abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2003 @ 13:45:52 #1
38316 BoomSmurf
pi_8365519
Het is uit met m'n vriendin... Ze heeft allemaal te veel problemen met zichzelf om nu een relatie te kunnen hebben... Had het al lang aan zien komen en om eerlijk te zijn was ik zelf al van plan het uit te maken omdat het gewoon niet liep (we passen ook gewoon niet bij elkaar)... Zij heeft het dus gister uitgemaakt en ik heb maar niks gezegd over dat ik het eigenlijk ook al uit wou maken want ze voelde zich al kut genoeg, ik dacht dat dat het alleen maar erger zou maken. Toch twijfel ik eraan of ik het had moeten zeggen of alsnog moet zeggen als we het er een keer over hebben (we zijn al jaren langer vrienden dan dat we iets hadden en dat zal ook wel zo blijven), omdat ze (volgens een hele goeie vriendin van ons beiden) zich zwaar schuldig e.d. voelt, misschien dat dat het een beetje weg zou nemen?

Nou ja, al met al ben ik gewoon niet helemaal diep triest op dit moment (in tegenstelling tot alle andere keren dat een (poging-tot-)relatie beeindigd werd). Ik voel me wel erg leeg nu maar dat gaat vast wel over (< Titus/Erin mode >happy happy happy happy happy</ Titus/Erin mode >)

Nou iets waar ik me ongelofelijk aan erger... We hebben dus geen sex gehad (alsin hopshops zeg maar, voor de rest natuurlijk wel zwaar aangevreeen en zo) en ze is een ontzettend lekker ding... Ik heb gisteravond wel iets van 30 keer de opmerking gehad van "hee je hebt er toch wel geneukt heh?" pfft! Ik ben eigenlijk zelf alleen maar blij dat het niet gebeurd is, anders zou ik me nou veel kutter voelen en er misschien wel spijt van hebben, maar natuurlijk geen hond die dat begrijpt en ze vinden me allemaal maar een rare Daar word ik echt irritant van...

Maar goed, waarom ik dit post weet ik eigenlijk niet zo, het moet er gewoon even uit, ok?

Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  zondag 9 februari 2003 @ 13:51:51 #2
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_8365646
Ja dan ben je wel 'n behoorlijke rare ja
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 9 februari 2003 @ 13:54:30 #3
38316 BoomSmurf
pi_8365688
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:51 schreef Oosthoek het volgende:
*zucht*
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
pi_8365724
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:51 schreef Oosthoek het volgende:
Moeilijk om normaal te reageren? Dan hier graag verder: http://forum.fok.nl/listtopics.php/49
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8365784
K'zou het haar niet vertellen dat je het ook uit wilde maken. Dat lijkt dan ongeloofwaardig ook al bedoel je dat niet zo.
  zondag 9 februari 2003 @ 14:03:55 #6
46215 ZiaNini
cherry poppers
pi_8365845
Je kan die wederzijdse vriendin (die jou vertelde dat je ex zich schuldig voelt) vragen om haar te vertellen dat dat niet nodig is.
Als je haar liever niet meer wilt spreken dan, anders bel je en vertel je het gewoon zelf.
Niet dat je het zelf al uit wilde maken want dat is zo bot, maar dat het zo waarschijnlijk beter is ofzo en dat ze zich geen zorgen hoeft te maken om jou.
cxx((::::::::::::::>
pi_8366221
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:45 schreef BoomSmurf het volgende:
--knip-- en om eerlijk te zijn was ik zelf al van plan het uit te maken omdat het gewoon niet liep (we passen ook gewoon niet bij elkaar)... Zij heeft het dus gister uitgemaakt en ik heb maar niks gezegd over dat ik het eigenlijk ook al uit wou maken want ze voelde zich al kut genoeg, ik dacht dat dat het alleen maar erger zou maken.
Ik vind dat uitstekend gedacht. Wat zou jouw extra duit in het zure zakje jou of haar nog opgeleverd hebben?
quote:
Toch twijfel ik eraan of ik het had moeten zeggen of alsnog moet zeggen als we het er een keer over hebben (we zijn al jaren langer vrienden dan dat we iets hadden en dat zal ook wel zo blijven), omdat ze (volgens een hele goeie vriendin van ons beiden) zich zwaar schuldig e.d. voelt, misschien dat dat het een beetje weg zou nemen?
Volgens mij zou het niks opleveren. Grijp deze kans die jou een vervelend gesprek van het te moeten uitmaken bespaarde.
quote:
--knip--
Nou iets waar ik me ongelofelijk aan erger... We hebben dus geen sex gehad (alsin hopshops zeg maar, voor de rest natuurlijk wel zwaar aangevreeen en zo) en ze is een ontzettend lekker ding... Ik heb gisteravond wel iets van 30 keer de opmerking gehad van "hee je hebt er toch wel geneukt heh?" pfft! Ik ben eigenlijk zelf alleen maar blij dat het niet gebeurd is, anders zou ik me nou veel kutter voelen en er misschien wel spijt van hebben, maar natuurlijk geen hond die dat begrijpt en ze vinden me allemaal maar een rare Daar word ik echt irritant van...
--knip--
Je hoeft je niet te gaan verantschuldigen voor het hebben van een hart en oog voor anderen. Waarom zou je een samenzijn waarin je jezelf kunt delen met een ander en een ander gedeeld krijgt met jezelf reduceren tot een soort van recordpoging? Als een ander kennelijk weinig diepgang heeft of het normaal vindt over mensen als gebruiksvoorwerpen te spreken of hen als zodanig te behandelen betekent dat nog niet dat jij je daaraan verplicht zou moeten aanpassen.

Een relatie met diepgang levert volgens mij meer voldoening op dan een trofeelijst van gymnastiekoefeningen waarmee mensen elkaar als het tegenzit enorm kunnen beschadigen.

Sterkte met het vinden van een nieuw evenwicht en een ander toekomstbeeld. Als je oog voor anderen blijft houden zonder jezelf te verwaarlozen komt dat zeker goed.

salva cum reverentia
  zondag 9 februari 2003 @ 14:35:02 #8
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_8366421
Ik geloof dat de knipoog als PI niet helemaal gevolgd werd, ik ben al weg hoor.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 9 februari 2003 @ 14:36:16 #9
38316 BoomSmurf
pi_8366435
quote:
Op zondag 9 februari 2003 14:35 schreef Oosthoek het volgende:
Nou ja, no offense taken hoor. Ik kan wel tegen een geintje.
  zondag 9 februari 2003 @ 14:38:35 #10
38316 BoomSmurf
pi_8366474
quote:
Op zondag 9 februari 2003 14:23 schreef hoppe het volgende:

<snip>

Kijk das nou een reactie waar ik wat mee kan. Thx.
pi_8378871
Wat ik denk dat je ook kan doen, (ondanks het advies van Hoppe, wat overigens niet gek is)is gewoon het gesprek met haar aangaan. Misschien moet je niet zozeer benadrukken dat je het ook wilde uitmaken, maar wel benoemen dat jullie als man-vrouw niet zo heel erg goed klikten. Ik heb een relatie van drie jaar achter de rug en moet zeggen dat wij door het benoemen van de problemen een goede vriendschap kunnen onderhouden.
Misschien werkt dat ook voor jou, het is mijns inziens- het proberen waard.

Groet,

Emil

Ik word wakker, ik doe een plas en sta op.. en denk ineens: "Verrek dat moest andersom!"
  maandag 10 februari 2003 @ 10:21:57 #12
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_8382673
ik zou niet zeggen dat je het ook al uit wilde maken, maar vertel haar gewoon dat je haar begrijpt omdat je het ook voelde oid. Begrip zal ze wel fijn vinden denk ik.
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
pi_8382692
quote:
Op zondag 9 februari 2003 14:35 schreef Oosthoek het volgende:
Ik zat niet op te letten.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 13 februari 2003 @ 13:29:52 #14
38316 BoomSmurf
pi_8455878
Nou ze is naar me toe gekomen gister en we hebben kei lang gepraat over vanalles en nog wat... Nou zit ik met een heel ander probleem, het was gewoon griezelig leuk en gezellig, is gewoon de beste avond die ik met er gehad heb

En nou mis ik haar opeens 10 keer zo hard en voel ik me wel echt kut dat ik haar kwijt ben...

*zucht*

donderdag 13 februari 2003 @ 14:00:30 #15
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_8456460
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:29 schreef BoomSmurf het volgende:

En nou mis ik haar opeens 10 keer zo hard en voel ik me wel echt kut dat ik haar kwijt ben...

*zucht*

don't it always seems to go that you don't know what you've got till it's gone?
Je leeft maar één keer...
  donderdag 13 februari 2003 @ 14:15:12 #16
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8456718
Dat kan ik op zich wel begrijpen, maar dit komt waarschijnlijk omdat er gewoon een lading uit jullie relatie weg is. Jullie hebben geen echte 'liefdes'relatie meer en dat is voor beide een stuk ontspannener.
Jullie kunnen nu op gelijke voet met elkaar praten zonder bang te hoeven zijn een liefdesrelatie te schaden. Je gaf zelf al aan dat jullie alletwee niet lekker in de relatie zaten. Nu dat uit de weg is, kun je er nog wel een mooie vriendschap aan over houden. Ik denk dat het belangrijkste is, dat je haar laat voelen dat je er, ondanks dat het 'uit' is, altijd voor haar zult zijn. Daar heeft ze het meest steun aan denk ik.
Ik begrijp van jouw kant dat dat wellicht niet echt gemakkelijk is, omdat het toch iemand is waar je van houd, maar als jullie wellicht beiden in een rustiger vaarwater zjin gekomen, wie weet!
Er zitten 365 dagen in een jaar en er zijn 366 redenen om te feesten (Boliviaans spreekwoord)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')