Die ga ik morgen weer kijken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:48 schreef Mike het volgende:
Heel goed, Arcee! Ik zat alleen in F&S te zoeken.
Er is ook een andere geweest, over tijreizen en Mars ofzoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:27 schreef Soury het volgende:
Héé even een vraagje aan mensen die hier al langer rond lopen. Het gaat over een fok meet min of meer in Kriterion in Amsterdam het is zeker 10 jaar geleden. Ik was er maar wat was die film? Die zou ik zou graag nog een keer willen zien. Dit is feedback maar waar kan het beter
Dat was toen nog TV, hè.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:48 schreef Mike het volgende:
Heel goed, Arcee! Ik zat alleen in F&S te zoeken.
Ja, maar alle andere oude meets (die bijna altijd via FMT liepen, kun je wel vinden door alleen in F&S te zoeken.quote:
Ik heb met de oude search gezocht (want voor 2015) en dan krijg je alle subfora waar een topic over deze meet in staat en dat zijn er nog al wat.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, maar alle andere oude meets (die bijna altijd via FMT liepen, kun je wel vinden door alleen in F&S te zoeken.
FMT meetsquote:Op zondag 30 juli 2023 11:24 schreef Mike het volgende:
Ja, wat ook niet hielp was dat ik dacht dat het echt een FTR-meet was, maar het was een forumwijde meet.
Heb je een suggestie?quote:Op donderdag 14 september 2023 08:53 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Mag ik vragen om een TT-change? F&S / [Apple TV+] Per 1 November, 4,99 per maand
Titel is van 2019 en niet bepaald actueel meer. Ik dacht dat Apple een pricedrop had aangekondigd wat ik erg vreemd vond. OP is op anoniem gegaan en topic is redelijk dood dus snel vol lullen is ook geen optie.
Eerlijk gezegd niet.quote:
Geen probleem hoor, een vooruitkijktopic. Als je het duidelijk in de titel zet, dan kan dat altijd.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:41 schreef Stepperoller het volgende:
@:Mike Waarom mag er geen vooruitkijktopic voor Oogappels? Op NLZiet en NPO Plus zijn alle afleveringen al te zien. Dat er niet over wordt gepost is logisch, want er is alleen een topic voor degenen die willen mee posten volgens het lineaire tv-schema.
Of krijgen alleen series met opportunistische vooruitkijkers die wel telkens in een niet vooruitkijktopic gaan lopen posten zo'n topic, omdat dan bewezen is dat er genoeg animo voor is?
Even gegastmodquote:Op donderdag 16 november 2023 10:27 schreef Leandra het volgende:
Kunnen deze even gereekst worden:
F&S / Oogappels #2
Gelijk een nummertje erachter ook graag.
Eerste deel:
F&S / Oogappels
Tnxquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:01 schreef Mike het volgende:
De linkjes zijn in de topics geplaatst en USA is toegevoegd.
Als ik ze in een quote overzet naar het nieuwe topic , kan jij ze dan erna leeghalen?quote:Posts verplaatsen van het ene naar het andere topic kan niet he? Dat zou dan alleen in een spoiler kunnen. Even zien dan wat spoilers zijn, want ik ken de serie niet.
Als de originele posters het ermee eens zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:13 schreef tombolafan het volgende:
Als ik ze in een quote overzet naar het nieuwe topic , kan jij ze dan erna leeghalen?
Het valt op zich mee met spoilers denk ik. Misschien alleen in spoiler zetten?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Als de originele posters het ermee eens zijn.
Staat in een spoiler!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het valt op zich mee met spoilers denk ik. Misschien alleen in spoiler zetten?
En waar is de tijd dat een spoiler zonder spoiler plaatsen gewoon een ban opleverde ipv 'als ze het er mee eens zijn wissen we het'![]()
Ik snap je hoor, was een beetje een grapjequote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Staat in een spoiler!
Spoilers mogen nog steeds niet, maar dit was een beetje een bijzondere situatie omdat het topic gebruikt werd voor de nieuwe serie en de afleveringen al uitgezonden waren. Maar goed, opgelost nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee, denk het niet. Wellicht wel voor de serie?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:15 schreef THEFXR het volgende:
ik volg een serie, maar dat is op MGM+, is daar een topioc van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |