abonnement Unibet Coolblue
pi_207593621
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 23:41 schreef Jeroboam het volgende:
Als je alleen deze aflevering zou kijken van Peter Gillis vraag je je toch af hoe hij in vredesnaam zou schathemeltjerijk is geworden.
Door de verwarming laag te zetten, bakstenen in een stortbak te leggen en natuurlijk 3 minuten douchen.

Dan kan je 1000 motoren, auto's en een kutwijf kopen ):O
  dinsdag 17 januari 2023 @ 00:44:57 #52
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_207593761
twitter
  dinsdag 17 januari 2023 @ 00:46:51 #53
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_207593768
twitter
  dinsdag 17 januari 2023 @ 00:49:10 #54
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_207593774
twitter
pi_207594022
Zelfs als dit allemaal gespeeld is, en je verdient er een miljoen mee... zo achterlijk wil je je toch niet laten zien.
Gewoon alles.
Die waggelende, commanderende bol die nog geen woord engels spreekt. Nisnol zonder eigenwaarde. Zijn bloedeigen nageboorte die net een hersencel minder heeft dan hem. Ons Ruud waar ik eerst nog wat sympathie voor had, maar zo schuw als een haas is, voor de rest van de familie. Begint ook irritant te worden met die woordgrapjes, wittewel.
Dat personeel dat er uit ziet en overkomt, of ze nog niet tot 3 kunnen tellen.
En die 2 Belgen die zich laten kleineren en voor lul laten zetten voor wat euro's.
Wie verzint dat script?
  dinsdag 17 januari 2023 @ 07:38:16 #56
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207594303
Ik weet niet wat ik het ergst vond gisteren:

- Een vakantieparkeigenaar die niet eens Engels kan.
- Als eerste de safarileiding het woord hatseflats leren
- Nederlands blijven praten tegen een groep afrikaanse kinderen en er niet van bewust zijn dat je als blanke mens een bezienswaardigheid bent daar
- Afdingen bij mensen die grotendeels in armoede leven
- Nicole die de cultuur disrespect door met blote buik rond te lopen.
- In de prachtige natuur zijn, dieren zien die je nooit ziet maar Peter die het nodig vind om Nicole dr reet te fotograferen
- Sowieso Peter die alleen maar met hatseflatsen bezig is
- Nicole die na het incident (en vermoedelijk meerdere incidenten) met geweld en bijten bij Peter blijft want alles voor het geld. Echt, kies voor jezelf, aan alles is te zien dat hij haar alleen ziet als trophy wife.
- Mark die tijdens het pokeren de inhoud van de snackschalen naar binnen werkt.
- In elk vakantiehuisje mankeert wel wat maar iedereen komt er mee weg.
- Sowieso het beleid mbt winterseizoen. Instrueer je schoonmakers in wat voor taal dan ook om een deep clean te doen en de inventarisnte controleren nadat de laatste gast van de betreffende stacaravan weg is Neem een demontage team aan voor de laatste technische dingen, reparaties etc., in het voorjaar doen dezelfde schoonmakers dezelfde handelingen NADAT een montage team alles weer heeft aangesloten, gesmeerd, vastgezet en gerepareerd. Teamleider/management controleert dit zowel in het na- als voorjaar. Twee keer check,
alles rapporteren aan management en minder gezeik. Is toch niet zo moeilijk?
With love :*
pi_207594313
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 07:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
- Afdingen bij mensen die grotendeels in armoede leven
Jij zou zo de eerst genoemde prijs betalen? Dat is pas dom.
pi_207594335
quote:
Die strijkplank liet ik ook voor wat het is
pi_207594411
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 07:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
- Mark die tijdens het pokeren de inhoud van de snackschalen naar binnen werkt.
Ik vond het pas irritant dat daar twee grote schalen snacks stonden en niemand ze opvreet! Bak er dan minder gvd
pi_207594787
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 07:41 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Jij zou zo de eerst genoemde prijs betalen? Dat is pas dom.
Dat is inderdaad dom, in dergelijke landen is het normaal en simpelweg vereist om te onderhandelen (afdingen) bij aankoop van spullen. Net als dat in bijvoorbeeld Turkije de normaalste zaak van de wereld is.

Alleen de manier waarop..... Mijn hemel, je schaamt je toch kapot. Je hebt onderhandelen (afdingen) en onderhandelen (afdingen), met en zonder respect. En met respect, dat is niet iets wat bij Peter opkomt.

Heb het al eerder gezegd, ik zou wel eens op eenzelfde manier willen onderhandelen voor een vakantieverblijf in 1 van die parken. Maar het risico dat ik dan echt moet gaan is mij veel te groot, dan ga ik nog liever even met het gisteren uitgezonden nijlpaard knuffelen en kijken wie er het sterkste is.
pi_207594854
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 07:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik weet niet wat ik het ergst vond gisteren:

- Een vakantieparkeigenaar die niet eens Engels kan.
Gelukkig is Nicole er nog, het is niet hoogstaand maar goed genoeg om zich te kunnen redden.

quote:
- Als eerste de safarileiding het woord hatseflats leren
Een redelijk christelijk woord. Bij Meiden die Rijden afgelopen week kwam een Duitse bloemenverkoopster langs die ook wat Nederlands had geleerd....

quote:
- Afdingen bij mensen die grotendeels in armoede leven
Nee, 40 euro voor een plastic armbandje is normaal. Het is normaal om af te dingen en wordt ook verwacht. Maar de manier waarop, dat is wat het verschil maakt. Dit was, net als vaker, gewoon ronduit asociaal.

quote:
- Nicole die de cultuur disrespect door met blote buik rond te lopen.
Je moet geen dingen gaan bedenken, zover ik weet is dat helemaal geen cultureel ding daar.

quote:
- In de prachtige natuur zijn, dieren zien die je nooit ziet maar Peter die het nodig vind om Nicole dr reet te fotograferen
Geweldige actie, ik zou precies hetzelfde gedaan hebben.

quote:
- Sowieso Peter die alleen maar met hatseflatsen bezig is
Net als elke andere aflevering. Beetje treurig om te zien ondertussen want we weten allemaal dat hij er een enkele keer per maand op mag. Enerzijds omdat ons Nicole wel leukere dingen weet te doen en anderzijds omdat het hem anders gegarandeerd een hartaanval oplevert.

quote:
- Nicole die na het incident (en vermoedelijk meerdere incidenten) met geweld en bijten bij Peter blijft want alles voor het geld. Echt, kies voor jezelf, aan alles is te zien dat hij haar alleen ziet als trophy wife.
Nicolekke heeft een prima leven, af en toe even naar het plafond staren en enthousiast kreunen. En daarmee een luxe leven leiden van heb ik jou daar.

Hoewel ik het ook niet toejuich vraag ik mij ook af wat er waar is van alle roddels. Nicole is geen persoon waar je zomaar overheen walst. Ik kan mij dan ook maar heel moeilijk voorstellen dat ze dit soort dingen zou accepteren. Ik ben wel eens benieuwd naar het waarheidsgehalte.

quote:
- Mark die tijdens het pokeren de inhoud van de snackschalen naar binnen werkt.
Weggooien is ook zonde en ParkieMarkie moet wel op gewicht blijven ;)

quote:
- In elk vakantiehuisje mankeert wel wat maar iedereen komt er mee weg.
De core business van de show :{ Dat oplossen haalt alle reden van het programma weg.

