Oooooohquote:
Hmmmquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:19 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ooooooh
Hij mist alleen zijn vlammetje
Ja, ik heel erg!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:43 schreef YStec het volgende:
Interesse hier in een kleine handleiding hoe je zelf plaatjes kunt laten creeëren door AI? Midjourney in dit geval.
hahahaha hoe die met zijn vlammenbuik naar zichzelf kijkt op de pc, ik ga stukquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hmmm
niet echt beter
[ afbeelding ]
/imagine mad fokker writing in topic with mother in background realistic 4kquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:43 schreef YStec het volgende:
Interesse hier in een kleine handleiding hoe je zelf plaatjes kunt laten creeëren door AI? Midjourney in dit geval.
Midjourney is gratis voor de eerste 25, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:45 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, ik heel erg!
@:streamjohan vroeg ook of er een gratis variant is, misschien weet je dat ook?
Daar maakt ie dit van:quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:48 schreef streamjohan het volgende:
[..]
/imagine mad fokker writing in topic with mother in background realistic 4k
https://www.thedreamingstate.com/portfolio/art/prompter/.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:48 schreef streamjohan het volgende:
[..]
/imagine mad fokker writing in topic with mother in background realistic 4k
Rechtsboven is wel tof.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hmmm
niet echt beter
[ afbeelding ]
Hahah, via stable diffusionquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar maakt ie dit van:
[ afbeelding ]
De unibrauwquote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:01 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Hahah, via stable diffusion
[ afbeelding ]
Ga je dit doen?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:43 schreef YStec het volgende:
Zonde van zijn tijd. Youtube staat vol met tutorials als je het wiltquote:
I did it!!!quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zonde van zijn tijd. Youtube staat vol met tutorials als je het wilt
deze bijvoorbeeld
Midjourneyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:21 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Is dit met stable diffusion of met midjourney gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |