verhuisdatum als je doorstromer bent.Bij mijn vorige huurwoning was ik nummer 2, maar ik heb nummer 1 afgebluft door het huis af te zeiken zodat ze het niet wou
.
Eigenlijk was het ook een klein verrot kuthuis in een achterbuurt, maar goed, ik moest toch echt ergens wonen....
Nu zit ik in koop, heb je dat tenminste niet.
quote:thanks !
Op zondag 9 februari 2003 20:41 schreef LadyS het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes morgen!
Kun je niet ook wat foto's laten zien van de plannen??
quote:En nog een ligbad ook
Op maandag 10 februari 2003 10:13 schreef Girly-Suus het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:CiBoGa?
Op maandag 10 februari 2003 10:10 schreef detulp050 het volgende:
Ik ben er dus weer... Ze weten nog niet hoe ze de toewijzing gingen regelen, maar ze waren aangenaam verrast door mijn enthousiasme en hebben er een aantekening bij gemaakt. Ze hebben niet veel mensen aangeschreven en willen graag ook jonge stelletjes
Maart horen we weer wat en we zijn ook gelijk getipt voor een iets duurdere woning (niet sociale woningbouw) die ongeveer 110m2 zijn. Als ik interesse had, dan kon ik me daarvoor aanmelden de dag voordat er een advertentie voor kwam, en dan had ik een grote kans.
Even afwachten dus, maar ik heb goede hoop !
Dank voor de interesse mensen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |