quote:Op zondag 22 januari 2023 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind deze omloop niet echt voor herhaling vatbaar.
Echt? Ik vond dit echt een heerlijke wedstrijd en zo'n omloop is best leuk voor de afwisseling.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind deze omloop niet echt voor herhaling vatbaar.
Dat mag. Ik vond dat niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:15 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Echt? Ik vond dit echt een heerlijke wedstrijd en zo'n omloop is best leuk voor de afwisseling.
Blubber hoeft gezien de locatie voor mij niet, wel wat meer onverhard.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag iets meer blubber bij maar het waren inderdaad twee leuke wedstrijden. Prima ter afwisseling
Dat staat jou geheel vrij, maar dat had je ook direct kunnen zeggen in plaats van met emo.gifjes te strooien, om vervolgens doodleuk dat exact zelfde gedrag af te doen als 'trol'. Dat vond ik erg grappig. Persoonlijk ben ik geen fan van een soort cross equivalent van Monaco. Variatie kun je ook heel anders regelen, zo zou ik graag wat meer klimcrosses zien.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dat vind ik heel opmerkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |