abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 januari 2023 @ 13:09:57 #251
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207539547
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 11:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn lijstje is weer gemaild, hopen op meer geluk dan in ronde 3. Er zitten nog een paar okéë renners tussen maar heel veel soeps is het niet meer.
Er moeten er nog 9 volgen. En hopelijk kan @Frozen-assassin dan nog aanvullen naar keuze.
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 13:13:59 #252
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207539594
Ik duik weer de paint kwasten in
  vrijdag 13 januari 2023 @ 13:28:24 #253
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207539794
Teamnamen zijn alvast welkom!
pi_207539800
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:28 schreef knijn1985 het volgende:
Teamnamen zijn alvast welkom!
Mijn teamnaam staat in mijn introductiebrief een paar posts terug
  Redactie Sport vrijdag 13 januari 2023 @ 13:32:07 #255
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_207539851
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:28 schreef knijn1985 het volgende:
Teamnamen zijn alvast welkom!
Voor mij graag:

W.V. In Volle Vaert
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_207539901
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:28 schreef knijn1985 het volgende:
Teamnamen zijn alvast welkom!
Ik ga dit jaar voor:

TWC God en klein Pierke p/b Extinction Rebellion
pi_207539938
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:28 schreef knijn1985 het volgende:
Teamnamen zijn alvast welkom!
Ik had je ook al een PM gestuurd, maar mijn teamnaam is dus Rogi en Pogi en de FantasTiesje Pattatenjacht.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport vrijdag 13 januari 2023 @ 13:40:21 #258
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207539946
Tijd voor de ploegpresentatie.

De ploeg is helaas nog zonder naam, maar we hebben wel al 14 renners.

Tim Merlier is de topsprinter of choice. Dit is oprecht voor het eerst dat ik kan beschikken over een echte topsprinter, zeker een van de rappere mannen in het peloton. Hij mag vermoedelijk een aantal kleinere koersen rijden, dus dat moet een garantie zijn voor punten.

Axel Zingle was vorig jaar dé man in alle Franse B-koersen. Hij is nog jong en heeft ook dit jaar een ontzettend gevarieerd programma met iets meer grote wedstrijden, maar nog steeds een hoop eendagswedstrijden op een lager niveau. Een fantastische renner in het eendagswerk vorig jaar, hopelijk kent hij geen terugval maar wordt hij enkel nog beter.

Warren Barguil heeft nog een jaar verlengd, vorig jaar had hij misschien wel zijn beste jaar ooit. Dit jaar lijkt hij zich opnieuw vooral te richten op ééndagswedstrijden, al zal hij ook schitteren in de Giro en in wat meerdaags werk. Hopelijk voelt hij zich daarna te moe voor de Tour.

Andere renners wilden zich helaas niet aan het team binden in eerste instantie, dus moest de markt opnieuw verkend worden. Een echte klassiekerrenner miste nog, maar daar is Jasper Stuyven. Niet het beste programma ooit, maar wanneer in vorm een puntenpakker in de eerste seizoenshelft. In de tweede seizoenshelft moeten we hopen dat men een beetje coulant is.

Andrea Vendrame is een tweede sprinter die nog beschikbaar was. Schittert soms in kleine Franse en Italiaanse koersjes. Deed ie eigenlijk vooral voor de Corona. Begint het seizoen in Oman, daar zullen we zien hoe zijn sprintbenen zijn, want vorig jaar had ie die soms wel echt thuisgelaten.

Maxim van Gils, tsja hier begint eigenlijk al de lijst van de hoop. Als het draait, zoals in de Saudi tour vorig jaar... maar goed, hij is nog jong. Lotto zal de puntjes nog nodig hebben, dusja. Wanneer begint ie? Nou, geen idee, het is wat het is. Hopelijk ook in Oman ofzo.

Patrick Konrad is ook wel eens beter geweest dan tegenwoordig. Het is wat het is, je moet soms gokjes nemen. Vorig jaar was matig, maar hij wordt wat oud. Hopelijk komen er wat sprokkelpuntjes binnen uit de rondjes van een week, want dat kan Konrad technisch wel. We zullen op Mallorca zien of ie daar goed genoeg is om op de heuveltjes verre ereplaatsen te rijden. Ik heb eigenlijk wel veel man op Mallorca dit jaar, dat was ook wel eens anders. Maar goed, je moet wat nadat er maar 1 iemand in de TDU of de San Juan rijdt he!

Juan Sebastian Molano kon vorig jaar ineens winnen maar wel alleen door een paar rake klappen te verkopen. Dit jaar zal hij zich ook weer als een mongool gedragen, maar als hij tussendoor ook wat punten waard is is het allemaal wel prima. Vorig jaar was ie goed dus dit jaar zal het wel niks zijn, maar de mazzel is dat UAE weinig sprinters heeft dus hij mag vast wel op een paar plekken meesprinten.

David de la Cruz kan er niets meer van, maar misschien is ie ineens weer goed. Dat heb ik wel vaak gezegd he, ik heb allemaal antiek brandhout hahahaha

Alan Banaszek, waarom heb ik die ook alweer? Was ik dronken ofzo?

Mattia Cattaneo. Als het draait. Kan tijdrijden. Kan klimmen. Kan meedoen in eendagswedstrijden. Maar kan ook zomaar enkel moeten knechten voor Evenepoel ofzo. Altijd tegen mij. We zullen zien hoe goed hij is in de TDU.

Edoardo Affini. Zal wel niet veel voor eigen kans mogen, maar hij kan wel aardig tijdrijden. Het is iets.

Kenny Elissonde. Mex retirement home, manmanman waarom heb ik zoveel oude kreupele mannen die misschien een keer 13e worden in een bergrit of een klassement van de Dauphine?

Matej Govekar. Oke vooruit nog een keer een kleuter. Misschien gaat ie wat ereplaatsen bij elkaar sprinten, waarschijnlijker is dat ik blij moet zijn met een zesde plaats in de CRO Race.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 13 januari 2023 @ 13:49:27 #259
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207540049
Mooi om alvast te lezen, al die ploegenpresentaties _O_

@Mexicanobakker Banaszek is echt wel een mooie om te hebben hoor, ben wel benieuwd of die nu op ProConti-niveau even goed mee kan komen als voorheen. Vorig jaar was ik er niet ontevreden over iig.
pi_207540079
Ik ga nog maar eens goed nadenken over de naam.

Van

"Nizzolo Pidcock zuigen krijg je Yaids"

gaat me eigenlijk wat te ver.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 13:55:13 #261
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207540113
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:51 schreef Max23 het volgende:
Ik ga nog maar eens goed nadenken over de naam.

Van

"Nizzolo Pidcock zuigen krijg je Yaids"

gaat me eigenlijk wat te ver.
:D

Dan was mijn 'Nizzolo kan 't Nietsolo' vorig jaar nog heel braaf. Werd uiteindelijk niet de naam overigens, dat was alleen de werktitel.
  Redactie Sport vrijdag 13 januari 2023 @ 14:25:35 #262
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207540439
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:51 schreef Max23 het volgende:
Ik ga nog maar eens goed nadenken over de naam.

Van

"Nizzolo Pidcock zuigen krijg je Yaids"

gaat me eigenlijk wat te ver.
Ik heb nog wel een tip voor een naam:

Belonna
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 13 januari 2023 @ 14:26:40 #263
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207540454
Voor het Zingle de kerk uit, is dat wat?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 14:37:07 #264
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207540568


Welkom bij team Wij Hayten Australische Kut Kinderen - Fortnite. Kopman Mathieu van der Poel heeft persoonlijk sponsor Fortnite binnen gehengeld door in 2022 voor meer dan 1000 uur Fortnite te hebben gespeeld. Zo veel geld dat hij zelf de eerste sponsornaam mocht verzinnen.

Mede kopmannen zijn Ethan Hayter en Filippo Ganna. Twee renners die ook actief zijn op baan maar ook vlammen op de weg. Ganna gaat weer als een stuk schoonheid tijdrijden dit jaar. Ethan Hayter krijgt eindelijk zijn echte doorbraak op de weg door een grote race te winnen in 2023.
Op heuvelachtig parcours zullen Alberto Bettiol, Alexis Vuillermoz en Mauro Schmid zich tonen.
Alle drie ook in het verleden een etappe in een grote ronde gewonnen, hopelijk kunnen ze dat dit jaar herhalen.

