Tiebreak ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:15 schreef PippenScottie het volgende:
We zoeken:
643. Of 29 minuten.
Het is beide hetzelfde record
Het is niet de langste game in tennis, maar jullie komen in de buurt
Dit moet 'm zijnquote:
quote:
quote:Nelson vs Hepner Richmond Virginia US 1984
The longest recorded rally in a professional tennis event was at the 1984 Virginia Slims tournament in Richmond Virginia and was played by Vicki Nelson and Jean Hepner.
These heroic women hit an incredible 643 shots in 29 minutes in their epic hour and 47 minute tie break. The match lasted a total of 6 hours and 31 minutes, with Nelson eventually getting the win over Hepner.
Had het ook opgezocht want kwam er niet uit.quote:
Dat is niet eens zeker. Dit werd toevallig geteld door iemand die het allemaal al lang vond durenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
It’s a bingo.
Langste punt ooit.
quote:SIEGEL: The New York Times story also said that a local Virginia sportswriter, for some reason, started keeping count. That's how we know how many strokes there were in this point. But normally, is there somebody who's counting the shots in every rally in a tennis match?
Ms. NELSON-DUNBAR: Oh, no, normally I don't think that happens. I think he just was sitting there and probably was curious that I think most points were going very long. There might have been others that were longer, but…
Ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Aantal aces van John Isner tegen Mahut?
Ik zou zeggen meeste punten in een wedstrijd door 1 speler in de NBA, maar dan had @PippenScottie dat al lang gezegd.quote:
Dat is 100 van Wilt Chamberlainquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou zeggen meeste punten in een wedstrijd door 1 speler in de NBA, maar dan had @:PippenScottie dat al lang gezegd.
Haha die weet ik zelfs uit m’n hoofd.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou zeggen meeste punten in een wedstrijd door 1 speler in de NBA, maar dan had @:PippenScottie dat al lang gezegd.
QEDquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is 100 van Wilt Chamberlain
Overwinningen Hamilton?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha die weet ik zelfs uit m’n hoofd.
Maar die 118, dat is een record dat door het betreffende individu nog kan worden opgehoogd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |