Hier dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat er mensen in het sympathieke Gelderland zijn die friet zeggen.
Dat was zijn vader.quote:
Sterkte maatquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier dus.
Goeiemorgen. Goed geslapen. Wel brak wakker. Daarna een uur lang zitten hoesten. Nu zo slap als een vaatdoek, met zere schouders en koppijn. Kortom; algemene malaise. Kan niet naar het NK veldrijden hier 200 meter vandaan aan de Waal.
Altijd maar vreten he dikzakquote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:02 schreef Tjacka het volgende:
Ben broodjes in mijn mond aan het stoppen
Dat is wel wat veel tegelijk hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat ik met eten heb doe jij met piemels
sociedad tegen bilbaoquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice.
Staat er nog wat leuks te gebeuren in La Liga dit weekend?
oh jaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zodirect Utd - City. Ook niet verkeerd.
ik ga ze allebei niet kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ja, en real madrid v barça morgen in de super copa
maar ik kan vanavond niet kijken
weet ook niet of ik morgen ga kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga ze allebei niet kijken
(lol)
Dat het überhaupt doorgang vond gezien de eindeloze regen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:13 schreef Caland het volgende:
Wedstrijd afgelast, scheids kwam niet opdagen en de tegenstanders wilden niet fluiten omdat bijna niemand Nederlands kon
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:13 schreef Caland het volgende:
Wedstrijd afgelast, scheids kwam niet opdagen en de tegenstanders wilden niet fluiten omdat bijna niemand Nederlands kon
Ja en het was nog op gras ook, alleen de warming up gedaan en een redelijk moerasquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat het überhaupt doorgang vond gezien de eindeloze regen.
Gefeliciteerd!!!quote:
Kan mij er wat bij indenken wat ben ik nat geworden deze week.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en het was nog op gras ook, alleen de warming up gedaan en een redelijk moeras
Zo'n fluit heeft toch alleen een stroom lucht nodig, geen commando's in het Nederlands?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:13 schreef Caland het volgende:
Het is een beetje lullig als de scheids "uitkering" of "hoersubsidie" roept ipv "overtreding" of iets. Ik snap het wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n fluit heeft toch alleen een stroom lucht nodig, geen commando's in het Nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |