abonnement Unibet Coolblue
pi_207517861
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Jeetje, dit team is wel erg goed.
Ik had wel wat geluk bij het bieden ja. :@
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 11 januari 2023 @ 21:06:28 #52
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207517975
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Ik had toen gewoon de 2de score in totaal en letterlijk dezelfde stats als de winnaar maar werd 17de. Afschuwelijk. Ik rijt even een oude wond open.
Ik zie ook nog een nieuwe wond :@
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 11 januari 2023 @ 21:06:48 #53
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207517986
Zo, ook weer een bieding verstuurd. :lijstje:
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 21:08:49 #54
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207518025
Hier ook verstuurd
pi_207518272
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:27 schreef Felagund het volgende:
Met trots presenteer ik team Pogi en Rogi en de FantasTiesje Patattenjacht. We staan te trappelen om aan het nieuwe seizoen te beginnen. We hebben dit seizoen een Sloveens-Belgische kern, met 4 renners uit Slovenië en 5 uit België. Ook nog 2 Duitsers, een Nederlander, een Italiaan en een Fransman. Dus een mooi bont gezelschap.

Renners
Tadej Pogacar is de absolute kopman van het team. Vorig jaar wist hij de tour niet te winnen, maar won wel onder andere meerde rondjes van een week en Lombardije en Strade Bianchi. Daardoor eindigde hij op de nr. 1 van de UCI wereldranking. Dit jaar wil hij de Tour wel winnen, en zal zich ook mengen in de strijd om enkele klassiekers zoals de Ronde van Vlaanderen.

Primoz Roglic is de andere man voor de grote ronde, zal in tegenstelling tot Pogacar in de Giro starten, daarnaast gaan ze elkaar hopelijk ook niet teveel in de kleinere rondjes tegenkomen. Beiden zullen wel in de Waalse klassiekers starten.

De kopman in de Vlaamse klassiekers zal Tiesj Benoot zijn, terug van weggeweest in mijn team. Hopelijk dit jaar blessurevrij en hopelijk heeft hij ook niet veel last van Wout van Aert. Jan Tratnik is nieuw in het team en zal ook onder andere starten in de Vlaamse wedstrijden maar de vraag is hoeveel hij daar voor zijn eigen kans zal mogen gaan. Ik reken in ieder geval op hem bij de Sloveense kampioenschappen.

Qua sprinters zal het vooral van Dylan Groenewegen moeten komen, die hopelijk zich weer eens kan mengen met de topsprinters. Afgelopen seizoen zat hij ook al in mijn team, maar toen viel het wat tegen. In de kleinere wedstrijden kunnen Piet Allegaert en Luka Mezgec zorgen voor de punten, hoewel die laatste al wat ouder begint te worden. Daarnaast hebben we ook nog Max Walscheid, maar die is tegenwoordig wat meer allround en zal ook strijden in de Vlaamse klassiekers.

Voor de kleinere Vlaamse en Franse koersen hebben we ook Georg Zimmermann, Loic Vliegen en Rudy Molard. Die eerste is nieuw in ons team, terwijl de andere twee een contractverlenging hebben gekeken.

Ook aan jong talent is gedacht, Mauri Vansevenant mag met zijn karakteristieke stijl starten in de kleinere rondjes en zal ook al starten in de Waalse klassiekers. Daarnaast hebben we nog Rune Herregodts en oud-wereldkampioen van de beloften Filippo Baroncini. Al met al een goed uitgebalanceerd team dus!
Jaaa de eerste ploegpresentatie en sodeju wat een lekker teampje _O_
pi_207519399
derde kansloze bod zit op de post.
  woensdag 11 januari 2023 @ 22:15:47 #57
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207519416
Ik hoop dat fenomeen Fred Wright ook wat klassiekers mee pakt.
  Redactie Sport woensdag 11 januari 2023 @ 22:30:42 #58
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207519674
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat fenomeen Fred Wright ook wat klassiekers mee pakt.
Upcoming participations
25.02
Omloop Het Nieuwsblad Elite
more
24.03
E3 Saxo Classic
more
26.03
Gent-Wevelgem in Flanders Fields
more
02.04
Ronde van Vlaanderen - Tour des Flandres
more
09.04
Paris-Roubaix
more

Steef vindt van wel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 11 januari 2023 @ 23:49:07 #59
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207520509
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:27 schreef Felagund het volgende:
Met trots presenteer ik team Pogi en Rogi en de FantasTiesje Patattenjacht. We staan te trappelen om aan het nieuwe seizoen te beginnen. We hebben dit seizoen een Sloveens-Belgische kern, met 4 renners uit Slovenië en 5 uit België. Ook nog 2 Duitsers, een Nederlander, een Italiaan en een Fransman. Dus een mooi bont gezelschap.

Renners
Tadej Pogacar is de absolute kopman van het team. Vorig jaar wist hij de tour niet te winnen, maar won wel onder andere meerde rondjes van een week en Lombardije en Strade Bianchi. Daardoor eindigde hij op de nr. 1 van de UCI wereldranking. Dit jaar wil hij de Tour wel winnen, en zal zich ook mengen in de strijd om enkele klassiekers zoals de Ronde van Vlaanderen.

Primoz Roglic is de andere man voor de grote ronde, zal in tegenstelling tot Pogacar in de Giro starten, daarnaast gaan ze elkaar hopelijk ook niet teveel in de kleinere rondjes tegenkomen. Beiden zullen wel in de Waalse klassiekers starten.

De kopman in de Vlaamse klassiekers zal Tiesj Benoot zijn, terug van weggeweest in mijn team. Hopelijk dit jaar blessurevrij en hopelijk heeft hij ook niet veel last van Wout van Aert. Jan Tratnik is nieuw in het team en zal ook onder andere starten in de Vlaamse wedstrijden maar de vraag is hoeveel hij daar voor zijn eigen kans zal mogen gaan. Ik reken in ieder geval op hem bij de Sloveense kampioenschappen.

Qua sprinters zal het vooral van Dylan Groenewegen moeten komen, die hopelijk zich weer eens kan mengen met de topsprinters. Afgelopen seizoen zat hij ook al in mijn team, maar toen viel het wat tegen. In de kleinere wedstrijden kunnen Piet Allegaert en Luka Mezgec zorgen voor de punten, hoewel die laatste al wat ouder begint te worden. Daarnaast hebben we ook nog Max Walscheid, maar die is tegenwoordig wat meer allround en zal ook strijden in de Vlaamse klassiekers.

Voor de kleinere Vlaamse en Franse koersen hebben we ook Georg Zimmermann, Loic Vliegen en Rudy Molard. Die eerste is nieuw in ons team, terwijl de andere twee een contractverlenging hebben gekeken.

Ook aan jong talent is gedacht, Mauri Vansevenant mag met zijn karakteristieke stijl starten in de kleinere rondjes en zal ook al starten in de Waalse klassiekers. Daarnaast hebben we nog Rune Herregodts en oud-wereldkampioen van de beloften Filippo Baroncini. Al met al een goed uitgebalanceerd team dus!
Kolere wat een team is dit toch. Sowieso wel een van de topfavorieten dunkt me.
pi_207520875
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben vooral bang voor @:aguero deze ronde.
Heb je nog wat tips?
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 12 januari 2023 @ 08:41:04 #61
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207521608
Welke namen zijn er nog uit de lijst gehaald?
Anders moet ik weer toegang vragen aan knijn :P
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_207521708
Hoe moet je opboksen tegen een team zoals die van Felagund :')

José Herrada in je team hebben natuurlijk. Super José! Tour de José
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 12 januari 2023 @ 09:13:40 #63
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207521916
https://www.dropbox.com/s(...)dronde%203.xlsx?dl=0

op deze manier was het niet nodig toch om toegang te vragen.
pi_207521999
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:27 schreef Felagund het volgende:
Met trots presenteer ik team Pogi en Rogi en de FantasTiesje Patattenjacht. We staan te trappelen om aan het nieuwe seizoen te beginnen. We hebben dit seizoen een Sloveens-Belgische kern, met 4 renners uit Slovenië en 5 uit België. Ook nog 2 Duitsers, een Nederlander, een Italiaan en een Fransman. Dus een mooi bont gezelschap.

Renners
Tadej Pogacar is de absolute kopman van het team. Vorig jaar wist hij de tour niet te winnen, maar won wel onder andere meerde rondjes van een week en Lombardije en Strade Bianchi. Daardoor eindigde hij op de nr. 1 van de UCI wereldranking. Dit jaar wil hij de Tour wel winnen, en zal zich ook mengen in de strijd om enkele klassiekers zoals de Ronde van Vlaanderen.

Primoz Roglic is de andere man voor de grote ronde, zal in tegenstelling tot Pogacar in de Giro starten, daarnaast gaan ze elkaar hopelijk ook niet teveel in de kleinere rondjes tegenkomen. Beiden zullen wel in de Waalse klassiekers starten.

De kopman in de Vlaamse klassiekers zal Tiesj Benoot zijn, terug van weggeweest in mijn team. Hopelijk dit jaar blessurevrij en hopelijk heeft hij ook niet veel last van Wout van Aert. Jan Tratnik is nieuw in het team en zal ook onder andere starten in de Vlaamse wedstrijden maar de vraag is hoeveel hij daar voor zijn eigen kans zal mogen gaan. Ik reken in ieder geval op hem bij de Sloveense kampioenschappen.

Qua sprinters zal het vooral van Dylan Groenewegen moeten komen, die hopelijk zich weer eens kan mengen met de topsprinters. Afgelopen seizoen zat hij ook al in mijn team, maar toen viel het wat tegen. In de kleinere wedstrijden kunnen Piet Allegaert en Luka Mezgec zorgen voor de punten, hoewel die laatste al wat ouder begint te worden. Daarnaast hebben we ook nog Max Walscheid, maar die is tegenwoordig wat meer allround en zal ook strijden in de Vlaamse klassiekers.

Voor de kleinere Vlaamse en Franse koersen hebben we ook Georg Zimmermann, Loic Vliegen en Rudy Molard. Die eerste is nieuw in ons team, terwijl de andere twee een contractverlenging hebben gekeken.

Ook aan jong talent is gedacht, Mauri Vansevenant mag met zijn karakteristieke stijl starten in de kleinere rondjes en zal ook al starten in de Waalse klassiekers. Daarnaast hebben we nog Rune Herregodts en oud-wereldkampioen van de beloften Filippo Baroncini. Al met al een goed uitgebalanceerd team dus!
Jeetje
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 12 januari 2023 @ 09:42:35 #65
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207522199
15 teams binnen!
  donderdag 12 januari 2023 @ 09:45:43 #66
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_207522230
Heeft Thijs Zonneveld al onderdak? Ik vraag dit voor een vriend.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_207522248
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Heeft Thijs Zonneveld al onderdak? Ik vraag dit voor een vriend.
Puck Tietema zoekt ook nog een huisje!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 12 januari 2023 @ 13:33:20 #68
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207525164
17 teams binnen / 3 waren al vol / nog 12 te gaan!
  donderdag 12 januari 2023 @ 13:46:51 #69
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207525432
@Frozen-assassin heeft iets ingeleverd hoor!
  donderdag 12 januari 2023 @ 15:34:52 #70
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207526701
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Ik had toen gewoon de 2de score in totaal en letterlijk dezelfde stats als de winnaar maar werd 17de. Afschuwelijk. Ik rijt even een oude wond open.
Ik ben een keer voorlaatste geworden met de 4e hoogste score ofzo, inclusief winst in 2 monumenten en het WK. ;(
  donderdag 12 januari 2023 @ 15:38:08 #71
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207526754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ik ben een keer voorlaatste geworden met de 4e hoogste score ofzo, inclusief winst in 2 monumenten en het WK. ;(
dus andere tactiek nu?
  donderdag 12 januari 2023 @ 15:41:04 #72
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207526806
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 15:38 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
dus andere tactiek nu?
Ik had toen teveel dezelfde nationaliteiten, dat was eigenlijk het enige echt zwakke punt. Maar tegelijk scoren mensen blijkbaar wel prima met 14 Fransozen dus ik weet het ook niet zo goed allemaal.

Vorig jaar had ik gewoon een kutteam dus logisch dat ik in de achterhoede eindigde. Dit jaar ziet het er wel een stuk rooskleuriger uit op voorhand, dus als ik wéér zo laag eindig gaat er wel met stoelen gegooid worden.
  donderdag 12 januari 2023 @ 15:59:31 #73
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207527066
Ik werd zevende in een team met de hoogste score ooit en de meeste ronde overwinningen. Dacht dat ik qua team toen echt goed zat :P
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  donderdag 12 januari 2023 @ 16:36:53 #74
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207527609
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 15:41 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ik had toen teveel dezelfde nationaliteiten, dat was eigenlijk het enige echt zwakke punt. Maar tegelijk scoren mensen blijkbaar wel prima met 14 Fransozen dus ik weet het ook niet zo goed allemaal.

Vorig jaar had ik gewoon een kutteam dus logisch dat ik in de achterhoede eindigde. Dit jaar ziet het er wel een stuk rooskleuriger uit op voorhand, dus als ik wéér zo laag eindig gaat er wel met stoelen gegooid worden.
Ik heb een volledig team met dezelfde nationaliteiten ...
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport donderdag 12 januari 2023 @ 18:03:38 #75
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_207528740
Hopelijk laatste bod ingestuurd. Niet op het laatste moment _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')