SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij juichen hier in dit topic overigens voor:
Fallon Sherrock
Hup Fallon!!!
En ook voor Lewis Gurney
Niet te verwarren met:
Voormalig Keelgrijper Lewis
Voormalig WK Halve Finalist Lewis
Superchin Gurney
Hup Gurney!!!
Verder:
Lekker speren.
Lekker zuipen.
Lekker neuken.
Veel plezier in dit fantastische topic!!!quote:Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.
Stukje dat Portela een Bolsonarista is gemistquote:
Bolsonaro godquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stukje dat Portela een Bolsonarista is gemist
Maar serieus?
Ja leuk, maar als we naast de grapjes even twee minuten serieus zijn weet je natuurlijk wel dat er weinig walgelijker mensen zijn dan een Bolsonaroquote:
Wegwezen met al die politici. Al steken ze dat land in de fik. Het zal mij aan de anus oxideren allen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja leuk, maar als we naast de grapjes even twee minuten serieus zijn weet je natuurlijk wel dat er weinig walgelijker mensen zijn dan een Bolsonaro
Kijk eens naar Olde Kalterquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:41 schreef Wertha het volgende:
Meulenkamp eruit is wel mooi. Met die rare geforceerde worp.
Denk dat het tijd wordt om hem van de lijst van de hoop te trappen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:05 schreef Szura het volgende:
Hitlerjugend Kurz mag met 76 gemiddeld alweer gaan zitten. Daar verwacht je toch ook meer van.
Loopt niet goed af.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:25 schreef wimderon het volgende:
Baetens bewijst zichzelf een slechte dienst @:Mani89
Zo'n Tricole vind ik vooral leuk omdat zo'n jongen het helemaal zelf moet doen. Geen dartstraditie in zijn land, geen lokale ondernemers die in de rij staan om te sponsoren, geen landgenoten om je aan op te trekken enz.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tricole zou wel leuk zijn, die kan ook een rol van betekenis spelen met een tourkaart. Aidsworp Jelle vind ik vooral leuk omdat vGerwen dat niet leuk vindt.
Mogen nog wel 2 puntjes bij vandaagquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaat Flyers JUST 4 YOU dan eindelijk een toerkaart pakken?
Hij zal wel moeten, wil ie z'n tourkaart terugwinnen. Op basis vd ranking staat ie er niet heel denderend voorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Zwaan kan goede zaken doen, vandaag.
Heeft matig legsaldo. Moet tegen de Japanner nu 6-0 of 6-1 winnenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Zwaan kan goede zaken doen, vandaag.
Alles met 6-5 winnen is ook prima.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft matig legsaldo. Moet tegen de Japanner nu 6-0 of 6-1 winnen
Fase 1 stond hij prima te sperenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
Benito gaat op zeker een tourkaart pakken
~ @:poepz0r 10 januari 2023
Als het draait bij @Poepz0r, dan kan hij zeer goed voorspellen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
Benito gaat op zeker een tourkaart pakken
~ @:poepz0r 10 januari 2023
Veenstra godquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:36 schreef Szura het volgende:
Schroeipotje van Veenstra tegen Karel, mooi want ze mogen beide een kaart
Ik denk dat Klose met zijn +32 op 7 punten ook wel safe is, maar voor anderen is 7 punten geen garantie.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:09 schreef Szura het volgende:
Palletsorteerder met een vieze finish in de decider tegen Zonneveld, die is ook wel zeker van een kaart
Uk q school interesseert echt helemaal niemandquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:02 schreef Wertha het volgende:
Josh Payne met een vervelende schroeisessie.
Het is wel de Q-school van de sportschooljongens. Monk, Peen, Rupprecht, Adam Warner.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:02 schreef Wertha het volgende:
Josh Payne met een vervelende schroeisessie.
4 punten. Morgen maar L16 halen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:53 schreef wimderon het volgende:
Lewis Gurney er nog in @:Gurneyisbestoke
Gaat zo beginnen tegen Chris 'Quanny' Quantock.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:57 schreef Wertha het volgende:
Kuivenhoven is zeker van een tourkaart.
Die tweet doet mij denken aan een willekeurige passant die mij vanuit het niets bij het station in Weert toeriep: "Ach jongen, spring toch voor de trein. Dan ben je van al je zorgen af."quote:
Ik blijf erbij dat het systeem van Q School nergens op slaat als je wil dat de beste spelers boven komen drijven.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:55 schreef Wertha het volgende:
"Pascal Rupprecht has secured his Tour Card if he doesn't play the fourth tournament"
Oke @capuchon_jongenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het systeem van Q School nergens op slaat als je wil dat de beste spelers boven komen drijven.
Waarom niet gewoon 16 poules van 6, iedereen verzekerd van vijf potjes waar je punten voor de algemene ranglijst kan winnen, en de poulewinnaars spelen nog vanaf L16 voor dagwinst en een directe tourkaart.
Je bent iets te geobsedeerd en vergeet ook de toevalsfactor in het leven. Daarnaast zegt een poulefase van 16 poules met zes spelers ook niets, want nog steeds maakt loting en vorm van de dag ook heel erg uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het systeem van Q School nergens op slaat als je wil dat de beste spelers boven komen drijven.
Waarom niet gewoon 16 poules van 6, iedereen verzekerd van vijf potjes waar je punten voor de algemene ranglijst kan winnen, en de poulewinnaars spelen nog vanaf L16 voor dagwinst en een directe tourkaart.
Geobsedeerdquote:Op zondag 15 januari 2023 04:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je bent iets te geobsedeerd en vergeet ook de toevalsfactor in het leven. Daarnaast zegt een poulefase van 16 poules met zes spelers ook niets, want nog steeds maakt loting en vorm van de dag ook heel erg uit.
quote:Op zondag 15 januari 2023 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik juich vandaag weer eens voor Jelle. Tot op heden laat hij me nog tekens in de steek…
Weet je wie hij niet in de steek liet?? Pooooh
Heb je lijstje met mensen die niet meer in actie komen?quote:Op zondag 15 januari 2023 11:18 schreef Wertha het volgende:
Nu de afmeldingen bekend zijn (EU) voegen we de volgende tourcard houders toe:
Pascal Rupprecht
Ronny Huybrechts
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-finalquote:Op zondag 15 januari 2023 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je lijstje met mensen die niet meer in actie komen?
Ja die heb ik ook. Maar bedoel meer of er ergens een lijst staat met de namen die er vandaag niet meer bij zijn?quote:Op zondag 15 januari 2023 11:21 schreef Wertha het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-final
De terugkeer van Huybrechts 2. Lekker 85jes en 90jes speren zonder rol van betekenis jaaaquote:Op zondag 15 januari 2023 11:18 schreef Wertha het volgende:
Nu de afmeldingen bekend zijn (EU) voegen we de volgende tourcard houders toe:
Pascal Rupprecht
Ronny Huybrechts
Die stonden op het moment van vragen nog niet op ‘blanco’ …. maar evengoed bedanktquote:Op zondag 15 januari 2023 11:24 schreef Wertha het volgende:
Voor de luiaards (@:de_boswachter) onder ons.
Niet meer in actie vandaag:
Maik Kuivenhoven (TC)
Pascal Rupprecht (TC)
Marcel Hausotter (2 ptn)
Markus Kessler (2 ptn)
Marcel Gerdon (1 pt)
Daniel Zygla (0 ptn)
Gino Vos (0 ptn)
Marcel Hoentsch (0 ptn)
Oliver Mueller (0 ptn)
Dennis Akhtar (0 ptn)
Marco Grafweg (0 ptn)
Neven Resetar (0 ptn)
Jens Ziegler (0 ptn)
Stefan Nilles (0 ptn)
Jan de Weerdt (0 ptn)
Nico Kurz (0 ptn)
Danny Tessmann (0 ptn)
Marco Obst (0 ptn)
Benjamin Freudenreich (0 ptn)
Mijn post van 11:18 was daar op gebaseerd.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die stonden op het moment van vragen nog niet op ‘blanco’ …. maar evengoed bedankt
Dit is gewoon aso. Je brengt sommigen dichter bij punten dan anderenquote:Op zondag 15 januari 2023 11:24 schreef Wertha het volgende:
Voor de luiaards (@:de_boswachter) onder ons.
Niet meer in actie vandaag:
Maik Kuivenhoven (TC)
Pascal Rupprecht (TC)
Marcel Hausotter (2 ptn)
Markus Kessler (2 ptn)
Marcel Gerdon (1 pt)
Daniel Zygla (0 ptn)
Gino Vos (0 ptn)
Marcel Hoentsch (0 ptn)
Oliver Mueller (0 ptn)
Dennis Akhtar (0 ptn)
Marco Grafweg (0 ptn)
Neven Resetar (0 ptn)
Jens Ziegler (0 ptn)
Stefan Nilles (0 ptn)
Jan de Weerdt (0 ptn)
Nico Kurz (0 ptn)
Danny Tessmann (0 ptn)
Marco Obst (0 ptn)
Benjamin Freudenreich (0 ptn)
Wel heel zielig, Tokkie Telnekes tegenkomen die voor het eerst in zijn leven 100 gemiddeld gooit. Typisch Q-school.quote:
Dat Tricole t maar niet lukt om zich echt voor PDC-wedstrijden te kwalificeren. WK-kwalificatie, tourcard. Het wil maar niet lukken.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:17 schreef Mani89 het volgende:
Nu Zjak er nog uit en de Fransjes hebben na dag 1 echt maximaal gesjookt.
85 gemiddeld helpt ook niet echt dan.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel heel zielig, Tokkie Telnekes tegenkomen die voor het eerst in zijn leven 100 gemiddeld gooit. Typisch Q-school.
Sherrock mag mijn balletjes ook wel opwarmen andersquote:Op zondag 15 januari 2023 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sherrock een bye en daarna Collins of Cook (allebei 0 punten)
Warme balletjes.
Of we eindigen zonder Evans, McGeeney en Mitchellquote:Op zondag 15 januari 2023 12:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mark McGeeney begint tegen nr 1 op de ranglijst Lee Evans en moet daarna mogelijk tegen Scott Mitchell. Met een slecht legsaldo met 5 punten heb ik er alle hoop op dat we alsnog van McGeeney verlost blijven
Hallo Poepzor!quote:Op zondag 15 januari 2023 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sherrock mag mijn balletjes ook wel opwarmen anders
Op naar het hockeyveld vanmiddagquote:Op zondag 15 januari 2023 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
Sander van Ockenburg - Zwaan mag naar huis. Verliest met 68 gemiddeld.
Kan weer elitaire stukjes gaan schrijven voor de NRC.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
Haten op Tinoquote:Op zondag 15 januari 2023 12:24 schreef Szura het volgende:
Telnekes met z’n Tino Martin-lichaam en bakkus mag hierna ook wel opbokken
Zolang ie zn visserslatijn niet op orde heeft en Carpe Diem voor Memento Mori houdt, heeft ie daar niks te zoekenquote:Op zondag 15 januari 2023 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan weer elitaire stukjes gaan schrijven voor de NRC.
Dat ie gewoon speelt ondanks dat ie al zeker is van een tourcard pleit voor mquote:Op zondag 15 januari 2023 12:41 schreef Tagliano het volgende:
Ronny is een sympathieke om erbij te hebben
Telnekes lijkt me de aangewezen persoon.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er gaat sowieso nog een hinderlijke krabbelaar vanuit de 3-puntenpositie de ranglisjt verstieren.
nomen est omenquote:Op zondag 15 januari 2023 12:44 schreef Szura het volgende:
Tyfus Kanis ook weer naar huis zonder enig nut te hebben gehad
Landman stukje snel sperenquote:Op zondag 15 januari 2023 12:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je moet kiezen tussen Meulenkamp en Landman, wie kies je dan?
sowieso Meulenkamp. Landman is een kinderlokkerquote:Op zondag 15 januari 2023 12:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je moet kiezen tussen Meulenkamp en Landman, wie kies je dan?
Arron Monk.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo he, laatste dagje volgen
Welke mongolen hebben al een kaart gepakt?
EU valt me best mee qua namenquote:Op zondag 15 januari 2023 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeffrey Sparidaans, Corey Cadby, Jeffrey De Zwaan. Arron Monk, Graham Usher, Josh Payne.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stichting Korrelatiequote:Op zondag 15 januari 2023 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeffrey Sparidaans, Corey Cadby, Jeffrey De Zwaan. Arron Monk, Graham Usher, Josh Payne.
En Ronnie, Rupprecht en Kuivenhoven
Zijn dagen op Q School zijn geteld.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
schurkt al jarenlang tegen een tourcard aan maar dit jaar de juiste pijlen meegenomenquote:Op zondag 15 januari 2023 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graham Usher ken ik niet, Rupprecht ook niet
Rupprecht kende niemand, echt een fenomeenquote:Op zondag 15 januari 2023 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graham Usher ken ik niet, Rupprecht ook niet
Nick Crouwel is een fenomeen met zijn 35 kiloquote:Op zondag 15 januari 2023 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rupprecht kende niemand, echt een fenomeen
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nick Crouwel is een fenomeen met zijn 35 kilo
Mentaal zwak.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jamie Lewis al naar huis zie ik.
Wayne Jones ook gelukkig. Stel je voor dat die per ongeluk een kaart zou winnen.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jamie Lewis al naar huis zie ik.
In de Challenge Tour is het altijd een feest, Jelle Klaasen kan het weten, want hij is er geweestquote:
Won Dutch open nog afgelopen jaar en is nummer 1 bij de wdf.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:18 schreef Wertha het volgende:
Jelle zijn carričre is voorbij. Met die worp ga je toch nooit meer op een hoog niveau komen. Hopelijk ziet hij dat zelf ook in.
69 pohquote:Op zondag 15 januari 2023 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Portela 69 gemiddeld. En in december mogen we hem weer zien shinen. Sodemieter op zeg.
dat zegt dus ook vrij weinig meerquote:Op zondag 15 januari 2023 13:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Won Dutch open nog afgelopen jaar en is nummer 1 bij de wdf.
Daar kijkt niemand naar.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Won Dutch open nog afgelopen jaar en is nummer 1 bij de wdf.
als er 1 WK-qualifier is waar de PDC t eerst mee moet stoppen, is t de braziliaanse wel.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Portela 69 gemiddeld. En in december mogen we hem weer zien shinen. Sodemieter op zeg.
Knotjesklootzakquote:Op zondag 15 januari 2023 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
De Oekraļense?quote:Op zondag 15 januari 2023 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
als er 1 WK-qualifier is waar de PDC t eerst mee moet stoppen, is t de braziliaanse wel.
Daar is tegen december volgend jaar toch niemand meer in leven die een pijl kan vasthoudenquote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar is tegen december volgend jaar toch niemand meer in leven die een pijl kan vasthouden
Nee ik helemaal niet. Die smeerpijp gaat er door glibberen…quote:Op zondag 15 januari 2023 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
John Michael - Arno Looijen
Ik ben er nog niet gerust op dat we van tzatziki zijn verlost
vingerlikgenotquote:Op zondag 15 januari 2023 13:27 schreef Wertha het volgende:
Ik heb nog niemand horen klagen over Andy Hamilton, wel?
Heel erg mooi.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:29 schreef Szura het volgende:
Domme lul Portela zet hem op 162 en kan vertrekken
Die is al jarenlang te klein voor t tafellaken, te groot voor t servetquote:Op zondag 15 januari 2023 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Konterman faalt opzichtig. Ach Arjan…
Die gooit dan tenminste nog goed.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:27 schreef Wertha het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:33 schreef Mani89 het volgende:
Endie Baatens heeft een waardeloze loting en een grandioos problem.
6 pijlen en 73 punten in deze legquote:Op zondag 15 januari 2023 13:33 schreef Mani89 het volgende:
Endie Baatens heeft een waardeloze loting en een grandioos problem.
Dit willen we niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
John Michael schiet met een 6-2 overwinning omhoog op de ranking
Zonder darteritus prima spelerquote:Op zondag 15 januari 2023 13:41 schreef Wertha het volgende:
[..]
Maar, bij gebrek aan beter.... vooruit.
Ik brand een kaarsje voor de sympathieke Trikkelquote:Op zondag 15 januari 2023 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sedlacek bijna binnen.
Bandwagontechnisch een geweldige Q-School aan het worden, @:wimderon
Dat is een beetje mijn probleem bij hem. Het oogt ernstig vervelend.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van kijken naar die permanent depressief ogende centenbank word je levensmoe.
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:27 schreef Wertha het volgende:
quote:
Gaat alsnog mis.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Andy bezig met een knappe comeback.
Vreemde worp toch geen verkeerde speler. Geen topperquote:Op zondag 15 januari 2023 13:43 schreef Wertha het volgende:
@:Poepz0r, wat kun jij ons vertellen over Jacques Labre?
Verwacht - en hoop - met t aantal glibberaars erachter nog in de race, dat Michael nog wel 2 overwinningen nodig heeft voor n kaartquote:Op zondag 15 januari 2023 14:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jacob Taylor - John Michael zou wel eens om een tourcardje kunnen gaan. Taylor gooide de laatste ronde 6-0 97 gemiddeld. Verder niet helemaal het soort charisma dat ik graag zie.
Ik kan hier heel slecht tegen. Djeemie Loewis heeft WK's gegooid die weet hoe het is. Dan sta je tegen nobuddies en verlies je.quote:
Hij stond zelfs op een aardige uitgangspositie. Kwartfinale halen vandaag en hij had zijn kaart terug. Waarom doe je dan mee?quote:Op zondag 15 januari 2023 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan hier heel slecht tegen. Djeemie Loewis heeft WK's gegooid die weet hoe het is. Dan sta je tegen nobuddies en verlies je.
Met 8 ben je gewoon safe. Puur nog mathematisch niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:24 schreef Szura het volgende:
Veenstra naar 8, dit kan echt niet meer mis hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |