Ik nooit! Lust geen vis... de geur en de smaak...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:44 schreef dvdfreak het volgende:
Hoe vaak eet jij vis per week
~monkyyy
Kibbeling?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik nooit! Lust geen vis... de geur en de smaak...![]()
![]()
Ik eet misschien alleen vissticks.
Smaakt als vissticks denk ik...quote:
Eens per twee weken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:44 schreef dvdfreak het volgende:
Hoe vaak eet jij vis per week
~monkyyy
Ben ik ook geen fan van inderdaad. Laatst pasta met vis, alles smaakt dan naar vis.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Eens per twee weken.
Alleen gebakken of gekookt, als apart onderdeel. Ergens doorheen verwerkt vind ik niet lekker.
Volgens mij ben jij ook zo'n iemand die een complete vis op haar bord lekker vindt...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Eens per twee weken.
Alleen gebakken of gekookt, als apart onderdeel. Ergens doorheen verwerkt vind ik niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Bocaj op 10-01-2023 22:57:47 ]Joe Biden Stole the 2020 Election! #StoptheSteal #TrumpForever and God Bless America.
Zeker!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:52 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij ben jij ook zo'n iemand die een complete vis op haar bord lekker vindt...
[ afbeelding ]
Zo'n complete vis op mijn bord vind ik een beetje teveel vis.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Zeker!
Ambachtelijk de graten ontwijkend.
Dat is dan ook meestal geen joekel.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Zo'n complete vis op mijn bord vind ik een beetje teveel vis.
Zonder kop en staart doet al veel voor het beeld...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |