Bradley (Hij leeft nog!)quote:
Ze hebben die filmpjes niet bekeken. Dus dan moet je maar aannemen dat wat hij zegt klopt of er een welles/nietes spelletje van maken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze hebben toch verrassend veel moeite met zijn manier van discussiėren
Overduidelijke psychopaat.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zijn tweets met die vader van dat doodzieke kind was neem ik aan ook uit de context?
Hij heeft net lekker dropjes zitten te eten denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:07 schreef Gehrman het volgende:
Mijn oog valt steeds op van Rossem's bruine tanden.
Klopping maakte 1 opmerking maar dat was wel meteen een helder punt en beschrijving waarom dit een probleem is. De rest kwam niet verder als 'dit is moreel een foute vent'. Ik ben geen fan van Alexander, maar hij kan op dit soort themas wel snel en helder een probleemanalyse formuleren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben die filmpjes niet bekeken. Dus dan moet je maar aannemen dat wat hij zegt klopt of er een welles/nietes spelletje van maken.
Je kunt het ook leren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:10 schreef Gehrman het volgende:
Zelfredzaamheid moet in je aard liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |