Je pik is te groot en hebt xxl condooms nodigquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:48 schreef einzeinz het volgende:
Ik weet wel dat je een condoom gewoon tegen je pik zet en vervolgens gewoon afrolt. Als ie lekker zit en netjes aansluit dan voelt het echt wel aangenaam.
Maar onlangs een dame van lichte zeden geneukt maar ondanks dat ze lekker was vond ik ze daar beneden eigenlijk toch wel vies. Als je het dus niet helemaal vertrouwt is zo'n condoom dus meer dan welkom maar ik vond het toch ergens vies dat mijn ballen nog tegen haar cloaca sloegen.
Om mijn ballen beter te beschermen had ik ze graag mee in het hoesje gestopt.
Ik heb vanavond eens geprobeerd of dat op één of andere manier lukt maar het lukt me dus niet om dat condoom verder af te rollen en mijn ballen ook in te pakken.
Je oplossing.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:48 schreef einzeinz het volgende:
Ik weet wel dat je een condoom gewoon tegen je pik zet en vervolgens gewoon afrolt. Als ie lekker zit en netjes aansluit dan voelt het echt wel aangenaam.
Maar onlangs een dame van lichte zeden geneukt maar ondanks dat ze lekker was vond ik ze daar beneden eigenlijk toch wel vies. Als je het dus niet helemaal vertrouwt is zo'n condoom dus meer dan welkom maar ik vond het toch ergens vies dat mijn ballen nog tegen haar cloaca sloegen.
Om mijn ballen beter te beschermen had ik ze graag mee in het hoesje gestopt.
Ik heb vanavond eens geprobeerd of dat op één of andere manier lukt maar het lukt me dus niet om dat condoom verder af te rollen en mijn ballen ook in te pakken.
In een hoer toch niet? Ik durf veel maar dat durf ik nietquote:
Condoom is er voor gemaakt om 1) je plasbuis niet als toegang te laten optreden voor vervelende ziektes die meegedragen worden/een lijdensweg zijn in het lichaam van je sekspartner en 2) je kwakje bij jezelf te houden als je komt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:48 schreef einzeinz het volgende:
Als een dame haar kleding uit doet en je merkt op dat die doos toch niet zo fris is... Dan dacht ik van 'laat me meteen maar alles inpakken'quote:Op donderdag 12 januari 2023 01:42 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Condoom is er voor gemaakt om 1) je plasbuis niet als toegang te laten optreden voor vervelende ziektes die meegedragen worden/een lijdensweg zijn in het lichaam van je sekspartner en 2) je kwakje bij jezelf te houden als je komt.
Niet om je zaadmakers in het plastiek te kunnen stoppen, echt he, welke neus heeft je dat wijs gemaakt?
Doen wat @suijkerbuijk zegt, beflapje om je hannesquote:Op donderdag 12 januari 2023 06:30 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Als een dame haar kleding uit doet en je merkt op dat die doos toch niet zo fris is... Dan dacht ik van 'laat me meteen maar alles inpakken'
Uiteindelijk lig je te ketsen maar klutsen je 2 eieren wel de hele tijd tegen haar cloaca.
Thuis dan eens geprobeerd of ik die condoom verder kon afrollen tot over mijn ballen maar dat lukt dus niet!
Er zijn hoeren die het aanbieden maar bij een raamdame is de kans inderdaad erg kleinquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:53 schreef einzeinz het volgende:
[..]
In een hoer toch niet? Ik durf veel maar dat durf ik niet
En raamdames staan dat eerst en vooral al niet toe.
En dan toch nog doorgaan.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:48 schreef einzeinz het volgende:
ondanks dat ze lekker was vond ik ze daar beneden eigenlijk toch wel vies.
Dit ja. Dan ga je toch gewoon weg? Sowieso lijkt me niet dat je er erg van kunt genieten met het idee in je achterhoofd dat het allemaal nogal vunzig is.quote:
Aluminiumfolie idd, is je zaad ook nog afgeschermd tegen 5g straling.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
Verpak je ballen in een stuk keukenfolie. Werkt gegarandeerd!
Als je hem er niet onbeschermd in zou duwen, dan kun je er beter niet aan beginnen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:53 schreef einzeinz het volgende:
[..]
In een hoer toch niet? Ik durf veel maar dat durf ik niet
En raamdames staan dat eerst en vooral al niet toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |