Ik denk niet dat hij het aan de aanvallers gevraagd heeft maar meer aan de spelers die ik noem en wie weet sloeg hij Blind over en was die beledigd.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja daar heb je ook een punt.. maar je moet toch als coach een basis/kader aangeven.. om het maar aan je aanvallers te vragen vind ik uitstralen dat ie zelf geen enkel idee heeft....
Ik kan niet zo goed tegen die zelfbenoemde emo Ajacied, Arco huilt zelfs in goede tijden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:29 schreef henkklaas1994 het volgende:
Freek Jansen is totaal niet meer serieus te nemen, omdat hij samen met de Telegraaf hun handen boven Schreuders hoofd houden in ruil voor inside info. Dat is echt al een lange tijd een publiekelijk geheim. Daarom bagatelliseert hij de fouten van Schreuder continue en wijst alleen maar naar de directie. Veel te doorzichtbaar. Het luisteren van de podcast wordt met de week minder boeiend en ongeloofwaardig.
Ook dat benoemt ie trouwens.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:29 schreef henkklaas1994 het volgende:
Freek Jansen is totaal niet meer serieus te nemen, omdat hij samen met de Telegraaf hun handen boven Schreuders hoofd houden in ruil voor inside info. Dat is echt al een lange tijd een publiekelijk geheim. Daarom bagatelliseert hij de fouten van Schreuder continue en wijst alleen maar naar de directie. Veel te doorzichtbaar. Het luisteren van de podcast wordt met de week minder boeiend en ongeloofwaardig.
Niet alleen dat, maar ik verwacht toch echt dat een trainer vanaf de zijlijn (en met de technologie van tegenwoordig met camerabeelden) veel beter een tactische omzetting kan doen dan de linksbuiten, die is namelijk druk bezig met voetballen, en niet met het tactisch spel lezen van zijn verdedigers of middenvelders.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja daar heb je ook een punt.. maar je moet toch als coach een basis/kader aangeven.. om het maar aan je aanvallers te vragen vind ik uitstralen dat ie zelf geen enkel idee heeft....
Het heeft dit keer blijkbaar wel gewerkt want het werd 1-4 na 1-1 ruststand, Blind is zuur en dat is begrijpelijk maar het wordt wel een beetje uit z'n verband gerukt zo.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ik verwacht toch echt dat een trainer vanaf de zijlijn (en met de technologie van tegenwoordig met camerabeelden) veel beter een tactische omzetting kan doen dan de linksbuiten, die is namelijk druk bezig met voetballen, en niet met het tactisch spel lezen van zijn verdedigers of middenvelders.
Bij goede resultaten heb je dit gezeik ook niet. Spelers als Blind voelen zich gesterkt door de kritiek uit de media en zien dit als het moment om te gaan zeiken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft dit keer blijkbaar wel gewerkt want het werd 1-4 na 1-1 ruststand, Blind is zuur en dat is begrijpelijk maar het wordt wel een beetje uit z'n verband gerukt zo.
Vorig jaar is ook 90 procent gezeik geweest van Arco inderdaad, ondanks een prima titel met 83 punten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen die zelfbenoemde emo Ajacied, Arco huilt zelfs in goede tijden.
Er zal Schreuder echt wel wat te verwijten zijn hoor in deze maar Blind waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij goede resultaten heb je dit gezeik ook niet. Spelers als Blind voelen zich gesterkt door de kritiek uit de media en zien dit als het moment om te gaan zeiken.
Stond Ajax nu eerste en in de 8ste finale van de CL dan had hij dit interview waarschijnlijk nooit gegeven.
Ach Blind voelt zich een grote speler en ergens is hij dat ook wel. Maar hoop stiekem wel dat het gewoon banken wordt bij Bayern en dat het ook klaar is bij Oranje. Het is wel tijd voor een fris gezicht in plaats van constante verongelijktheid.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zal Schreuder echt wel wat te verwijten zijn hoor in deze maar Blind waarschijnlijk ook.
Ik gun hem echt wel succes hoor en vind het ook jammer dat hij op deze manier vertrokken is.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach Blind voelt zich een grote speler en ergens is hij dat ook wel. Maar hoop stiekem wel dat het gewoon banken wordt bij Bayern en dat het ook klaar is bij Oranje. Het is wel tijd voor een fris gezicht in plaats van constante verongelijktheid.
De wedstrijd tegen de VS was voor hem overigens een prachtig einde van zijn interlandloopbaan.
nee.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als de heer Overmars als gevolg van zijn hartinfarct aantoonbaar geen erectie meer kan krijgen, kan hij dan weer in genade worden aangenomen binnen de organisatie?
Maar wanneer heeft Tadic daar voor het laatst echt goed gespeeld? Volgens mij speelde hij daar vorig seizoen ook een paar keer, maar was het niet echt een succes. In die EL-wedstrijden (toen Haller niet ingeschreven was) ging het nog wel prima, dacht ik, maar dat is wel alweer even geleden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:05 schreef BobW het volgende:
Freek is wel voor de optie Tadic in de spits.
Bergwijn - Tadic - Conceicao vind ik eigenlijk wel een goede optie. Zeker omdat Brobbey nog niet echt overtuigt.
Misschien omdat Brobbey nog niet een paar wedstrijden achter elkaar basis heeft gestaanquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:05 schreef BobW het volgende:
Freek is wel voor de optie Tadic in de spits.
Bergwijn - Tadic - Conceicao vind ik eigenlijk wel een goede optie. Zeker omdat Brobbey nog niet echt overtuigt.
Gelukkig heb ik dat dan ook nergens beweerd…quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anderhalf jaar Blind heeft niet meer gekost dan 8 miljoen van Ocampos hoor
Omdat Brobbey altijd pijn heeft...quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien omdat Brobbey nog niet een paar wedstrijden achter elkaar basis heeft gestaan
Ik vind dit vd Sar zwaarder aan te rekenen eigenlijk, dat een trainer en speler niet meer door 1 deur kunnen kan gebeuren maar vd Sar had hier echt wel meer kunnen doen dan hij gedaan heeft, zoals wel vaker.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:37 schreef Marsenal het volgende:
Dat Blind z'n tijd er op zit is allemaal heel normaal maar het is een echte ajacied en hij is de club altijd loyaal geweest terwijl een ander allang tegen de supporters had gezegd dat ze allemaal dood konden vallen. Alleen daarom al vind ik het een schande dat Schreuder zijn einde heeft bepaald en dat er niemand voor heeft gezorgd dat het via de voordeur was. Jongens als Blind zijn belangrijk voor de identiteit van de club en zo iemand als Schreuder zijn we over 5 jaar al vergeten. Erg teleurstellend.
Ik kan me niet per se heel bewust zinvolle opmerking va je herinneren, maar deze verdient best een complimentje. Binnen het kader “schreuder-is-een-debiel-en-kan-er-niks-van” past dit natuurlijk heel mooi in de negatieve zin, maar zonder de context en nuance behalve de duiding van een op zijn pielemoos getrapt jr scholletje valt deze anekdote eigenlijk niet te beoordelen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat een beetje onderschat, intelligentie is niet hetzelfde voetbalintelligentie, het is heel normaal dat een coach met spelers als Tadic Klaassen, Berghuis, Blind en eventueel Timber overlegt hoor, het gaat erom dat hij uiteindelijk wel duidelijkheid verschaft hoe het gaat gebeuren.
Tevens: Stuntelaarquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dit vd Sar zwaarder aan te rekenen eigenlijk, dat een trainer en speler niet meer door 1 deur kunnen kan gebeuren maar vd Sar had hier echt wel meer kunnen doen dan hij gedaan heeft, zoals wel vaker.
Eens.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dit vd Sar zwaarder aan te rekenen eigenlijk, dat een trainer en speler niet meer door 1 deur kunnen kan gebeuren maar vd Sar had hier echt wel meer kunnen doen dan hij gedaan heeft, zoals wel vaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |