Korter juist Bettina godinquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:58 schreef Dave het volgende:
Bettina had in zo’n lage stoel ook beter een langer rokje aan kunnen hebben
Pezzazzz!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zulke momenten mis ik Willem Nijholt![]()
'Nee het is geen aaaiiii, maar een íííjjj!!!'
Ja niet echt eerlijk vergelijk. Nummer kan heel bepalend zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
Dit vond ik een fijner optreden. Maar lijkt me inderdaad ook een veel makkelijker nummer, ook om in te acteren.
Jaquote:
Nijholt wil er niets meer mee te maken hebben omdat het allemaal te soft is geworden op tv. Nijholt godquote:
Ik heb me destijds wel eens aan hem geërgerd, maar kon ook niet zonder hemquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Nijholt bracht wel nog een beetje niveau en stijl en klasse in het programma.
Ja, nu zit Maurice er maar is toch niet hetzelfdequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Die man was wel iconisch in dit programma
Ik mis ook Pia
Echt 1 hele schrille stemquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:04 schreef Vicky het volgende:
Poeh wie zit daar zo hoog tussendoor.. geen gehoor
Net genoemd, en als je het over de duvel hebtquote:
Weer pop is wel jammerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan niet zoveel met die groepsnummers.
Je moet eens een masterclass van hem volgen. Hij is keihard maar wel op en top professionalquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb me destijds wel eens aan hem geërgerd, maar kon ook niet zonder hemEn op zich is uitspraak ook wel belangrijk als je wil dat de hele zaal je kan verstaan
Ja idd.. oorpijnquote:
Wat valt daar aan te beoordelen vraag ik me dan afquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Dave het volgende:
Oh worden de groep nummers nu ook beoordeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |