Die is niets zonder de hersenen van zijn adjudant 😁quote:Op zondag 12 maart 2023 11:38 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jason.![]()
Napoleon bonabart natuurlijk.
Dus als Charlotte nomineert mag Jason blijven ondanks dat hij tegenover Bart staat, maar als Lindsey of Danny nomineert moet ie eruit?quote:Op maandag 20 maart 2023 16:10 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vermoed:
Bart PON => Charlotte , Dandy en Lindsey , en dan Charlotte en Dandy naar huis
Jason PON => Charlotte , Dandy en Lindsey , en dan Charlotte en Dandy naar huis
Charlotte PON => Jason , Bart en Dandy , en dan Dandy en Bart naar huis
Lindsey PON => Jason , Bart en Jolien , en dan Jolien en Jason naar huis
Dandy PON => Jason , Bart en Jolien , en dan Jolien en Jason naar huis
Jolien PON = Dandy , Lindsey en ?? (Belg) , en dan een Belg en Dandy naar huis
I.v.m. de verdeling Nederlanders en belgenquote:Op maandag 20 maart 2023 21:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus als Charlotte nomineert mag Jason blijven ondanks dat hij tegenover Bart staat, maar als Lindsey of Danny nomineert moet ie eruit?
Jolien, Danny en Lindsey op de bank zou prachtig zijn. En dan vol op Jolien zaterdag. Ik vind Jolien best leuk eigenlijk. Gekke meidddd.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:37 schreef marky het volgende:
Deze ronde worden de twee met de minste stemmen genomineerd. Waarschijnlijk staat Lindsey er al op.
[poll=5354]
Ik gok dat Jolien wint van Lindsey.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jolien, Danny en Lindsey op de bank zou prachtig zijn. En dan vol op Jolien. Ik vind Jolien best leuk eigenlijk. Gekke meidddd.
1. Jason
2. Bart
3. Jolien
Ja dat denk ik ook en hoop ik zeker. Moet toch haast wel ook 😅quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik gok dat Jolien wint van Lindsey.
Als Bart en Jason veilig zijn voor zaterdag dan gaat het hele arsenaal aan stemmen van die twee naar Jolien.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik gok dat Jolien wint van Lindsey.
Hoe lekker zou dat zijn, als er een dubbele exit zou zijn nu, Danny en Lindsey in 1 klap eruit. Toch extra lekkerquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Als Bart en Jason veilig zijn voor zaterdag dan gaat het hele arsenaal aan stemmen van die twee naar Jolien.
Jason denkt dat 1 ook kanquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoe lekker zou dat zijn, als er een dubbele exit zou zijn nu, Danny en Lindsey in 1 klap eruit. Toch extra lekker
Alleen kan je je het weer afvragen, omdat niet duidelijk is of het weer 2NL vs 2BEL moet zijn zoals voorgaande jaren…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |