quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:10 schreef Gehrman het volgende:
Zelfredzaamheid moet in je aard liggen.
Andrew Tate kijken, hem geld geven voor zijn cursus en een bugatti kopen.quote:
Veel te weinig aan het woord geweest.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Ik voel me aangerand dat ik dit zie. Gewoon doorgaan met van Rossem
Ziet er niet best uit...quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Cruciale infrastructuur, zoals de A7, dient permanent beveiligd te worden
Vergeet ook niet dat hij er maar vanuit ging dat een inval niet zou gebeuren omdat dat niet logisch en verstandig zou zijnquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:40 schreef NoCigar het volgende:
Beetje kinderachtige reactie van van Rossem op het laatst. Ik ben zijn ridicule gedrag aan de vooravond van de inval in Oekraïne nog niet vergeten, toen hij een hoge Navo-functionaris de hele tijd onfatsoenlijk het woord ontnam omdat hij waarschuwende voor een Russische inval.
Als Maarten zich wat minder met andere zaken bemoeid had, was er vast meer tijd voor zijn onderwerp geweest. En blijkbaar werken die dingen in Hilversum nu eenmaal zo, dus aangezien van Rossum daar al veertig jaar vaste gast is moet dat niet echt een grote verrassing voor hem zijn. Om dan achteraf lomp te gaan schelden is nogal genant eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:18 schreef BobW het volgende:
Terechte klacht van Maarten over zijn spreektijd.
Het item over Andrew Tate duurde 17 minuten.
Dan komt Maarten aan het woord en precies 6 minuten later begint de eindtune al
daar had ie natuurlijk wel gewoon gelijk inquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat hij er maar vanuit ging dat een inval niet zou gebeuren omdat dat niet logisch en verstandig zou zijn.
Toch zou uitgerekend hij beter moeten weten, vind je ook niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:20 schreef koemleit het volgende:
[..]
daar had ie natuurlijk wel gewoon gelijk in.
mwa, we zitten er allemaal weleens naast.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Toch zou uitgerekend hij beter moeten weten, vind je ook niet?
Ehm naja mensen verschillen blijkbaar. Ik weet nog dat ik met stijgende verbazing zat te kijken in ieder geval. En ik was vast niet de enige.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
mwa, we zitten er allemaal weleens naast.
En sinds zegt ie bij elke uitspraak die ie doet over die oorlog. "maar goed ik heb er vaker naast gezeten, het zou mij enkel heel onverstandig lijken etc."
Hij ging uit van een rationele Poetin, dat bleek niet zo te zijn, dus zat hij er naast.
Zal wel hierom gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:48 schreef tong80 het volgende:
Ik erger me nu al aan de sympathieke Roethof en Simons.
https://nos.nl/artikel/24(...)-na-taser-arrestatiequote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:06 schreef superniger het volgende:
'Is dit de nieuwe Sjors Floyd?'
Gvd kut bnnvara.
Die neger had gewoon naar de politie moeten luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |