abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207519932
Ik weet wel dat je een condoom gewoon tegen je pik zet en vervolgens gewoon afrolt. Als ie lekker zit en netjes aansluit dan voelt het echt wel aangenaam.
Maar onlangs een dame van lichte zeden geneukt maar ondanks dat ze lekker was vond ik ze daar beneden eigenlijk toch wel vies. Als je het dus niet helemaal vertrouwt is zo'n condoom dus meer dan welkom maar ik vond het toch ergens vies dat mijn ballen nog tegen haar cloaca sloegen.
Om mijn ballen beter te beschermen had ik ze graag mee in het hoesje gestopt.

Ik heb vanavond eens geprobeerd of dat op één of andere manier lukt maar het lukt me dus niet om dat condoom verder af te rollen en mijn ballen ook in te pakken.
Cindy De Vuyst
pi_207520164
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:48 schreef einzeinz het volgende:
Ik weet wel dat je een condoom gewoon tegen je pik zet en vervolgens gewoon afrolt. Als ie lekker zit en netjes aansluit dan voelt het echt wel aangenaam.
Maar onlangs een dame van lichte zeden geneukt maar ondanks dat ze lekker was vond ik ze daar beneden eigenlijk toch wel vies. Als je het dus niet helemaal vertrouwt is zo'n condoom dus meer dan welkom maar ik vond het toch ergens vies dat mijn ballen nog tegen haar cloaca sloegen.

Ik heb vanavond eens geprobeerd of dat op één of andere manier lukt maar het lukt me dus niet om dat condoom verder af te rollen en mijn ballen ook in te pakken.
Je pik is te groot en hebt xxl condooms nodig
pi_207520403
Lekkere kip geneukt?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_207520450
quote:

Je oplossing.

https://www.condoom.nl/co(...)es/eigenmerk-vanilla

Een beflapje.
Gat er in en je pik er door.
Daarna condoom over je pik .

Voor de budget oplossing een boterham zakje met een gat.

Wees een creatieve.
Binnen 5 sec had ik dit zo bedacht als oplossing
pi_207520460
Geen condoom, veel lekkerder
pi_207520543
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 23:43 schreef Cupfighter het volgende:
Geen condoom, veel lekkerder
In een hoer toch niet? Ik durf veel maar dat durf ik niet :')
En raamdames staan dat eerst en vooral al niet toe.
Cindy De Vuyst
pi_207520899
quote:
Condoom is er voor gemaakt om 1) je plasbuis niet als toegang te laten optreden voor vervelende ziektes die meegedragen worden/een lijdensweg zijn in het lichaam van je sekspartner en 2) je kwakje bij jezelf te houden als je komt.

Niet om je zaadmakers in het plastiek te kunnen stoppen, echt he, welke neus heeft je dat wijs gemaakt?
Google is your friend, abuse your friends
pi_207521060
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2023 01:42 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Condoom is er voor gemaakt om 1) je plasbuis niet als toegang te laten optreden voor vervelende ziektes die meegedragen worden/een lijdensweg zijn in het lichaam van je sekspartner en 2) je kwakje bij jezelf te houden als je komt.

Niet om je zaadmakers in het plastiek te kunnen stoppen, echt he, welke neus heeft je dat wijs gemaakt?
Als een dame haar kleding uit doet en je merkt op dat die doos toch niet zo fris is... Dan dacht ik van 'laat me meteen maar alles inpakken' :')
Uiteindelijk lig je te ketsen maar klutsen je 2 eieren wel de hele tijd tegen haar cloaca.

Thuis dan eens geprobeerd of ik die condoom verder kon afrollen tot over mijn ballen maar dat lukt dus niet!
Cindy De Vuyst
pi_207521118
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 06:30 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Als een dame haar kleding uit doet en je merkt op dat die doos toch niet zo fris is... Dan dacht ik van 'laat me meteen maar alles inpakken' :')
Uiteindelijk lig je te ketsen maar klutsen je 2 eieren wel de hele tijd tegen haar cloaca.

Thuis dan eens geprobeerd of ik die condoom verder kon afrollen tot over mijn ballen maar dat lukt dus niet!
Doen wat @suijkerbuijk zegt, beflapje om je hannes

lijkt wel dat je dan een balletrokje om je schwanz hebt maar soit
Google is your friend, abuse your friends
pi_207521894
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 23:53 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Er zijn hoeren die het aanbieden maar bij een raamdame is de kans inderdaad erg klein
pi_207524394
quote:
ondanks dat ze lekker was vond ik ze daar beneden eigenlijk toch wel vies.
En dan toch nog doorgaan. :X.
pi_207526536
Incel topics :')
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:02:39 #13
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_207529439
Verpak je ballen in een stuk keukenfolie. Werkt gegarandeerd! ^O^
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_207539733
Vagina's waar je niet tegenaan durft te kletsen met je ballen zou ik ver van uit de buurt blijven.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_207539798
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:46 schreef YStec het volgende:

[..]
En dan toch nog doorgaan. :X.
Dit ja. Dan ga je toch gewoon weg? Sowieso lijkt me niet dat je er erg van kunt genieten met het idee in je achterhoofd dat het allemaal nogal vunzig is.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  Moderator zaterdag 14 januari 2023 @ 20:12:51 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207559131
Van MySize kun je condooms in verschillende formaten kopen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207559203
1 om je balzak, 2 om je pener en een FFP2 masker om je smoel.
pi_207575976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
Verpak je ballen in een stuk keukenfolie. Werkt gegarandeerd! ^O^
Aluminiumfolie idd, is je zaad ook nog afgeschermd tegen 5g straling.
pi_207582315
Het is me wel duidelijk dat TS met dit topic wil laten weten dat hij het woord cloaca kent.
pi_207582867
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 23:53 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Als je hem er niet onbeschermd in zou duwen, dan kun je er beter niet aan beginnen.

Sekswerkers zijn doorgaans juist goed getest en zorgen ook goed voor zichzelf.

Dus andere selectie maken volgende keer.
  Manager PR/Moderator maandag 16 januari 2023 @ 11:46:29 #21
269689 crew  Viv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')