Dit, ik heb het weer opgezegd. Voorheen had ik 10 goede aanbiedingen en mocht ik er 5 kiezen, met Premium is het net andersomquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Vraag is hoeveel nut het heeft. Dubbele bonusbox aanbiedingen, maar ik krijg er niet eens 5 die interessant zijn.
En dubbele zegels sparen, maar dus ook dubbel koopzegels betalen en dubbel geld wat tot inwisselen bij AH op de rekening staat. En non food of biologisch koop ik ook niet.
Het is maar een euro per maand, maar zou het voor mij persoonlijk niet waard zijn.
Als je koopzegels koopt dan heb je de prijs van Albert Heijn Premium er binnen no time uit.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:28 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dit, ik heb het weer opgezegd. Voorheen had ik 10 goede aanbiedingen en mocht ik er 5 kiezen, met Premium is het net andersom![]()
Alleen de Airmiles tikken iets harder aan, die kun je eventueel weer uit laten betalen in Bol.com bonnen of kassakorting.
Dat is zo, maar die koop ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je koopzegels koopt dan heb je de prijs van Albert Heijn Premium er binnen no time uit.
Nog steeds wel een goed rendement van 6,1%quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:42 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat is zo, maar die koop ik niet
Oh, in dat geval heb ik ook 2 premium abonnementen. Kosteloos ook nog eens.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:37 schreef Farenji het volgende:
Met albert heijn premium hoef je 25 procent van je boodschappen bij de zelfscan niet te scannen. Ik heb twee abonnementen genomen dus hoef ik maar de helft, dat scheelt toch best wat.
nee dat heet de bezorgbundelquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:45 schreef Nismo1991 het volgende:
Rekensommetje hé, wij hebben het al jaren.
Is toch daarna geen bezorgkosten toch?
Betere rente dan de bank etcquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:42 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat is zo, maar die koop ik niet
Koopzegels zijn een scam. Ze proberen je loyaal te houden bij hun dure supermarkt voor een paar centjes. Je bent veel goedkoper uit als je bewust goedkoper shoptquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Betere rente dan de bank etc
En ook leuk spaarpotje, jaarlijks rond de 1000 euro + rente
AH is niet per definitie een dure supermarkt. Sterker nog, ben veel goedkoper uit sinds ik bij de AH winkel, maar zoiets is gewoon heel persoonlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:55 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Koopzegels zijn een scam. Ze proberen je loyaal te houden bij hun dure supermarkt voor een paar centjes. Je bent veel goedkoper uit als je bewust goedkoper shopt
Het is hier de enige supermarkt in het dorp, dus heb sowieso weinig keuze. Dan zijn die koopzegels gewoon mooi meegenomenquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:55 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Koopzegels zijn een scam. Ze proberen je loyaal te houden bij hun dure supermarkt voor een paar centjes. Je bent veel goedkoper uit als je bewust goedkoper shopt
Lidl / aldi of gewoon de markt kom je goedkoper uit dan de korting met je koopzegelsquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:56 schreef Donna het volgende:
[..]
AH is niet per definitie een dure supermarkt. Sterker nog, ben veel goedkoper uit sinds ik bij de AH winkel, maar zoiets is gewoon heel persoonlijk.
Bewust goedkoop winkelen en koopzegels sparen, perfecte combi
Nope.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:57 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Lidl / aldi of gewoon de markt kom je goedkoper uit dan de korting met je koopzegels
in principe is het gewoon kortingquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Nope.
Nooit een keer. Sorry.
Koopzegels is geen korting trouwens.
Aldi is ook niet heel goedkoop meer hoor, die zijn de laatste jaren bijna net zo duur als een AH of Jumbo. Veel dingen proberen ze ook 'slim' te verkopen door bij A-merken bijvoorbeeld een andere inhoudsmaat te verkopen waardoor het goedkoper lijkt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:57 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Lidl / aldi of gewoon de markt kom je goedkoper uit dan de korting met je koopzegels
Hoezo?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:01 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
in principe is het gewoon korting
Ik laat mijn boodschappen altijd bezorgen via de AH dus maakt voor mij niet uit. Ik stel mijn wekelijks eten gewoon in op bonus productenquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:55 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Aldi en Lidl zijn het hardst in prijs gestegen de laatste maanden. Over het algemeen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aldi is ook niet heel goedkoop meer hoor, die zijn de laatste jaren bijna net zo duur als een AH of Jumbo. Veel dingen proberen ze ook 'slim' te verkopen door bij A-merken bijvoorbeeld een andere inhoudsmaat te verkopen waardoor het goedkoper lijkt.
Maar 'de markt' is geen vaststaand iets. De markt is hier behoorlijk duurder en de kwaliteit is veel slechter.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:01 schreef koos_vriendloos het volgende:
weet je hoe duur de groente en fruit in de AH is vergeleken met de markt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |