niet in Nederland tochquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Normaal schijnt rond de 12 cm te zijn.
Op wereldniveau, dus ja.quote:
Voor een man is een grote extra pijnlijk, denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:57 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ben niet zo goed in bottomen en te groot is voor mij echt niet te doen.
Dook een keer met een braziliaan in bed en toen haalde die zijn tampeloeris te voorschijn. Godallemachtig zeg wat een enorm babyarmpje was datIk kon hem niet houden en heb hem daarna nooit meer gezien.
Ik wist ook niet dat hij wilde toppen dus ik had de boel daarbeneden niet voorbereid zegmaar.
Er is mij verteld dat genoeg poppers helpenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:54 schreef Biest. het volgende:
[..]
Voor een man is een grote extra pijnlijk, denk ik.
Klopt en je reet spoelen en ademhalingsoefeningen en glijmiddel.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Er is mij verteld dat genoeg poppers helpen
Wat zijn poppers?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Er is mij verteld dat genoeg poppers helpen
Ja blabla, iets in je mond kunnen stoppen is een matige prestatie. Wordt toch echt een stuk lastiger wanneer ze hem er wat lager in prikken.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:29 schreef Misrer1972 het volgende:
Ik heb ooit met een man seks gehad, maar zijn penis was ook net als mijn penis even groot, Zijn penis was ook erg lekker om te pijpen, daar genoot ik erg van... En hij heeft ook mijn penis gepijpt, daar werd ik erg geil van en genoot zo erg van. Kleine of grote penissen maakt mij niks uit, dus ze zijn even lekker. om te pijpen.
Dat is drugs, die ook wel veel wordt gebruikt om anale seks wat makkelijker te maken want het ontspant de boel enorm, maar je orgasmes worden er volgens mij ook flink heftiger van. Staat zelfs een beetje bekend als seks/gaydrug.quote:
Jij: Ja blabla, iets in je mond kunnen stoppen is een matige prestatie. Wordt toch echt een stuk lastiger wanneer ze hem er wat lager in prikken.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:44 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Ja blabla, iets in je mond kunnen stoppen is een matige prestatie. Wordt toch echt een stuk lastiger wanneer ze hem er wat lager in prikken.
[..]
Dat is drugs, die ook wel veel wordt gebruikt om anale seks wat makkelijker te maken want het ontspant de boel enorm, maar je orgasmes worden er volgens mij ook flink heftiger van. Staat zelfs een beetje bekend als seks/gaydrug.
Zal niet pijnlijker zijn dan bij een vrouw (igv beiden anale seks)quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:54 schreef Biest. het volgende:
[..]
Voor een man is een grote extra pijnlijk, denk ik.
Heb zo'n flesje liggen en moet echt wel toegeven dat het een echte toevoeging kan zijn voor seks. Prima dingetje wel. Snap heel goed waarom 't in die scene zo populair is. Buiten seks om is er weinig recreatief aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:44 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Dat is drugs, die ook wel veel wordt gebruikt om anale seks wat makkelijker te maken want het ontspant de boel enorm, maar je orgasmes worden er volgens mij ook flink heftiger van. Staat zelfs een beetje bekend als seks/gaydrug.
Lief dagboek.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:29 schreef Misrer1972 het volgende:
Ik heb ooit met een man seks gehad, maar zijn penis was ook net als mijn penis even groot, Zijn penis was ook erg lekker om te pijpen, daar genoot ik erg van... En hij heeft ook mijn penis gepijpt, daar werd ik erg geil van en genoot zo erg van. Kleine of grote penissen maakt mij niks uit, dus ze zijn even lekker. om te pijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |