Moeilijk voor de brandweer (kazerne zit op dat kruispuntquote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is daar wel superdruk in het weekend en op vrije dagen.. Zo druk zelfs dat er daar in de wijde omgeving (inclusief een belangrijke toegangsweg tot het noordelijke stuk van Den Haag en Wassenaar, de N14) een verkeersinfarct optreedt.
Het is een schuimkanon.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Lijkt op elkaar als 2 sneeuwvlokjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, de ratten vieren daar ook feest in de saladebakken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
En zwervers mijden camera's? Of worden die gelijk verwijderd (de zwervers) doordat ze worden waargenomen?
Het is vooral ook dat ze de infrastructuur eromheen niet veranderd hebben. Rondom die Mall zijn tig kruispunten waardoor de rijen voor de stoplichten dermate lang worden dat de boel gewoon vastloopt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:59 schreef Starhopper het volgende:
Serieus? Hoe dan? Wat maakt dit winkelcentrum zo goed bezocht dan?
Waren nu wel snel ter plaatse dan (denk ik)quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:27 schreef maily het volgende:
Moeilijk voor de brandweer (kazerne zit op dat kruispunt)
Het lijkt net een soort ufo die op een ongelukkige plek neer is gedaald.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:04 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Het is vooral ook dat ze de infrastructuur eromheen niet veranderd hebben. Rondom die Mall zijn tig kruispunten waardoor de rijen voor de stoplichten dermate lang worden dat de boel gewoon vastloopt.
Ja, het staat nog steeds in diezelfde woonwijk. Omwonenden klagen ook enorm over de slechte bereikbaarheid van hun woningen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:13 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt net een soort ufo die op een ongelukkige plek neer is gedaald.
Van oorsprong was het gebied een woonwijk. Misschien zit dat er nog steeds omheen, maar het is iig niet goed zichtbaar.
Dat is een heel druk kruispunt ....quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:04 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Waren nu wel snel ter plaatse dan (denk ik)
Mooi voorbeeld van een gemeentelijke blunder. Echt onvoorstelbaar dat ze dat hebben laten gebeuren. Totaal ongeschikte locatie voor zo'n grote opzet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is daar wel superdruk in het weekend en op vrije dagen.. Zo druk zelfs dat er daar in de wijde omgeving (inclusief een belangrijke toegangsweg tot het noordelijke stuk van Den Haag en Wassenaar, de N14) een verkeersinfarct optreedt.
Het is wel heel luxe aangekleed, met een eigen ontwerp voor elke pui.quote:Op woensdag 18 januari 2023 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
Bijzonder dat mensen dit winkelcentrum zo bijzonder vinden. Je hebt dezelfde winkels als in iedere binnenstad. En een foodcourt met een Vapiano en een Anne & Max. En natuurlijk een Starbucks
Totaal niet in belang van de inwoners van de gemeente ook, op misschien wat extra banen in de omgeving na.quote:Op woensdag 18 januari 2023 02:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van een gemeentelijke blunder. Echt onvoorstelbaar dat ze dat hebben laten gebeuren. Totaal ongeschikte locatie voor zo'n grote opzet.
Ik ging voorheen altijd naar de Jumbo in Leidschenhage, ben ook nog een tijdje naar de nieuwe Jumbo gegaan, maar was zo klaar met de drukte, dat ik er nu nooit meer kom.
Er loopt ook wel echt ander publiek dan in de binnenstad. Was gisteravond weer even in Den Haag centrum en had binnen een half uur meerdere situaties waardoor ik er weer aan herinnerd werd waarom ik daar niet graag kom.quote:Op woensdag 18 januari 2023 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
Bijzonder dat mensen dit winkelcentrum zo bijzonder vinden. Je hebt dezelfde winkels als in iedere binnenstad. En een foodcourt met een Vapiano en een Anne & Max. En natuurlijk een Starbucks
Ja, dat heb je inderdaad ook nog eens. Ben ik het ook wel mee eens. Was wel geschokt om na zo’n tien jaar buitenland weer eens in den Haag centrum rond te lopenquote:Op woensdag 18 januari 2023 07:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er loopt ook wel echt ander publiek dan in de binnenstad. Was gisteravond weer even in Den Haag centrum en had binnen een half uur meerdere situaties waardoor ik er weer aan herinnerd werd waarom ik daar niet graag kom.
Dat heb je daar in The Mall allemaal niet, veel netter en luxer. Ander publiek, betere bewaking, overdekt.
Als je in de binnenstad geld uitgeeft profiteert de gemeente den haag daarvan, met deze mall verhuist een deel van de kopers van den haag naar leidschedam. Daarom heeft de gemeente ja gezegdquote:Op woensdag 18 januari 2023 07:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Totaal niet in belang van de inwoners van de gemeente ook, op misschien wat extra banen in de omgeving na.
Woon zelf twee gemeentes verder, dus zelf geen last van de verkeersdrukte. Ga ook meestal op de fiets erheen. Maar ben blij dat ik daar niet in de buurt woon nee.
Hoe profiteert de gemeente van geld dat je in die gemeente uitgeeft? BTW, inkomstenbelasting etc gaat allemaal direct naar het Rijk. Het enige wat ik mij kan voorstellen is de OZB die in goedlopende winkelstraten wat hoger is dan in slechtlopende straten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je in de binnenstad geld uitgeeft profiteert de gemeente den haag daarvan, met deze mall verhuist een deel van de kopers van den haag naar leidschedam. Daarom heeft de gemeente ja gezegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |