abonnement Unibet Coolblue
pi_208067983
Het liedje is best goed en wat is La Zarra een schitterende verschijning! En het begin is mooi maar toen het liedje was afgelopen dacht ik van oh is dit het, het lijkt net of er een stukje ontbreekt.
Maar misschien eerst nog maar een paar keer goed luisteren.
pi_208068015
Met haar charisma blaast ze al 80% van de inzendingen weg.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 februari 2023 @ 21:44:22 #153
163650 Greys
pi_208068034
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Met haar charisma blaast ze al 80% van de inzendingen weg.
Moet het wel eerst nog even live gezongen horen maar dat zit bij haar wel goed denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208068036
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:16 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Hun tweede :D
Wat was hun eerste honary win? :@
pi_208068039
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:31 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik vind De Diepte geloof ik ook beter. Maar op Italië na vind ik geen van de inzendingen tot nu toe veel soeps dus ik heb meer een soort enthousiasme van opluchting denk ik, dat er in elk geval weer iets prima's bij is gekomen. Als ik het naast de rest leg is dit tot nu toe een zekere top 3, dat moet jij toch ook haast vinden? (En dat zeg ik dus zelfs nu het mij toch wat tegenviel, maar vergeleken met de rest tot nu toe is het top. :+)

En het lied even daargelaten vind ik haar een toffe verschijning. Ik hou wel van Franse diva's.
Mijn eerste gevoel was dat dit een verbeterde versie was van Alma’s Requiem, dat in 2017 12e werd, en ook wel iets wat liefhebbers van onze S10 zou moeten aanspreken.

Binnen het huidige deelnemersveld lijkt me dit niet iets wat de strijd aan kan gaan met dingen als Tsjechië, Noorwegen, Finland (Cha cha cha) of Oekraïne (televoting). Meer de categorie eronder met Italië en Spanje enzo. Met nog wat potentiële topinzendingen erbij dan ergens onderin de Top 10 ofzo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208068042
Veelbelovend begin maar daarna eentonig. Na minuutje heb je het wel gezien.

Kan live misschien nog groeien, zeker ook met haar charisma.

Zie er geen winnaar in.
pi_208068058
Ben het eens dat het intro geweldig is en het daarna wat gewoontje wordt, maar voorlopig stoot ze Italië van de eerste plek voor mij.
pi_208068090
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:44 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Mijn eerste gevoel was dat dit een verbeterde versie was van Alma’s Requiem, dat in 2017 12e werd, en ook wel iets wat liefhebbers van onze S10 zou moeten aanspreken.

Binnen het huidige deelnemersveld lijkt me dit niet iets wat de strijd aan kan gaan met dingen als Tsjechië, Noorwegen, Finland (Cha cha cha) of Oekraïne (televoting). Meer de categorie eronder met Italië en Spanje enzo. Met nog wat potentiële topinzendingen erbij dan ergens onderin de Top 10 ofzo.
Deze inzending gaat Oekraine echt wel overtreffen. Dat nummer van Oekraine is lange na niet goed genoeg.
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 21:49:06 #159
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208068095
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:44 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Mijn eerste gevoel was dat dit een verbeterde versie was van Alma’s Requiem, dat in 2017 12e werd, en ook wel iets wat liefhebbers van onze S10 zou moeten aanspreken.

Binnen het huidige deelnemersveld lijkt me dit niet iets wat de strijd aan kan gaan met dingen als Tsjechië, Noorwegen, Finland (Cha cha cha) of Oekraïne (televoting). Meer de categorie eronder met Italië en Spanje enzo. Met nog wat potentiële topinzendingen erbij dan ergens onderin de Top 10 ofzo.
Voor alsnog doet het ook niet superveel bij de bookies, ze blijft ongeveer op dezelfde plek staan rond plek 10, nog steeds niet slecht natuurlijk. Misschien dat het morgen nog verschuift. Nu staat ze bij Spanje en Italie.
pi_208068117
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Voor alsnog doet het ook niet superveel bij de bookies, ze blijft ongeveer op dezelfde plek staan rond plek 10, nog steeds niet slecht natuurlijk. Misschien dat het morgen nog verschuift. Nu staat ze bij Spanje en Italie.
Ja, ze lezen hier mee natuurlijk :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 19 februari 2023 @ 21:53:19 #161
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_208068161
Prima liedje! Hoor er zelf ook nog geen winnaar in, wel mijn favoriet van de Big 5 tot nu toe :Y
Duidelijke Franse signatuur, door de discobeat ook wat schwung in het liedje, overtuigende stage presence... het heeft in ieder geval potentie om erg leuk mee te doen ^O^
pi_208068186
Sterke inzending en het gaat rechtstreeks mijn top 3 in, maar ik had er ook net een tikkeltje meer van verwacht.