quote:
- Sowieso het beleid mbt winterseizoen. Instrueer je schoonmakers in wat voor taal dan ook om een deep clean te doen en de inventarisnte controleren nadat de laatste gast van de betreffende stacaravan weg is Neem een demontage team aan voor de laatste technische dingen, reparaties etc., in het voorjaar doen dezelfde schoonmakers dezelfde handelingen NADAT een montage team alles weer heeft aangesloten, gesmeerd, vastgezet en gerepareerd. Teamleider/management controleert dit zowel in het na- als voorjaar. Twee keer check,
alles rapporteren aan management en minder gezeik. Is toch niet zo moeilijk?
Roep ik al jaren. Geef mij 6 maanden en een fatsoenlijk/redelijk budget en ik zorg dat de parken minstens 2 treden stijgen in aanzien.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 januari 2023 @ 14:35:44 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_207598893
quote:
99s.gif Op maandag 16 januari 2023 22:00 schreef praadje het volgende:
Ik geloof dat ik na het stoppen met het kijken naar de Meilandjes ook maar af ga haken bij de familie Gillis. Wat een asociaal kutvolk en wat hoop ik dat die Mark nog eens zijn poten breekt en een half jaartje ofzo op zijn rug naar het plafond mag staren drinkend door een rietje omdat zijn tanden eruit zijn geslagen. (Sorry, zo kennen jullie mij niet :Y )
Ik kijk nu. Ze zijn denigrerend en asociaal onbeschoft. Kleinerend en gruwelijk dom. Het is kortom fascinerend en de reden dat ik kijk. Er is totaal niks om je mee te identificeren. Heerlijke ergernis-tv.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 januari 2023 @ 14:50:09 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_207599046
'Nicool weet hoe het voelt als Peter ergens zijn tanden in zet.' Ha ha ha.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207603252
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:45 schreef JohnBercow het volgende:
Gadverdamme. Die augurk tussen haar nagels.
Even een serieuze vraag voor de dames hier met soortgelijke nagels.
Hoe de fuck kan je fatsoenlijk je reet afvegen met zulke nagels :@
pi_207603720
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:35 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik kijk nu. Ze zijn denigrerend en asociaal onbeschoft. Kleinerend en gruwelijk dom. Het is kortom fascinerend en de reden dat ik kijk. Er is totaal niks om je mee te identificeren. Heerlijke ergernis-tv.

:T
Ik vraag me wel elke keer af hoe ze hier nou zelf naar kijken.
Aangezien Petertje zo narcistisch is als zijn buik groot is, zal ik elke week met de hele familie kijken.. incl die voice over.. vinden ze dit dan 'prachtige tv' of zo :?
  Trouwste user 2022 woensdag 18 januari 2023 @ 11:11:42 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_207609568
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 20:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik vraag me wel elke keer af hoe ze hier nou zelf naar kijken.
Aangezien Petertje zo narcistisch is als zijn buik groot is, zal ik elke week met de hele familie kijken.. incl die voice over.. vinden ze dit dan 'prachtige tv' of zo :?
Ze zijn te dom om te begrijpen dat ze door Frank Lammers in de zeik worden genomen. Ik was ordinair nog vergeten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207614436
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 20:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik vraag me wel elke keer af hoe ze hier nou zelf naar kijken.
Aangezien Petertje zo narcistisch is als zijn buik groot is, zal ik elke week met de hele familie kijken.. incl die voice over.. vinden ze dit dan 'prachtige tv' of zo :?
Dat hele programma is van voor tot achter gescript, dus ze weten allang wat er op tv komt en hoe ze (bedoeld) overkomen als aso's. Waar ze ook voor betaald krijgen.
pi_207614477
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 17:24 schreef havanagila het volgende:

[..]
Dat hele programma is van voor tot achter gescript, dus ze weten allang wat er op tv komt en hoe ze (bedoeld) overkomen als aso's. Waar ze ook voor betaald krijgen.
Ja maar ja maar dat wil je als normaal denkend mens toch niet :X

Oh wacht :P
pi_207614619
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 20:15 schreef GM78 het volgende:

[..]
Even een serieuze vraag voor de dames hier met soortgelijke nagels.
Hoe de fuck kan je fatsoenlijk je reet afvegen met zulke nagels :@
Goede vraag voor Willem Wever
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Trouwste user 2022 woensdag 18 januari 2023 @ 17:44:12 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_207614689
Vrouwen poepen niet. Alleen Patty Brard wel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207615060
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 17:44 schreef tong80 het volgende:
Vrouwen poepen niet. Alleen Patty Brard wel.

:T
Tuurlijk poepen vrouwen. Ziet er alleen wat anders uit.

pi_207617431
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 17:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja maar ja maar dat wil je als normaal denkend mens toch niet :X

Oh wacht :P
Nou ja, dit dus.

Maar ik heb ze wel eens bij een praatprogramma gezien, jaar geleden ergens, in de vooravond, weet niet meer waar, dat Peter vertelde dat ze iedere week allemaal klaarzaten en het helemaal geweldig vonden.
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:31:25 #73
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_207618566
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 17:24 schreef havanagila het volgende:

[..]
Dat hele programma is van voor tot achter gescript, dus ze weten allang wat er op tv komt en hoe ze (bedoeld) overkomen als aso's. Waar ze ook voor betaald krijgen.
Nee. Gewoon nee.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_207619197
Hij rekent gewoon. 25k per uitzending, boek verkoop, boekingen in die chalets. Tja en dat doet hij al seizoenen lang..
pi_207628829
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:31 schreef Quotidien het volgende:

[..]
Nee. Gewoon nee.
Je denkt dat ze toevallig de domste managers in beeld brengen, Mark altijd als lul/dikzak portretteren, en ze met die 2 maffies op vakantie gaan omdat ze zulke goede vrienden zijn? Dat levert tv op.
pi_207631816
Onze Peer kan alleen op schreeuwtoon praten.
pi_207631959
OF NIE
  donderdag 19 januari 2023 @ 21:00:16 #78
338319 ZarB
Piña colada
pi_207632575
Ik zit nu even terug te kijken en ze zijn net begonnen met pokeren bittergarnituur vreten nadat Mark uitleg heeft gegeven, maar wat is er met die Ruud aan de hand? Dat is toch die gozer met dat giletje? Ben geen heel fervent kijker, maar hij is motorisch nogal onrustig. Drugs? Psychotisch? Adhd?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  donderdag 19 januari 2023 @ 21:02:57 #79
338319 ZarB
Piña colada
pi_207632635
Dat krakende geluid eroverheen als mark een hap neemt _O-
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_207632672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 21:00 schreef ZarB het volgende:
Ik zit nu even terug te kijken en ze zijn net begonnen met pokeren bittergarnituur vreten nadat Mark uitleg heeft gegeven, maar wat is er met die Ruud aan de hand? Dat is toch die gozer met dat giletje? Ben geen heel fervent kijker, maar hij is motorisch nogal onrustig. Drugs? Psychotisch? Adhd?
Volgens mij ex-drugsverslaafde en heeft idd nog wat andere psychische problemen. Neuroot dat 't is. Weet je wel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207632766
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 21:00 schreef ZarB het volgende:
Ik zit nu even terug te kijken en ze zijn net begonnen met pokeren bittergarnituur vreten nadat Mark uitleg heeft gegeven, maar wat is er met die Ruud aan de hand? Dat is toch die gozer met dat giletje? Ben geen heel fervent kijker, maar hij is motorisch nogal onrustig. Drugs? Psychotisch? Adhd?
Ja, ja, en ja. Werkt ook op mijn zenuwen
  donderdag 19 januari 2023 @ 21:09:56 #82
338319 ZarB
Piña colada
pi_207632769
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 21:04 schreef RipCity het volgende:

[..]
Volgens mij ex-drugsverslaafde en heeft idd nog wat andere psychische problemen. Neuroot dat 't is. Weet je wel.
Ah zo.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  donderdag 19 januari 2023 @ 21:22:40 #83
338319 ZarB
Piña colada
pi_207633031
Ik vraag me echt af wie er nog naar die parken toe gaat. Dan ben je toch wel ernstig verstandelijk beperkt?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_207633203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 21:22 schreef ZarB het volgende:
Ik vraag me echt af wie er nog naar die parken toe gaat. Dan ben je toch wel ernstig verstandelijk beperkt?
Voornamelijk financieel beperkt
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207634052
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 21:30 schreef RipCity het volgende:

[..]
Voornamelijk financieel beperkt
Ik denk dat beide ook goed mogelijk is ;) maar financieel sowieso.
pi_207636579
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 21:30 schreef RipCity het volgende:

[..]
Voornamelijk financieel beperkt
Zelfs die mensen gaan niet meer. Pasgeleden een verhaal gelezen van een gezin wat via de voedselbank een vakantie kreeg, voor het eerst in 10 jaar een paar dagen weg. Bleek naar een Gilles park te zijn. Na de eerste nacht zijn ze huiswaarts gekeerd, dan maar liever geen vakantie _O-
pi_207636618
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 21:22 schreef ZarB het volgende:
Ik vraag me echt af wie er nog naar die parken toe gaat. Dan ben je toch wel ernstig verstandelijk beperkt?
De onderkant van de onderkant van onze maatschappij. Mensen die liever geld overhouden om op vakantie veel Schultenbrau weg te tikken. Mensen die niet om 23:00 enige rust om zich heen wensen maar graag tot 06:00 meegenieten van de volkszanger op standje Oor-Kapot bij de buren.

Waarbij ik direct wil opmerken dat ook deze mensen gewoon mensen zijn en vakantie verdienen. Ik vind het een uitkomst dat deze mensen zich verzamelen op enkele parken van Gilles (niet eens alle, de betere parken zie je niet of amper op TV). Scheelt een hoop ergernis bij andere mensen op andere plekken.
pi_207636936
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 08:49 schreef GereDathan het volgende:

[..]
De onderkant van de onderkant van onze maatschappij. Mensen die liever geld overhouden om op vakantie veel Schultenbrau weg te tikken. Mensen die niet om 23:00 enige rust om zich heen wensen maar graag tot 06:00 meegenieten van de volkszanger op standje Oor-Kapot bij de buren.

Waarbij ik direct wil opmerken dat ook deze mensen gewoon mensen zijn en vakantie verdienen. Ik vind het een uitkomst dat deze mensen zich verzamelen op enkele parken van Gilles (niet eens alle, de betere parken zie je niet of amper op TV). Scheelt een hoop ergernis bij andere mensen op andere plekken.
Dit ja. Mensen die een vakantie naar Zuid-Frankrijk, Spanje niet kunnen betalen maar toch even vakantiegevoel willen. Doorgaans wat goedkoper volk, zie je in de serie ook. Maar die parken zitten ook vol met asielzoekers en Oost-Europese arbeiders.
pi_207637230
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:19 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dit ja. Mensen die een vakantie naar Zuid-Frankrijk, Spanje niet kunnen betalen maar toch even vakantiegevoel willen. Doorgaans wat goedkoper volk, zie je in de serie ook. Maar die parken zitten ook vol met asielzoekers en Oost-Europese arbeiders.
De asielzoekers en dergelijken zijn toch vertrokken op last van de overheid?

Maar dat klopt, de mensen die toch op vakantie willen. Prima mensen ook verder, maar je moet er wel bij passen om het zo te zeggen. Voor mij zou het niks zijn. Maar ik moet daarbij zeggen dat wij het ons tot op heden konden veroorloven om op vakantie te gaan naar wat wij willen. Ik besef mij goed dat dit een luxe is die lang niet iedereen heeft.

En ach, laten we eerlijk zijn. We kunnen met zijn allen wel een beetje lachen en brullen om Gilles en zijn parken. Zo is er genoeg aan te merken op dingen, maar uiteindelijk zien de caravans (en andere accommodaties) er redelijk acceptabel uit. Ik heb bij onder andere Red mijn Vakantie vele malen ergere dingen gezien. De caravans zijn, in ieder geval op TV, redelijk schoon en voorzien van de basisbenodigdheden. Voor het geld wat het kost krijg je een accommodatie die acceptabel is en heb je faciliteiten zoals een overdekt zwembad en/of een zwemplas met strand. Als je een beetje buiten het hoogseizoen kan gaan dan is het qua drukte en herrie ook nog wel acceptabel waarschijnlijk.

Mij gaan ze er niet vinden, maar ik denk dat het voor veel mensen een vakantie wel bereikbaar maakt. Net als dat vroeger SporthuisCentrum (nu CenterParcs) voor veel mensen een betaalbare optie was om toch even uit dat flatje 3 hoog achter te zijn.

Ik heb altijd het idee dat Gilles de basis wel op orde heeft. Je moet geen luxe verwachten, een TV bij Gilles is een TV uit 1992 bijvoorbeeld. Dat is waar hij het op bespaard uiteindelijk. Bulk inkoop ("Massa is Kassa") van spullen die net niet meer geschikt zijn voor de rest van Nederland en er dan zo lang mogelijk mee doen. Een CenterParcs (of Landal of Roompot om maar wat te noemen) vernieuwd zijn huisjes elke zoveel jaar volledig, dat kost veel geld. Dat geld geeft Gilles niet uit. De basis is goed genoeg voor zijn gasten. En laten we eerlijk zijn, als je mooi weer hebt: hoeveel tijd spendeer je dan uiteindelijk in je accommodatie? Als het bed goed is dan ben je toch al tevreden?
  zaterdag 21 januari 2023 @ 18:47:13 #90
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_207658012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:15 schreef havanagila het volgende:

[..]
Je denkt dat ze toevallig de domste managers in beeld brengen, Mark altijd als lul/dikzak portretteren, en ze met die 2 maffies op vakantie gaan omdat ze zulke goede vrienden zijn? Dat levert tv op.
Ik denk dat ze op gewiekste wijze omgepraat worden door de productie. Ze denken zelf echt wel dat ze laten zien hoe hard ze werken en hoe een familiebedrijf in zijn werk gaat.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_207670784
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 08:43 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Zelfs die mensen gaan niet meer. Pasgeleden een verhaal gelezen van een gezin wat via de voedselbank een vakantie kreeg, voor het eerst in 10 jaar een paar dagen weg. Bleek naar een Gilles park te zijn. Na de eerste nacht zijn ze huiswaarts gekeerd, dan maar liever geen vakantie _O-
Dat vind ik ook wel erg bijzonder.
Ik heb niks met Gillis en ben één keer op een park geweest van hem (na een rondje fietsen om wat te drinken) maar volgens mij is de basis, wat iemand anders hier ook al zegt, wel op orde. Natuurlijk kun je het een keer treffen dat je een gore caravan hebt maar ik geloof er niks van dat het zo erg is dat je na 1 nachtje van je gratis vakantie alweer naar huis gaat.
Ik denk dat het ook wel 'in' is om zijn parken te bashen.
pi_207674939
Ik heb deze ramptv niet gevolgd vanaf begin en was wel nieuwsgierig naar het eerste seizoen. Aflevering 1 net voor de helft gekeken, het was iets minder erg in scène gezet dan nu. P vertelt wat over hoe hij begonnen is. Mark is 2 Marks dunner. Het begint in 2020. Nu seizoen 9 al.Dat ze zoveel seizoenen in zo weinig jaar hebben gepropt :? .Massa is kassa, weetjewel.
pi_207678077
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 14:48 schreef CocoinColorado het volgende:

[..]
Dat vind ik ook wel erg bijzonder.
Ik heb niks met Gillis en ben één keer op een park geweest van hem (na een rondje fietsen om wat te drinken) maar volgens mij is de basis, wat iemand anders hier ook al zegt, wel op orde. Natuurlijk kun je het een keer treffen dat je een gore caravan hebt maar ik geloof er niks van dat het zo erg is dat je na 1 nachtje van je gratis vakantie alweer naar huis gaat.
Ik denk dat het ook wel 'in' is om zijn parken te bashen.
Toen nog niet.

https://www.bnnvara.nl/ka(...)bij-oostappen-parken
pi_207679204
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 21:00 schreef ZarB het volgende:
Ik zit nu even terug te kijken en ze zijn net begonnen met pokeren bittergarnituur vreten nadat Mark uitleg heeft gegeven, maar wat is er met die Ruud aan de hand? Dat is toch die gozer met dat giletje? Ben geen heel fervent kijker, maar hij is motorisch nogal onrustig. Drugs? Psychotisch? Adhd?
In het eerste seizoen vertelt hij dat hij adhd heeft en net een burn out gehad heeft. Hij deed eerst het werk dat Mark nu doet. Teveel druk.
pi_207681651
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 03:06 schreef wizzer het volgende:

[..]
In het eerste seizoen vertelt hij dat hij adhd heeft en net een burn out gehad heeft. Hij deed eerst het werk dat Mark nu doet. Teveel druk.
Hij heeft een verleden van alcoholisme en daaraan de nodige psychische problemen/tics aan overgehouden. Je ziet ook vaak dat hij best onzeker is en dat verdoezelt met 'grapjes'. Plus het zal ook heel anders zijn om nuchter onder de mensen te komen. Ik heb wel een zwak voor hem op de een of andere manier.
pi_207681907
Maar eh, wat zou die Mark vreten ja? Paar seizoenen geleden gaf ie bij Dick aan dat ie 's ochtends broodjes met ham en kaas eet en 's avonds altijd bij zijn moeder. En dan Hollandse pot zonder groeten...zucht. Dat je rond je 30e een beetje spektietjes en love handles hebt is nog niet zo gek, maar je kan toch wel een beetje op gewicht proberen te blijven?
pi_207685763
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:42 schreef ISVV het volgende:
Maar eh, wat zou die Mark vreten ja? Paar seizoenen geleden gaf ie bij Dick aan dat ie 's ochtends broodjes met ham en kaas eet en 's avonds altijd bij zijn moeder. En dan Hollandse pot zonder groeten...zucht. Dat je rond je 30e een beetje spektietjes en love handles hebt is nog niet zo gek, maar je kan toch wel een beetje op gewicht proberen te blijven?
Mark heeft gewoon obesitas hoor, die gast vreet echt niet gewoon alleen maar broodjes kaas hoor, die haalt denk ik een hoop uit de frituur, beweegt weinig, komt zelfs amper vooruit. Triest dat niemand in de serie zegt tegen hem dat hij moet afvallen, of uiteraard buiten de serie ( nee dat weet ik niet, maar in de serie vreet hij ook alleen maar bagger eten).
Hij moet meer bewegen en minder frituur eten. Als hij zo door gaat haalt hij de 50 niet eens. Denk ik.
India, ga er na toe!
pi_207685875
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 17:05 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
Mark heeft gewoon obesitas hoor, die gast vreet echt niet gewoon alleen maar broodjes kaas hoor, die haalt denk ik een hoop uit de frituur, beweegt weinig, komt zelfs amper vooruit. Triest dat niemand in de serie zegt tegen hem dat hij moet afvallen, of uiteraard buiten de serie ( nee dat weet ik niet, maar in de serie vreet hij ook alleen maar bagger eten).
Hij moet meer bewegen en minder frituur eten. Als hij zo door gaat haalt hij de 50 niet eens. Denk ik.
Dat bedoel ik ook, van hij eet echt wel meer dan dat. En als je van die zachte broodjes met ham en kaas als ontbijt vreet...er zijn gezonder ontbijtjes. Hij is ook bijna nonstop verkouden / niet fit, dat zegt ook genoeg.
pi_207685994
Vaak staat de airfryer ook vol in beeld als ze bij hem thuis filmen.

Dat zal vast niet voor courgettes zijn.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_207686814
quote:
99s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:17 schreef praadje het volgende:

[..]
Hij heeft een verleden van alcoholisme en daaraan de nodige psychische problemen/tics aan overgehouden. Je ziet ook vaak dat hij best onzeker is en dat verdoezelt met 'grapjes'. Plus het zal ook heel anders zijn om nuchter onder de mensen te komen. Ik heb wel een zwak voor hem op de een of andere manier.
quote:
99s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:17 schreef praadje het volgende:

[..]
Hij heeft een verleden van alcoholisme en daaraan de nodige psychische problemen/tics aan overgehouden. Je ziet ook vaak dat hij best onzeker is en dat verdoezelt met 'grapjes'. Plus het zal ook heel anders zijn om nuchter onder de mensen te komen. Ik heb wel een zwak voor hem op de een of andere manier.
Dat heeft Ruud er niet bij verteld in die aflevering. Ik heb ook niet meer gekeken verder dan die aflevering. Ik heb, denk ik, ong. de laatste 3 seizoenen globaal gevolgd. Maar in afl. 1 was hij al zo zenuwachtig en onzeker.
Alle 3 de kinderen zijn wat sneu, al is het die Mark in rap tempo naar zijn bol en buik gestegen.
Samir was er ook nog! Die met zijn familie op dat park woonde, zou die daar nog wonen of is hij helemaal verbannen? Leek wel of dat de enige was die echt werkte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')