Oude knarren Chris Froome en Rein Taaramae brengen hun ervaring over aan de jongere renners.
Wat betreft die jonge renners, we hebben jong talent in het team. Andrii Ponomar was in 2021 de jongste renner die de Giro uitreed sinds WO2 en steeds is hij maar 20 jaar. Hopelijk kan hij dit jaar in het Franse circuit goed scoren. Yevgeniy Federov werd in 2022 wereldkampioen bij de beloften en werd Aziatisch kampioen tijdrijden.

Dan hebben we nog Rohan Dennis die normaal een toprenner is die een uitstekende tijdrijder is. Helaas had Dennis in 2022 veel last van zijn stoelgang, hopelijk gaat het beter in 2023. Mark Padun had ook geen goed seizoen in 2022, maar dat is te begrijpen gezien zijn familie in Donetsk woont. Als laatste 2 renners hebben we nog Erlend Blikra en Remy Rochas. Rochas was eind 2022 behoorlijk op dreef in de Italiaanse heuvelkoersen. Echter zat Trentin hem een aantal keren dwars, kan hij zijn ontwikkeling doorzetten en een naam worden die we vaker gaan zien in dat soort koersen? Erlend Blikra is een Unox worst sprinter. In de Ronde van Langkawi won hij een rit in 2022. In 2023 gaat hij hopelijk vaker meesprinten in kleine koersen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Momo op 13-01-2023 14:54:35 ]
  vrijdag 13 januari 2023 @ 14:45:08 #265
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207540668
Wij Hayten Australische Kut Kinderen - Fortnite

_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 14:47:13 #266
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207540692
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 14:45 schreef hhh38 het volgende:
Wij Hayten Australische Kut Kinderen - Fortnite

_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hayters gaan Hayten?
  vrijdag 13 januari 2023 @ 14:49:21 #267
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207540715
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 14:47 schreef Momo het volgende:

[..]
Hayters gaan Hayten?
Zeker, ik had Hayter willen hebben :(
  vrijdag 13 januari 2023 @ 14:51:57 #268
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207540744
Hayter is wel een extreem goede voor dit spel, maar ik greep er vorig jaar ook al ruim naast. Dit jaar maar geen moeite gedaan.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 15:07:23 #269
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207540934
Ik heb niemand? Hoe dan
  Redactie Sport vrijdag 13 januari 2023 @ 15:12:05 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207540997
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb niemand? Hoe dan
Door op alle renners waar je op geboden hebt niet het hoogste bedrag te bieden!

Al was dit wel heel zuur :{ Nu is er écht niks meer over.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 13 januari 2023 @ 15:24:20 #271
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207541159
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Door op alle renners waar je op geboden hebt niet het hoogste bedrag te bieden!

Al was dit wel heel zuur :{ Nu is er écht niks meer over.
Hij kan nu 2 renners met zekerheid binnenhalen!
pi_207541196
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb niemand? Hoe dan
Kijk misschien word ik dan een-na-laatste _O-
pi_207541417
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb nog wel een tip voor een naam:

Belonna
Dat blijft wel een mooie naam inderdaad ;)
  vrijdag 13 januari 2023 @ 16:50:37 #274
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207542127
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb niemand? Hoe dan
Evenepoel moet toch solo winnen
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_207542354
Zoals gewoonlijk is het lezen van de Ploegenpresentatie uiterst inspannend voor mijn lachspieren. Ik schaam me bijna maar ik ben redelijk braaf in mn Teamnaam geweest

The Statesmen powered by Schönbacher Cycling

De financiën worden geregeld door dit vage bedrijf: Brown Foreman Whiskey uit Louisville in de staat Kentucky



Hun enige mediaoptreden was in Kingsman The Golden Circle waar hun Old Forester Statesman Whiskey diende als introductie van een inlichtingendienst vermomd als Whiskeyproducent. Onderstaande figuren waren meteen na die aankondiging op onze whatsapp lijsten te vinden



Jonas Vingegaard: een verdwaalde walvisvaarder van de visafslag in Kolding die per öngeluk de Tour won vorig jaar. Hij vond het gezellig in 2022, hij vond het ook een ervaring "ver buiten zijn comfort zone", maar hij zei volmondig ja toen we hem weer een aanbieding deden. Ook zijn meesterknecht Sepp Kuss, (klinkt als een Duitse Alpenjager, maar heeft toch écht een Amerikaans Paspoort ), grijnsde breed: "Lucky me!"

Het is ook Kuss zijn schuld dat we nog twee Yanks uit Californië hebben aangetrokken: Neilson Powless uit Eglin, eerder in onze gedaante "801 Harriers" al Employee of the month August 2021 door zijn overwinning in San Sebastian en Matteo Jorgenson uit Walnut Creek, nooit eerder bij ons in dienst geweest maar enthousiast gemaakt door de verhalen van zijn landgenoten.

Als vuige opportunisten maken wij van Schönbacher Cycling er geen probleem van andermans misère in ons voordeel te gebruiken. Dus toen Quinten Hermans vorig jaar knallende ruzie met Aike Visbeek kreeg over zijn uitsluiting van de Tour selectie en afgelopen maand het B&B hotels project met donderend geraas in elkaar stortte werd er in ons door Duolingo vertaalde Frans geappt en getelefoneerd met Franck Bonnamour. Beide waren woedend dat we aan hun nummer waren gekomen, maar even goed blij dat nog iemand ze een contract wilde geven.

"Was ik dronken of zo" vroeg concullega Mexicanobakker in zijn presentatie? Nou ik was het dus zeker na ronde 2. Want ineens dook er een renner in mijn team op die ik even was vergeten. Schelling Ide, Neerlandsche neef van Japans autocoureur Yuji Ide en Belgisch autocoureur Enzo Ide. Ik had er drie miljoen op geboden maar hij was in geen enkele lijst (beschikbaar, team of anders) aan te treffen. Dus kreeg ik hem voor die drie miljoen.

Nog twee man die zich in ronde 2 neerlegden bij het onvermijdelijke en de roep tot contractverlenging accepteerden. Tao Geoghan Hart die het mislopen van Thymen Arensman op 0,5 miljoen moest goedmaken. En Edward Theuns omdat ik nooit kan kiezen tussen Trek renners Theuns en Stuyven die .. elk .. jaar .. opnieuw ... in elkaars wijk zitten te klussen. Meestal kies ik de verkeerde, waarschijnlijk dit jaar ook :P Omdat we Hermans en Vingegaard niet in hun uppie aan de eettafel wilden zetten regelden we voor allebei goedkoop een landgenoot. Niklas Eg (hier nog in zijn oude trek tenue) en Baptiste Planckaert (toen wisten we nog niet dat Theuns het verlengingsvoorstel al geaccepteerd had). Geen idee of ze het komende halfjaar iets te doen hebben, I demand you take my money!

Dat was op zijn minst een klein vreugdedansje waard


Na de koude douche van niet werkende permissies in de dropbox bestanden bleken er nog drie renners nodig te zijn. Zowaar, Schönbacher Cycling kan zijn eerste geslaagde bidding war noteren. Soldaat Nick Schultz kreeg ondanks zijn ontslag bij Jayco, zijn mislukte transfer naar B&B én een last minute contract bij de Mossad ehmm.. Israel Premier Tech zowaar 5 aanbiedingen, en die van de Statesmen accepteerde hij *O* Bij Lorenzo Milesi was het nog makkelijker, een DSM talent dat in zijn eerste koers voor een Italiaanse ploeg meteen op doping werd betrapt (een puffer met teveel werkzame stof) en toch werd accepteerd in de sekte van Spekenbrink, die moet kunnen praten als Brugman die een koelkast aan een Inuit gaat verkopen. Het laatste plekje ging naar Oliveira..... Rui Oliveira. Na jaren met gemankeerde tijdrijder/ ontsnappingskunstenaar/ Piti's favo knecht Nelson opgescheept te zijn was ik het kotsbeu... eruit met die vent. Kop en Munt tussen de tweelingbroers Ivo en Rui. Rui won in best of three met 1-2

Revolutionair is onze aanpak niet, we mikken op de onderste regionen zoals gewoonlijk en op een hartelijke schaterlach als we óf met 1230 - 0 verliezen in een grote ronde of met 1-0 winnen in een kutrondje in de Elzas of de Var >:O En als we het even niet meer zien zitten gaat ter anger management de muziek op standje niervergruizer, zoals in de trailer van The Kings Man, waar Blackstone Cherry onze oren martelde...



[ Bericht 0% gewijzigd door Sabata op 13-01-2023 18:51:37 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')