abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207542090
Ik heb er geen meetlat naast gelegd maar denk rond de 22/23 centimeter. Dat ging prima na voorspel.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 16:53:35 #52
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207542152
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Normaal schijnt rond de 12 cm te zijn. :o
niet in Nederland toch
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 13 januari 2023 @ 16:53:59 #53
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207542157
also

I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 13 januari 2023 @ 18:50:49 #54
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_207543451
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
niet in Nederland toch
Op wereldniveau, dus ja.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_207543484
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 12:57 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ben niet zo goed in bottomen en te groot is voor mij echt niet te doen.

Dook een keer met een braziliaan in bed en toen haalde die zijn tampeloeris te voorschijn. Godallemachtig zeg wat een enorm babyarmpje was dat :o Ik kon hem niet houden en heb hem daarna nooit meer gezien.

Ik wist ook niet dat hij wilde toppen dus ik had de boel daarbeneden niet voorbereid zegmaar.
Voor een man is een grote extra pijnlijk, denk ik.
pi_207543930
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 18:54 schreef Biest. het volgende:

[..]
Er is mij verteld dat genoeg poppers helpen :+
hardcoholic
pi_207544040
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:28 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Klopt en je reet spoelen en ademhalingsoefeningen en glijmiddel.

Maar het moet ook leuk blijven en als je niet zo veel ervaring hebt kan je beter eerst oefenen met een kleiner exemplaar.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_207545646
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 19:28 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Wat zijn poppers?
pi_207546343
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 15:29 schreef Misrer1972 het volgende:
Ik heb ooit met een man seks gehad, maar zijn penis was ook net als mijn penis even groot, Zijn penis was ook erg lekker om te pijpen, daar genoot ik erg van... En hij heeft ook mijn penis gepijpt, daar werd ik erg geil van en genoot zo erg van. Kleine of grote penissen maakt mij niks uit, dus ze zijn even lekker. om te pijpen.
Ja blabla, iets in je mond kunnen stoppen is een matige prestatie. Wordt toch echt een stuk lastiger wanneer ze hem er wat lager in prikken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 21:02 schreef Biest. het volgende:

[..]
Wat zijn poppers?
Dat is drugs, die ook wel veel wordt gebruikt om anale seks wat makkelijker te maken want het ontspant de boel enorm, maar je orgasmes worden er volgens mij ook flink heftiger van. Staat zelfs een beetje bekend als seks/gaydrug.
pi_207546484
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 21:44 schreef ikbengeenslappehap het volgende:

[..]
Ja blabla, iets in je mond kunnen stoppen is een matige prestatie. Wordt toch echt een stuk lastiger wanneer ze hem er wat lager in prikken.
[..]
Dat is drugs, die ook wel veel wordt gebruikt om anale seks wat makkelijker te maken want het ontspant de boel enorm, maar je orgasmes worden er volgens mij ook flink heftiger van. Staat zelfs een beetje bekend als seks/gaydrug.
Jij: Ja blabla, iets in je mond kunnen stoppen is een matige prestatie. Wordt toch echt een stuk lastiger wanneer ze hem er wat lager in prikken.

MIjn antwoord: kan, maar ligt wel aan iemand hoe hij het graag wil bij het vrijen, echter vond ik grotere penis wat makkelijker te pijpen waar hij bijna geheel in mijn mond kon. Vond ik wat heerlijker, kon ik echt heerlijk van zijn eikel om te likken als een ijsje. Dus ik vind pijpen nog erg lekker.
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 21:53:14 #61
441859 crew  Lenny77
pi_207546505
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 18:54 schreef Biest. het volgende:

[..]
Zal niet pijnlijker zijn dan bij een vrouw (igv beiden anale seks)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207547043
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 21:44 schreef ikbengeenslappehap het volgende:

[..]

Heb zo'n flesje liggen en moet echt wel toegeven dat het een echte toevoeging kan zijn voor seks. Prima dingetje wel. Snap heel goed waarom 't in die scene zo populair is. Buiten seks om is er weinig recreatief aan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207576195
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 15:29 schreef Misrer1972 het volgende:
Ik heb ooit met een man seks gehad, maar zijn penis was ook net als mijn penis even groot, Zijn penis was ook erg lekker om te pijpen, daar genoot ik erg van... En hij heeft ook mijn penis gepijpt, daar werd ik erg geil van en genoot zo erg van. Kleine of grote penissen maakt mij niks uit, dus ze zijn even lekker. om te pijpen.
Lief dagboek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')