Volgend jaar hopelijk iets in de stijl van Ade, zou ik wel tof vinden ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 februari 2023 @ 21:57:28 #163
163650 Greys
pi_208068254
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:44 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Mijn eerste gevoel was dat dit een verbeterde versie was van Alma’s Requiem, dat in 2017 12e werd, en ook wel iets wat liefhebbers van onze S10 zou moeten aanspreken.

Binnen het huidige deelnemersveld lijkt me dit niet iets wat de strijd aan kan gaan met dingen als Tsjechië, Noorwegen, Finland (Cha cha cha) of Oekraïne (televoting). Meer de categorie eronder met Italië en Spanje enzo. Met nog wat potentiële topinzendingen erbij dan ergens onderin de Top 10 ofzo.
Au, Italië en Spanje als gelijken noemen hier doet mijn persoonlijke smaak nogal pijn maar vooruit. :+ (Spanje staat bij mij onderaan en Italië bovenaan hahaha, mooi hè die verschillen).

Zou Oekraïne echt nog steeds/alweer de televoting zo enorm mee hebben ja? Na hun winst vorig jaar nog eens? Ik weet het niet. Ik vind hun inzending echt tof (beter dan Stefania :@) hoor dus daar zeg ik het niet om. Ben benieuwd.

En oh god als de Finnen Cha Cha niet kiezen word ik gek, maar laten ze hem eerst even kiezen voor ik die mee durf te laten wegen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 19 februari 2023 @ 21:57:57 #164
478909 molloot200
alles muziek.
pi_208068265
Instrumentale intro vind ik heel tof, en ik had gewild dat wat ik in de laatste 20 seconden van het liedje hoor wat langer had geduurd, maar over het algemeen wel een prima inzending ^O^
  zondag 19 februari 2023 @ 21:58:39 #165
478909 molloot200
alles muziek.
pi_208068283
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Zou Oekraïne echt nog steeds/alweer de televoting zo enorm mee hebben ja? Na hun winst vorig jaar nog eens? Ik weet het niet. Ik vind hun inzending echt tof (beter dan Stefania :@) hoor dus daar zeg ik het niet om. Ben benieuwd.

Sinds Oekraïne "maar" negende werd op het Junior Eurovisie geloof ik het ook niet meer zo hoor :)
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 22:00:12 #166
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208068321
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:58 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Sinds Oekraïne "maar" negende werd op het Junior Eurovisie geloof ik het ook niet meer zo hoor :)
Dit, tenzij er iets ergs gebeurd daar (laten we hopen van niet), dan zie ik die weer niet zo de televote winnen. Hoop ook voor Moldavië dat de Russen daarvan af blijven.
pi_208068332
Doet me weinig dit. Klinkt en ziet er allemaal erg professioneel uit, maar op het eerste gehoor ben ik er niet van onder de indruk. Er gebeurt genoeg in dit lied om het spannend te houden, maar het is niet mijn lied. Ik denk dat de zangeres me live meer zou kunnen overtuigen, maar voor nu voel ik er vrij weinig bij.
~The present is all there is~
pi_208069071
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:44 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Wat was hun eerste honary win? :@
Loreen!
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_208069132
Ik ben in extase jongens. *O* :s) Dit is precies mijn muzieksmaak. Het soort muziek dat ik zelf grijsdraai op Spotify. Ook wat ik persoonlijk voor Frankrijk zou uitkiezen. Franse hedendaagse pop met een beetje 80s/disco beat en toch die chanson vibe. O+

Mijn duidelijke favoriet voor dit jaar, la France douze points. w/ Wat mij betreft Lyon 2024. :7
Hotapnyc
pi_208069294
Half bezopen door carnaval, maar non-de-ju wat een heerlijk lied. Het ademt klasse, er moet iemand van hele goede huize komen willen we volgend jaar niet in Parijs zitten _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208069464
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 15:23 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

We krijgen ook meteen een live optreden van Évidemment

Journalisten hebben gisteren al naar het nummer kunnen luisteren, wat ik voorbij zie komen is dat het Edith Piaf-achtig begint en dan over gaat een modern pop nummer. Vergelijking wordt gemaakt met dit nummer

Haha, ik moest ook meteen aan haar denken na het horen van La Zarra's nummer. :D Vond ik toendertijd stiekem ook al geschikt voor het ESF.
Hotapnyc
pi_208069575
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:57 schreef Greys het volgende:

[..]
Au, Italië en Spanje als gelijken noemen hier doet mijn persoonlijke smaak nogal pijn maar vooruit. :+ (Spanje staat bij mij onderaan en Italië bovenaan hahaha, mooi hè die verschillen).

Zou Oekraïne echt nog steeds/alweer de televoting zo enorm mee hebben ja? Na hun winst vorig jaar nog eens? Ik weet het niet. Ik vind hun inzending echt tof (beter dan Stefania :@) hoor dus daar zeg ik het niet om. Ben benieuwd.

En oh god als de Finnen Cha Cha niet kiezen word ik gek, maar laten ze hem eerst even kiezen voor ik die mee durf te laten wegen.
Oekraïne is een beetje een wildcard natuurlijk. Het kan best zijn dat het publiek niet zo fanatiek meer met die oorlog bezig is (al lijkt het liedje zelf me voldoende voor het linkerrijtje bij de televoting, dus dan kan dat ook met verminderde publieke steun best hoog scoren). Net als dingen als Tsjechië of Spanje vrij wisselend kunnen landen. Alleen met dit liedje van Frankrijk heb ik eigenlijk geen moment het idee dat ze al die eerder genoemde landen tegelijk gaan kunnen verslaan. En dan komen er ongetwijfeld nog wat lastige(re) tegenstanders bij.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208069752
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 15:41 schreef Nexum het volgende:
Dit gaat winnen. We gaan naar Parijs _O_
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 13:32 schreef Funhouse het volgende:
Het zou toch ook mooi zijn als Frankrijk binnen één jaar het junior songfestival, het Eurovisie songfestival EN de Olympische spelen zou organiseren (en allemaal in Parijs natuurlijk)
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:04 schreef Greys het volgende:

Ik kan prima leven met Parijs 2024! :Y
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Half bezopen door carnaval, maar non-de-ju wat een heerlijk lied. Het ademt klasse, er moet iemand van hele goede huize komen willen we volgend jaar niet in Parijs zitten _O_
Dat moet nog maar blijken of de trend van het niet hosten in de hoofdstad wordt voortgezet of niet. :P

En excuses aan iedereen die zojuist overladen is door likes. Ik heb het topic teruggelezen en zo'n beetje elke positieve reactie geliket. :@ Fijn om te zien dat de meesten hier mijn enthousiasme delen. *O*

En iedereen met kritiek: :R :Y) :6
Hotapnyc
pi_208072145
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2023 23:34 schreef Cirilico het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Dat moet nog maar blijken of de trend van het niet hosten in de hoofdstad wordt voortgezet of niet. :P

En excuses aan iedereen die zojuist overladen is door likes. Ik heb het topic teruggelezen en zo'n beetje elke positieve reactie geliket. :@ Fijn om te zien dat de meesten hier mijn enthousiasme delen. *O*

En iedereen met kritiek: :R :Y) :6
Ik ben blij dat ik met iemand mijn enthousiasme kan delen *O*
pi_208072468
Ik hoop zo dat ze dit live geweldig gaat doen, die uithaal vlak voor het einde kan echt het kippenvelmoment worden _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')