SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
quote:Op maandag 20 maart 2023 17:22 schreef Starflyer het volgende:
Volgens mij was de stok hier ook nog niet geweest.Dit was wel heel easy, Op vijf minuten loopafstand van het stationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Speciaal voor jou gedaanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit was wel heel easy, Op vijf minuten loopafstand van het station
Serieus?quote:
Nee, niet echt serieus.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb langer op de trein terug moeten wachten dan dat ik er over deed om heen en weer naar het bord te lopen
Wel grappig danquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, niet echt serieus.
Bij het wegleggen reed ik langs het station en dacht toen wel aan jou, zo van dit is wel op loopafstand van het station, dus makkelijk voor DJMO.
voor DJMO is het al snel een loopafstandquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, niet echt serieus.
Bij het wegleggen reed ik langs het station en dacht toen wel aan jou, zo van dit is wel op loopafstand van het station, dus makkelijk voor DJMO.
700 meter is voor iedereen wel loopafstand gok ikquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor DJMO is het al snel een loopafstand
Ja, ik heb de stok daar een keer neergelegd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
700 meter is voor iedereen wel loopafstand gok ikHet langste dat ik ooit gelopen heb voor de Stok, overigens voor Jan lul omdat hij verdwenen was, was 20 km geloof ik, toen hij in koekange was weggelegd door Light (uit m'n blote hoofd)
Ja, ik weet het nog goed. @Rob heeft me volgens mij toen van het station in Amsterdam of Zaandam gehaald en thuisgebracht dacht ik. Ik zat er volledig doorheen, hoewel ik nog ruim 5 km moest doorlopen naar het dichtstbijzijnde station.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:11 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, ik heb de stok daar een keer neergelegd.
En Koekange heeft wel een station gehad, heel lang geleden.
SPOILER: voor liefhebbersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy huntingIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik normaal gesproken ook, ruim 200 km, maar ik ga volgende week naar de Amstel Gold Race daar.quote:
Wat vliegt de tijd...quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook, ruim 200 km, maar ik ga volgende week naar de Amstel Gold Race daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |