abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207543663
Mensen lopen wel eens paar minuten of hele dagen in hun blootje binnen in hun huis. Ik doe dat ook wel eens als ik geil ben en ga mijzelf spelen. Is zo echt heerlijk in blootje te zijn. Waarom? Ik vind naaktheid zo gewoon en natuurlijk. Zeker ook als mensen in hun blootje zijn kan ook aanleiding zijn tot seks te bedrijven, maar hoeft niet perse, maar ik heb ooit een vriend via internet gekend, die is opgevoed door zijn ouders om naakt lopen in hun huis.

Ik sliep ook wel eens naakt, is zo heerlijk!
pi_207543761
hoi ik ben 12 en ik ontdek mijn lichaam voor het eerst
Google is your friend, abuse your friends
pi_207543807
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:17 schreef Metalfrost het volgende:
hoi ik ben 12 en ik ontdek mijn lichaam voor het eerst
Is heel normaal man, is zo heerlijk om naakt te zijn! Zodat je 12 bent kun je ook met jezelf spelen als je dat wilt.
pi_207543824
Je woont nog bij je vader en je moeder?
pi_207543851
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:20 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Is heel normaal man, is zo heerlijk om naakt te zijn! Zodat je 12 bent kun je ook met jezelf spelen als je dat wilt.
8)7
pi_207543870
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:21 schreef -Sigaartje het volgende:
Je woont nog bij je vader en je moeder?
Nee, ik woon op mijzelf.
pi_207543905
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:24 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Nee, ik woon op mijzelf.
Maar waarom doe je er dan zo opgewonden over dan? Ik denk dat iedereen wel regelmatig bloot in huis loopt. Daar is niets seksueels aan. Bloot slapen ook niet. Een pyjama is alleen maar warm en lastig onder de dekens. Het is de gewoonste zaak van de wereld. Het is echt niet iets om daar een stijfje van te krijgen.
pi_207543929
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:26 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Maar waarom doe je er dan zo opgewonden over dan? Ik denk dat iedereen wel regelmatig bloot in huis loopt. Daar is niets seksueels aan. Bloot slapen ook niet. Een pyjama is alleen maar warm en lastig onder de dekens. Het is de gewoonste zaak van de wereld.
Ik ben niet opgewonden over, maar heel benieuwd of mensen ook dat doen. Veel mensen lopen wel eens in naakt binnenhuis, maar ze zijn dus heel erg open over en zeker zijn ze hiermee opgevoed.
pi_207544013
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:28 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Ik ben niet opgewonden over, maar heel benieuwd of mensen ook dat doen. Veel mensen lopen wel eens in naakt binnenhuis, maar ze zijn dus heel erg open over en zeker zijn ze hiermee opgevoed.
Heeft niks met opvoeding te maken. Je doucht je, je verzorgt jezelf en niemand ziet je. Ik zie het specifieke daarin totaal niet. Alsof het heel bijzonder is dat je bloot in huis rondloopt. Nee, dat is helemaal niet bijzonder. Dat doet iedereen als hij/zij alleen thuis is. Of met je partner.
pi_207544076
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:33 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Heeft niks met opvoeding te maken. Je doucht je, je verzorgt jezelf en niemand ziet je. Ik zie het specifieke daarin totaal niet. Alsof het heel bijzonder is dat je bloot in huis rondloopt. Nee, dat is helemaal niet bijzonder. Dat doet iedereen als hij/zij alleen thuis is. Of met je partner.
Of samen in bad of douchen is ook heel normaal. Iemand mag dus zelf weten wet hij of zij graag wil, blootje lopen of in kleren. Is heel persoonlijk, maar ik respecteer iemand zoals hij of zij is.
pi_207544115
Je zult maar nietsvermoedend een 2dehands huis kopen waar de vorige bewoner naakt in heeft rondgelopen :r
pi_207544148
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:36 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Of samen in bad of douchen is ook heel normaal. Iemand mag dus zelf weten wet hij of zij graag wil, blootje lopen of in kleren. Is heel persoonlijk, maar ik respecteer iemand zoals hij of zij is.
Blijkbaar is dit heel bijzonder of zo. Ik heb er nooit bij stil gestaan eerlijk gezegd. Dat jij er over begint laat me nadenken, maar niet tegenhouden. Apart topic, moet ik wel zeggen.....
Trouwens, wat heb jij er mee te maken hoe ik rondloop in mijn eigen huis?
pi_207544199
Heeft je schoonzus je nog steeds niet in een inrichting gekregen?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_207544204
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:40 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Blijkbaar is dit heel bijzonder of zo. Ik heb er nooit bij stil gestaan eerlijk gezegd. Dat jij er over begint laat me nadenken, maar niet tegenhouden. Apart topic, moet ik wel zeggen.....
Trouwens, wat heb jij er mee te maken hoe ik rondloop in mijn eigen huis?
Nou, ik denk dat je niet begrijpt. Ik heb ooit naakt rondgereden in mijn rolstoel in mijn vroegere woning, was zo heerlijk. Zeker kon ik ook met zelf spelen.
pi_207544226
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:42 schreef Bzzzzt het volgende:
Heeft je schoonzus je nog steeds niet in een inrichting gekregen?
Nee echt niet, maar ik vind naaktlopen zo gewoon. Vele mensen praten ook openlijk over, zeker ook is een vorm van nudisme.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 20:07:29 #16
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_207544724
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:33 schreef -Sigaartje het volgende:
Alsof het heel bijzonder is dat je bloot in huis rondloopt. Nee, dat is helemaal niet bijzonder. Dat doet iedereen als hij/zij alleen thuis is. Of met je partner.
Iedereen behalve ik?
pi_207545161
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:38 schreef Centenbak het volgende:
Je zult maar nietsvermoedend een 2dehands huis kopen waar de vorige bewoner naakt in heeft rondgelopen :r
Ik heb ooit damesslipjes gekocht waar ik later achter kwam dat ze al gedragen waren door een vrouw, dat was echt goor

Laat staan een huis brrrrrr
pi_207545232
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 20:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ik heb ooit damesslipjes gekocht waar ik later achter kwam dat ze al gedragen waren door een vrouw, dat was echt goor

Laat staan een huis brrrrrr
Serieus? Hoe goor is dit man! :r
En hoe kwam je erachter? :o
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 21:48:31 #19
441859 crew  Lenny77
pi_207546418
TS heeft een handicap, gelieve normaal op dit topic te reageren (wat niet wil zeggen dat je het ermee eens moet zijn). Trollen of spelen mag in KLB of ONZ
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 21:50:31 #20
441859 crew  Lenny77
pi_207546453
Ts, nee.. mensen lopen niet naakt rond omdat ze geil zijn of omdat ze dan met zichzelf gaan spelen.
Mensen lopen naakt rond omdat ze dat prettig vinden of comfortabel. En in hun eigen huis mag dat ook gewoon.
Naaktheid staat niet gelijk aan geilheid.
Ook heeft dit niets met opvoeding te maken. Genoeg mensen die hun ouders nooit naakt hebben gezien, die toch naakt in huis rondlopen.
pi_207546480
Je zegt steeds dat je thuis naaktlopen heel normaal vindt en dat ben ik met je eens maar je wordt er ook een beetje geil van, zeg je, en ik zou zelf eigenlijk nooit durven toegeven dat ik van normale dingen geil word. Dat lijkt me problematisch.

Hoe dan ook, lekker in de blote bips, inderdaad, helemaal prima.
-nee-
pi_207546627
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 21:50 schreef Lenny77 het volgende:
Mensen lopen naakt rond omdat ze dat prettig vinden of comfortabel. En in hun eigen huis mag dat ook gewoon.
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 22:00:12 #23
441859 crew  Lenny77
pi_207546653
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 21:59 schreef Modus het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Maar goed dat we hier in B allemaal gordijnen en rolluiken hebben...
Daar zit toch niemand op te wachten :')
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 22:06:55 #24
236264 crew  capricia
pi_207546796
Ik vind het veel te koud nu. Het prijsplafond staat naakt in mijn huis niet toe.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207546815
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 21:50 schreef Lenny77 het volgende:
Ts, nee.. mensen lopen niet naakt rond omdat ze geil zijn of omdat ze dan met zichzelf gaan spelen.
Naaktheid staat niet gelijk aan geilheid.
Ook heeft dit niets met opvoeding te maken. Genoeg mensen die hun ouders nooit naakt hebben gezien, die toch naakt in huis rondlopen.
Klopt, je hebt gelijk. Zeker is het ook fijn voor die mensen die naaktlopen in hun eigen huis zowel dat ze zelf kunnen van genieten. Maar aan andere kant is het ook voor die mensen zeker dat ze gewoon vinden om te doen.

Ik heb ooit naakt geslapen omdat ik dat fijn en prettig vond.... en zeker ook is het wel heerlijk om te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')