Van de dames Magtel en Danique, van de heren Tristan en Paul.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nog niks gekekenHaak blanco in
Wie is er tot nu toe een beetje goed?
Ja, supertof, je vraagt je af waar ze al die talenten gevonden hebben!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
Bij vorige Op Zoek Naar series vond ik het altijd vrij voorspelbaar wie het ging worden aan het begin, dus ergens wel een leuke ervaring om nu halverwege aan te hakenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Van de dames Magtel en Danique, van de heren Tristan en Paul.
Kan me zelf niet voorstellen dat het iemand anders gaat worden![]()
Leuk dat je er ook weer bij bent
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, supertof, je vraagt je af waar ze al die talenten gevonden hebben!
Tip: Houd oordoppen bij de hand.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij vorige Op Zoek Naar series vond ik het altijd vrij voorspelbaar wie het ging worden aan het begin, dus ergens wel een leuke ervaring om nu halverwege aan te hakenDe oude afleveringen ga ik nog wel terugkijken.
Ja ben erquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Vanavond duetten
reminder voor @:Luctor.et.Emergo @:Meke@:H_T?
Oh dearquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tip: Houd oordoppen bij de hand.
Nou ja, de goeien vind ik ook wel echt goed. Maar er zit/zat vrij veel opvulmateriaal bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tip: Houd oordoppen bij de hand.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dat is wel jammer. Af en toe popliedjes prima, maar het moet vooral om musical draaien in een musical zoektochtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Een matig hitje uit de zero's
Ook dit seizoen weer veel te weinig musical.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, supertof, je vraagt je af waar ze al die talenten gevonden hebben!
Zelfde hierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij vorige Op Zoek Naar series vond ik het altijd vrij voorspelbaar wie het ging worden aan het begin, dus ergens wel een leuke ervaring om nu halverwege aan te hakenDe oude afleveringen ga ik nog wel terugkijken.
Ben benieuwd naar de mensen die je noemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |