Eens. De liedjes horen bij musical ook heel erg bij het verhaal. Bij een jukebox musical zou ik het al iets minder storend vinden (nooit live gezien, dus kan niet echt oordelen)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik zou het heel raar vinden om naar een Nederlandse musical te gaan met Engelse liedjes eigenlijk
Oohhh ja, dat van Joseph gaat me dagen ja, volgens mij waren dat Adriaan en Heinquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja eigenlijk altijd wel, bij Maria ook en een keer bij Joseph in de singoff
Jury vind het vast fantastisch en ontroerend en geweldig (en dan een mini kritiekpuntje voor de show).quote:
Ja maar dan heb ik liever een Engelstalige cast überhauptquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
maar bij een musical als Grease toch wel of we will rock you of abba musical?
Bij een nieuwe eigen productie snap ik het wel.
Of ben ik dan te mildquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou iedereen zal wel weer over elkaar heenbuitelen op Twitter enzo hoe vreselijk slecht ze zijn, maar dit goed zingen is maar voor weinigen weggelegd.
Ja zoiets, heel vroeg in elk gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oohhh ja, dat van Joseph gaat me dagen ja, volgens mij waren dat Adriaan en Hein
Ja doe het ze dan ook niet aanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou iedereen zal wel weer over elkaar heenbuitelen op Twitter enzo hoe vreselijk slecht ze zijn, maar dit goed zingen is maar voor weinigen weggelegd.
&Juliet moet je gaan kijken!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oh heb wel een jukebox musical gezien volgens mijLazarus
Niks gemist hoor bij opening, ze deden Livin la vida locaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:46 schreef Vicky het volgende:
Shit, openingsnummer gemist.
Eb dit vond ik niet om aan te horen
Dat is dan wel weer waarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |