Uit deze selectie kan wel een stuk meer gehaald worden lijkt me al moet ‘ie ook niet overschat worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Met een matige selectie doet een ander systeem er ook niet meer zoveel toe.
Of je past het systeem zodanig aan dat je beste spelers zich daarin het beste voelen.. dat moet je als trainer dan ook wel aanvoelen.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Met een matige selectie doet een ander systeem er ook niet meer zoveel toe.
Zekerquote:Op maandag 16 januari 2023 16:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Uit deze selectie kan wel een stuk meer gehaald worden lijkt me al moet ‘ie ook niet overschat worden.
Als er een paar spelers in vorm raken, speel je de hele Eredivisie kapotquote:Op maandag 16 januari 2023 16:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Uit deze selectie kan wel een stuk meer gehaald worden lijkt me al moet ‘ie ook niet overschat worden.
Hoezo is dat bizar? Topclubs worden altijd vreselijk overschat bij de bookmakers. City is ook elke CL dik favoriet.quote:
Vind het toch wel apart dat de uitspelende ploeg, die al 5 wedstrijden op rij niet wint, de favoriet is tegen de nummer 1 van de Eredivisie met 5 punten voorsprong..quote:Op maandag 16 januari 2023 16:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoezo is dat bizar? Topclubs worden altijd vreselijk overschat bij de bookmakers. City is ook elke CL dik favoriet.
City zou nu bij een uitwedstrijd tegen Arsenal ook geen favoriet zijn, lijkt me..quote:Op maandag 16 januari 2023 16:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoezo is dat bizar? Topclubs worden altijd vreselijk overschat bij de bookmakers. City is ook elke CL dik favoriet.
Opzich eens, maar de meeste mensen blijven wel op Ajax inzetten. Hebben toch de naam.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vind het toch wel apart dat de uitspelende ploeg, die al 5 wedstrijden op rij niet wint, de favoriet is tegen de nummer 1 van de Eredivisie met 5 punten voorsprong..
Dat denk ik wel. City is eigenlijk altijd favoriet, ongeacht vorm. Misschien PSG uit of Bayern uit niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
City zou nu bij een uitwedstrijd tegen Arsenal ook geen favoriet zijn, lijkt me..
Oh, ze zijn ook wel heel ruim favoriet voor CL-winst bij de bookmakers nu, zie ik.. Logisch natuurlijk met het trackrecord van City in de CL en alle CL-zeges van Guardolia de afgelopen jaren..quote:Op maandag 16 januari 2023 16:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. City is eigenlijk altijd favoriet, ongeacht vorm. Misschien PSG uit of Bayern uit niet.
Zelfde als Engeland, elk WK/EK favoriet.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, ze zijn ook wel heel ruim favoriet voor CL-winst bij de bookmakers nu, zie ik.. Logisch natuurlijk met het trackrecord van City in de CL en alle CL-zeges van Guardolia de afgelopen jaren..
Bijzonder
Engelsen gokken meer dan continentalen.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, ze zijn ook wel heel ruim favoriet voor CL-winst bij de bookmakers nu, zie ik.. Logisch natuurlijk met het trackrecord van City in de CL en alle CL-zeges van Guardolia de afgelopen jaren..
Bijzonder
De hele Eredivisie was toen inderdaad brandhout, Frank had trouwens een groot aandeel in het feit dat de selecties toen zo matig waren. Haalde alleen maar troep binnen.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je die seizoenen gezien hebt, dan kun je het in mijn ogen niet met droge ogen beweren dat de subtop ongebruikelijk goed speelde. Integendeel. Iedereen was vrij matig inclusief Ajax, alleen profiteerden die daar dan nipt van. Nou was de selectie in die jaren ook wel erg ruk natuurlijk, maar dat werd alleen maar erger en daar heeft Frank zelf ook een aandeel in gehad in mijn ogen.
Nou ja, Frank begon al niet echt met een topselectie. Vertonghen, Alderweireld en Eriksen waren in mijn ogen de enigen die echt wat toevoegden en ook die moesten nog wel groeien. Maar het werd er inderdaad niet beter op. We herinneren ons allemaal Gudelj nog wel.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De hele Eredivisie was toen inderdaad brandhout, Frank had trouwens een groot aandeel in het feit dat de selecties toen zo matig waren. Haalde alleen maar troep binnen.
Viel wel mee, na de eerste 2 kampioenschappen gingen ze wel iets teveel naar hem luisteren wat aanvullingen betreft maar wel met de hand op de knip dus zoveel armslag kreeg hij niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De hele Eredivisie was toen inderdaad brandhout, Frank had trouwens een groot aandeel in het feit dat de selecties toen zo matig waren. Haalde alleen maar troep binnen.
Ja die had geen 30 mil om stuk te slaan op Basseyquote:Op maandag 16 januari 2023 17:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En Mounir de deur uit jagen?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, Frank begon al niet echt met een topselectie. Vertonghen, Alderweireld en Eriksen waren in mijn ogen de enigen die echt wat toevoegden en ook die moesten nog wel groeien. Maar het werd er inderdaad niet beter op. We herinneren ons allemaal Gudelj nog wel.
En Sana en Hoessen en dat soort meuk dan?quote:Op maandag 16 januari 2023 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Viel wel mee, na de eerste 2 kampioenschappen gingen ze wel iets teveel naar hem luisteren wat aanvullingen betreft maar wel met de hand op de knip dus zoveel armslag kreeg hij niet.
Ze zijn pas uit gaan geven toen Overmars het vertrouwen (en budget) kreeg om dat te doen.
Tja homo's hebben een andere motoriek.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En Mounir de deur uit jagen?
Kwam niet alleen van hem hoor, maar spelersopbrengsten waren nog niet zoals ze nu zijn en zelfs dat mocht niet 1 op 1 uitgegeven worden, dat heeft wel de basis gelegd financieel gezien.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En Sana en Hoessen en dat soort meuk dan?
snap ik wel. Als je gratis blind op kan pikken. En zulke goede lb heeft psv ook niet.quote:
Die lopen hand in hand.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja homo's hebben een andere motoriek.
Misschien wel zijn allerdomste uitspraak ooit.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja homo's hebben een andere motoriek.
Goh, de koffiejuffrouw vindt hem niet aardig.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:25 schreef tong80 het volgende:
En waar ik al bang voor was toen ze deze engnek binnenhaalden.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |