abonnement Unibet Coolblue
pi_207623019
Wij hebben enkel Netflix (7 euro per maand) en HBO Max (4 euro per maand) en daar doen we het in de basis gewoon mee. Genoeg content om te kijken voor de tijd die we hebben.

Als er op een andere dienst echt iets is dat we heel graag willen zien dan nemen we een abo voor een maand (eerste keer is dat vaak ook nog gratis). Dat hebben we wel eens gedaan met o.a. NPO Plus, Disney+, Ziggo Sport Go, Amazon Prime, Videoland en als straks de play-offs van de Heineken Champions Cup Rugby beginnen neem ik een maandabo op Viaplay.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_207623079
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 00:25 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Als je niet weet hoe je er aan moet beginnen kan je er beter gewoon voor betalen B-)

Zo duur is streaming echt niet als je gewoon niet alles hoeft te zien, en trouwens, wie heeft er de überhaupt de tijd om alles te zien?
legaal streamen is niet duur en illegale kastjesstreamers die zichzelf zo slim vinden moeten ook eens gaan begrijpen dat zij dat enkel kunnen doen bij de gratie dat er ook mensen zijn die legaal betalen voor originele content.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_207623711
quote:
6s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]
legaal streamen is niet duur en illegale kastjesstreamers die zichzelf zo slim vinden moeten ook eens gaan begrijpen dat zij dat enkel kunnen doen bij de gratie dat er ook mensen zijn die legaal betalen voor originele content.
Precies! Legio mensen die jatten uit winkels afkeuren, maar als het om films, series, muziek of games gaat, vinden heel veel mensen het ineens oké :?
  Moderator donderdag 19 januari 2023 @ 10:54:07 #29
9859 crew  Karina
Woman
pi_207623766
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
amazon goedkoop maar matig aanbod
uh wat dacht je van ALLE seizoenen van Stargate _O_

Overigens eens met TS. Ik volg een paar series en die staan allemaal ergens anders :') Ik wil best 1 bedrag betalen zodat je alle streamingsdiensten kunt bekijken. Denk eigenlijk niet dat er ooit gaat komen (legaal dan) omdat ze waarschijnlijk niet allemaal willen samenwerken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_207623897
quote:
99s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:54 schreef Karina het volgende:

[..]
uh wat dacht je van ALLE seizoenen van Stargate _O_

Overigens eens met TS. Ik volg een paar series en die staan allemaal ergens anders :') Ik wil best 1 bedrag betalen zodat je alle streamingsdiensten kunt bekijken. Denk eigenlijk niet dat er ooit gaat komen (legaal dan) omdat ze waarschijnlijk niet allemaal willen samenwerken.
Vergeet ook niet dat standaard kabel-tv in de VS (toch een belangrijke markt voor de streamingsdiensten) echt heel erg duur is, vele malen duurder dan we hier in Nederland gewend zijn. Dus een standaard Amerikaans gezin is nog steeds stukken minder per maand kwijt als ze 4 streamingdiensten hebben dan wanneer ze reguliere kabel-tv zouden hebben. Wat dat betreft zullen Amerikanen het een stuk minder erg vinden om voor veel verschillende streamingsdiensten te betalen dan wij, wat er waarschijnlijk voor zorgt dat het model zoals dat nu bestaat nog wel een tijdje zal blijven bestaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_207626792
quote:
6s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]
legaal streamen is niet duur en illegale kastjesstreamers die zichzelf zo slim vinden moeten ook eens gaan begrijpen dat zij dat enkel kunnen doen bij de gratie dat er ook mensen zijn die legaal betalen voor originele content.
Was er maar een manier op gratis eten te streamen :D
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207626812
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:49 schreef DjVero het volgende:

[..]
Precies! Legio mensen die jatten uit winkels afkeuren, maar als het om films, series, muziek of games gaat, vinden heel veel mensen het ineens oké :?
Als ik een auto kon downloaden deed ik dat óók B-)
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  donderdag 19 januari 2023 @ 14:46:33 #33
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_207627092
Zolang ik torrents en nieuwgroepen kan vinden blijf ik downloaden en weiger ik een abbo op een streamingdienst te nemen.

Jammer dat ik dat echte meisjes in de jungle alleen nergens kan vinden :(
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')