Nou ja, al met al ben ik gewoon niet helemaal diep triest op dit moment (in tegenstelling tot alle andere keren dat een (poging-tot-)relatie beeindigd werd). Ik voel me wel erg leeg nu maar dat gaat vast wel over (< Titus/Erin mode >happy happy happy happy happy</ Titus/Erin mode >)
Nou iets waar ik me ongelofelijk aan erger... We hebben dus geen sex gehad (alsin hopshops zeg maar, voor de rest natuurlijk wel zwaar aangevreeen en zo) en ze is een ontzettend lekker ding... Ik heb gisteravond wel iets van 30 keer de opmerking gehad van "hee je hebt er toch wel geneukt heh?" pfft! Ik ben eigenlijk zelf alleen maar blij dat het niet gebeurd is, anders zou ik me nou veel kutter voelen en er misschien wel spijt van hebben, maar natuurlijk geen hond die dat begrijpt en ze vinden me allemaal maar een rare Daar word ik echt irritant van...
Maar goed, waarom ik dit post weet ik eigenlijk niet zo, het moet er gewoon even uit, ok?
quote:*zucht*
Op zondag 9 februari 2003 13:51 schreef Oosthoek het volgende:
Ja dan ben je wel 'n behoorlijke rare ja
quote:Moeilijk om normaal te reageren? Dan hier graag verder: http://forum.fok.nl/listtopics.php/49
Op zondag 9 februari 2003 13:51 schreef Oosthoek het volgende:
Ja dan ben je wel 'n behoorlijke rare ja
quote:Ik vind dat uitstekend gedacht. Wat zou jouw extra duit in het zure zakje jou of haar nog opgeleverd hebben?
Op zondag 9 februari 2003 13:45 schreef BoomSmurf het volgende:
--knip-- en om eerlijk te zijn was ik zelf al van plan het uit te maken omdat het gewoon niet liep (we passen ook gewoon niet bij elkaar)... Zij heeft het dus gister uitgemaakt en ik heb maar niks gezegd over dat ik het eigenlijk ook al uit wou maken want ze voelde zich al kut genoeg, ik dacht dat dat het alleen maar erger zou maken.
quote:Volgens mij zou het niks opleveren. Grijp deze kans die jou een vervelend gesprek van het te moeten uitmaken bespaarde.
Toch twijfel ik eraan of ik het had moeten zeggen of alsnog moet zeggen als we het er een keer over hebben (we zijn al jaren langer vrienden dan dat we iets hadden en dat zal ook wel zo blijven), omdat ze (volgens een hele goeie vriendin van ons beiden) zich zwaar schuldig e.d. voelt, misschien dat dat het een beetje weg zou nemen?
quote:Je hoeft je niet te gaan verantschuldigen voor het hebben van een hart en oog voor anderen. Waarom zou je een samenzijn waarin je jezelf kunt delen met een ander en een ander gedeeld krijgt met jezelf reduceren tot een soort van recordpoging? Als een ander kennelijk weinig diepgang heeft of het normaal vindt over mensen als gebruiksvoorwerpen te spreken of hen als zodanig te behandelen betekent dat nog niet dat jij je daaraan verplicht zou moeten aanpassen.
--knip--
Nou iets waar ik me ongelofelijk aan erger... We hebben dus geen sex gehad (alsin hopshops zeg maar, voor de rest natuurlijk wel zwaar aangevreeen en zo) en ze is een ontzettend lekker ding... Ik heb gisteravond wel iets van 30 keer de opmerking gehad van "hee je hebt er toch wel geneukt heh?" pfft! Ik ben eigenlijk zelf alleen maar blij dat het niet gebeurd is, anders zou ik me nou veel kutter voelen en er misschien wel spijt van hebben, maar natuurlijk geen hond die dat begrijpt en ze vinden me allemaal maar een rareDaar word ik echt irritant van...
--knip--
Een relatie met diepgang levert volgens mij meer voldoening op dan een trofeelijst van gymnastiekoefeningen waarmee mensen elkaar als het tegenzit enorm kunnen beschadigen.
Sterkte met het vinden van een nieuw evenwicht en een ander toekomstbeeld. Als je oog voor anderen blijft houden zonder jezelf te verwaarlozen komt dat zeker goed.
quote:Nou ja, no offense taken hoor. Ik kan wel tegen een geintje.
Op zondag 9 februari 2003 14:35 schreef Oosthoek het volgende:
Ik geloof dat de knipoog als PI niet helemaal gevolgd werd, ik ben al weg hoor.
quote:Kijk das nou een reactie waar ik wat mee kan. Thx.
Op zondag 9 februari 2003 14:23 schreef hoppe het volgende:<snip>
Groet,
Emil
quote:Ik zat niet op te letten.
Op zondag 9 februari 2003 14:35 schreef Oosthoek het volgende:
Ik geloof dat de knipoog als PI niet helemaal gevolgd werd, ik ben al weg hoor.
En nou mis ik haar opeens 10 keer zo hard en voel ik me wel echt kut dat ik haar kwijt ben...
*zucht*
quote:don't it always seems to go that you don't know what you've got till it's gone?
Op donderdag 13 februari 2003 13:29 schreef BoomSmurf het volgende:En nou mis ik haar opeens 10 keer zo hard en voel ik me wel echt kut dat ik haar kwijt ben...
*zucht*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |